Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Przemyśl: Dostawa serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawa klimatyzatora wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 145003 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawa klimatyzatora wraz z montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Serwer bazodanowy wraz z oprogramowaniem oraz dostawa klimatyzatora wraz z montażem - 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 3.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.Ewentualne zadawanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 5.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone w załącznikach do SIWZ - o takiej treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 8.W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie ( zał. nr 1 SIWZ ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy (-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 9.Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 określającym przedmiot zamówienia. 10.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 11.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 12.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ - określającego przedmiot zamówienia. 13.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 14.Deklaracja zgodności CE. 15.Certyfikat potwierdzający minimum status Oracle Partnernetwork - Partner. 16.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 18.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 19.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 14 do 18 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale każda strona musi być opatrzona klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 20.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 21.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl woj. podkarpackie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa stentgraftu aortalnego.
- Dostawa żurawia hydraulicznego HDS wraz z usługą montażu na pojeździe zamawiającego
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji i wdrożenie systemu klasy ITSM wraz z usługą wsparcia technicznego na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Zapewnienie subskrypcji oprogramowania Symantec wraz ze wsparciem producenta
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Grajewo
- Dostawa subskrypcji i wsparcia oprogramowania biurowego Microsoft 365 na okres 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa licencji Microsoft na potrzeby Centrum Nauki Kopernik.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.