eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzetarg nieograniczony na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Bielsko-Bialskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Bielsku-Białej przy ulicachWapiennej 44, Gorkiego 3a, Młyńskiej 57-63 i Reymonta 10 , Starzyńskiego 9,13,15 Św. Pawła 3 -27.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Bielsko-Biała: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Bielsko-Bialskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Bielsku-Białej przy ulicach: Wapiennej 44, Gorkiego 3a, Młyńskiej 57-63 i Reymonta 10 , Starzyńskiego 9,13,15 Św. Pawła 3 -27.
Numer ogłoszenia: 144988 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , Ul. Barlickiego 15, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 815 03 09, faks 33 815 03 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bielsko.pl; www.bip.tbs.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Bielsko-Bialskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Bielsku-Białej przy ulicach: Wapiennej 44, Gorkiego 3a, Młyńskiej 57-63 i Reymonta 10 , Starzyńskiego 9,13,15 Św. Pawła 3 -27..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wspólnych zasobów mieszkaniowych, pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie usług pomocniczych a) usługi z zakresu sprzątania powierzchni wewnętrznych (23 % podatek VAT) dotyczą części wspólnych, a w szczególności: - klatek schodowych, - ciągów komunikacyjnych , - wózkowni, piwnic, pomieszczeń gospodarczych, - mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń wspólnych, mycie okien, - mycie parapetów i balustrad schodowych, skrzynek pocztowych, - mycie lamperii, - mycie grzejników, - mycie kloszy i lamp, b) usługi z zakresu sprzątania powierzchni zewnętrznych (8 % podatek VAT) dotyczą części wspólnych, a w szczególności: - chodników wraz z dojściami, - jezdni, - placów, - placów zabaw, - miejsc parkingowych, - schodów komunikacyjnych, - opróżnianie koszy na śmieci, - sprzątanie altan śmieciowych, - w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z dojściami, dojazdów, miejsc parkingowych, dróg wewnętrznych, - posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) usługi utrzymania terenów zielonych: - koszenie trawników, - grabienie i wywóz trawy, - pielęgnacja krzewów, żywopłotów, - usuwanie chwastów, d) usługi pomocnicze: - wymiana żarówek na klatkach schodowych i w piwnicach, - wywieszanie i zdejmowanie flag, - usuwanie ogłoszeń, - przekazywanie zauważonych usterek technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie są wymagane specjalne uprawnienia - oświadczenie art. 22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie utrzymania czystości i porządku (tj. sprzątania nieruchomości, prac porządkowych, koszenia trawników, przycinania żywopłotów, grabienia liści, utrzymania czystości oraz zimowego utrzymania parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych oraz wszelkich dojść do budynków), o łącznej wartości 80 000,00 PLN. Ocena na podstawie dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprzęt do sprzątania i utrzymania terenów zielonych. Złożenie oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem jest posiadanego polisy OC o wartości minimum 200 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zapisów umowy mogą być wprowadzone na zasadach obowiązujących w art. 144 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych, w formie pisemnej (aneks do umowy). Zmiany zapisów mogą dotyczy przypadków: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy/zamawiającego bez zmiany samego wykonawcy/zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu nazwy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.bielsko.pl; www.bip.tbs.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BB TBS Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała; ul. Barlickiego 15; e-mail: bbtbs@poczta.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała; ul. Barlickiego 15;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.