Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Nowy Sącz: Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1
Numer ogłoszenia: 144978 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4485600, faks 018 4485609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mięsnych: - 3 400 kg półtusze wieprzowe schłodzone zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) - wieprzowina - 6 300 kg ćwiartki z kurczaka schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) - drób - 550 kg kiełbasa szynkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) - wędliny drobiowe - 320 kg polędwica tostowa z drobiu zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) - wędliny drobiowe - 150 kg pasztetowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) - wędliny drobiowe - 500 kg parówki drobiowe zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) - wędliny drobiowe - 1 200 kg salceson ozorkowy zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 1 300 kg podgardle wędzone zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 1 000 kg pasztetowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 2 600 kg kiełbasa mielona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 1 500 kg luncheon meat zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 200 kg kiełbasa krakowska parzona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 3 300 kg kiełbasa zwyczajna zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 1 500 kg kiełbasa toruńska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 2 700 kg mortadela zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) - wędliny - 2 400 kg kaszanka zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131134-3) - kaszanka i inne wędliny krwiste.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale 6 specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale 6 specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale 6 specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale 6 specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale 6 specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Warunkiem takiej zmiany jest zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- BZP.271.60.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Remont elewacji budynku sądowego przy ul. Strzeleckiej 1a w Nowym Sączu
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie: 19 sierpnia - 23 sierpnia 2024 r. na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu ANS w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Szczuczynie" w roku szkolnym 2024/2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 63 WE WROCŁAWIU
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2024
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.