eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach przychodni i administracji SPZOZ w Łukowie oraz na terenie przyległym do obiektów szpitalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14499

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Łuków: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach przychodni i administracji SPZOZ w Łukowie oraz na terenie przyległym do obiektów szpitalnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, do kontaktów: mgr Aneta Stadnik - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, fax 025 7989074, e-mail: zp@spzoz.lukow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.spzoz.lukow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spzoz.lukow.pl 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 6 poz. 7107 z 04.01.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 116749 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach przychodni i administracji SPZOZ w Łukowie oraz na terenie przyległym do obiektów szpitalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach przychodni i administracji SPZOZ w Łukowie oraz na terenie przyległym do obiektów szpitalnych 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 02.02.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: Impel Cleaning Sp. z o. o. oraz Impel S.A., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071)7809616, fax (071)7809616. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 204678,79 Oferta z najniższą ceną: 204678,79 / oferta z najwyższą ceną: 369016,82 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.