eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa według 2 części1. wyroby biurowe 2. papier kserograficzny , do drukarek i do faksu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Warszawa: Dostawa według 2 części: 1. wyroby biurowe 2. papier kserograficzny , do drukarek i do faksu
Numer ogłoszenia: 144998 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa według 2 części: 1. wyroby biurowe 2. papier kserograficzny , do drukarek i do faksu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa według 2 części: 1) wyroby biurowe 2) papier kserograficzny , do drukarek i do faksu 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach określonych części. 3. Szczegółową informację dot. wielkości dostaw i ich rodzaje oraz wymagane parametry techniczne określają odpowiednio kosztorysy ofertowe ( załączniki nr 3.1 i 3.2 do SIWZ ). 4. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 w Warszawie oraz wniesienie towaru do magazynu , średnio 1 raz na miesiąc, do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Dopuszcza się inną pojemność opakowań, w takim przypadku należy stosownie przeliczyć w kosztorysie ofertowym ilość podanych opakowań - dotyczy tylko części 1. 7.Wykonawca udzieli min.12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar liczony od dnia dostawy danej partii towaru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 2 dostawy o podobnym charakterze tj. dostawę art. biurowych, piśmiennych, papierniczych itp. o wartościach każdej dostawy : - dla części nr 1 o wartości min. 20 000 zł. brutto, - dla części nr 2 o wartości min. 10 000 zł. brutto, Zamawiający pod pojęciem dostawy o podobnym charakterze rozumie dostawę art. biurowych, piśmiennych, papierniczych itp., o wartości w zależności od części, co najmniej takiej, jak wymieniona powyżej. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych dla danej części niż określone wyżej. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zaoferują dostawę towaru o parametrach technicznych określonych szczegółowo w kol. 2 kosztorysów ofertowych ( zał. nr 3.1 i 3.2 do SIWZ). 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 2b), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymienionego w ust. 1 w punkcie 2a) poprzez dokonanie analizy właściwego dla części zał. nr 4.1, 4.2 do SIWZ - wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień oraz dokumentów potwierdzających (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) należyte wykonane dostaw wymienionych w wykazie. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymienionego w ust. 1 w punkcie 5) poprzez dokonanie analizy katalogu oferowanego towaru lub innych opisów technicznych producenta. 6. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. V SIWZ. 7. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz dostaw określonego rodzaju - odpowiednio dla danej części zrealizowanych lub realizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania lub wykonywania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 4.1, 4.2 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 4.1, 4.2 zostały wykonane należycie. 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 9. Katalog oferowanego towaru lub inne opisy techniczne wydane producenta potwierdzające wymogi techniczne postawione dla towaru ( dot. wszystkich pozycji asortymentowych) 10. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6, 9 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną. 12.Dokumenty wymienione w ust. 1,5,7 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.8. 13. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzo-rach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 14. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 15. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa III piętro, pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa III piętro, pok. 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: SZPZLO/Z-45/2009. Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała: 1)wypełniony FORMULARZ OFERTY - odpowiedni ZAŁĄCZNIK Nr 1.1, 1.2 do SIWZ 2)wypełniony kosztorys ofertowy - odpowiedni ZAŁACZNIK NR 3.1, 3.2 do SIWZ 3)oświadczenia i dokumenty opisane przez zamawiającego w rozdziale V SIWZ, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań okreslonych przez zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.