Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Wrocław: Dostawa elementów umundurowania na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
Numer ogłoszenia: 145018 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Wrocławia , ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3471634, 3471630, faks 071 3471635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych( miejskich) /Dz. U. Nr 112 poz. 713 z późn. zm./ oraz zgodnych z siwz zgodnie z poniższym zestawieniem: spodnie proste par 140 spódnica szt. 18 koszulobluza szt. 85 koszula błękitna z długim rękawem szt. 97 koszula błękitna z krótkim rękawem szt. 173 koszula biała z długim rękawem szt. 199 koszula biała z krótkim rękawem szt. 17 kurtka uniwersalna krótka szt. 46 kurtka 3/4 szt. 20 czapka służbowa okrągła szt. 15 czapka zimowa (typu uszanka) szt. 10 czapka sportowa z daszkiem (typ baseball) szt. 20 szalik szt. 25 rękawiczki zimowe par 27 pas główny szt. 26 sweter szt. 58 mundur polowy (typ moro) kpl 198 spodnie polowe (typ moro) par 262 koszulka bawełniana (typ t-shirt) szt. 484 koszulka bawełniana (typu Polo) szt. 255 półbuty skórzane par 106 trzewiki ocieplane (typ traper) par 114 buty typu Desant par 193 obuwie sportowe czarne (typu adidas) par 2 kamizelka odblaskowa szt. 100 dystynkcje (pagony) szt. 200 znak identyfikacyjny szt. 50 skarpety letnie par 372 skarpety zimowe par 329 spodnie krótkie par 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.23.40.00 - Spodnie 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.23.53.00 - Swetry 35.81.20.00 - Mundury bojowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych , Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę następujące dokumenty : 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju , w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 uPzp - wg wzoru załącznik nr 1 do siwz, 2.Oferta wspólna 2.1.w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających sie wspólnie o zamówienia publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy. 2.2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 2 i 3 uPzp składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 1 i 4 uPzp muszą być złożone przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Estetyka wykonania - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Wrocławia, ul. Gwarna5/7, pok. nr 2, 50-001 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: ul. Gwarna5/7, pok. nr 2, 50-001 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.