Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Biała: 1. Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi, lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała.
2. Administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
3. Za
Numer ogłoszenia: 145055 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 126815 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała, ul. Rynek, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 077 4388542, 4388540, fax 077 4387679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi, lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała. 2. Administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała w budynkach wspólnot mieszkaniowych. 3. Zarządzanie i administrowanie garażami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi, lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała o powierzchni 16 122,95 m2 2. Administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Gminy Biała w budynkach wspólnot mieszkaniowych o powierzchni 5 013,84 m2 3. Zarządzania i administrowania garażami o powierzchni 1 225,79 m2 w następujących zakresach: I. Eksploatacji, tj. : 1. Zawieranie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów i innych usług eksploatacyjnych na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy . Umowa roszcząca zobowiązanie finansowe wymaga kontrasygnaty Skarbnika Gminy Biała . 2. Przyjmowanie w zarząd budynków i budowli wskazanych przez Zamawiającego oraz wyłączanie z zasobów na wniosek Zamawiającego, na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania sporządzonego przez obie strony. 3. Podejmowanie działań w stosunku do osób, które samowolnie zajęły lokal. 4. Prowadzenie na bieżąco kontroli prawidłowości wykorzystania lokali mieszkalnych i użytkowych. Powiadamianie pisemne Zamawiającego o istniejących pustostanach lokali mieszkalnych i użytkowych. 5. Dostarczanie w uzgodnionych terminach Zamawiającemu bieżących danych dotyczących stanu zasiedlenia budynków i ich rozliczeń. 6. Prowadzenie spraw związanych z adaptacją strychów i remontów lokali mieszkalnych przez przyszłego najemcę. 7. Zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tej mierze, w tym również na pisemne polecenie Zamawiającego. 8. Rozwiązywanie umów najmu lokali mieszkalnych, użytkowych garaży i komórek zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Naliczanie czynszów za lokale mieszkalne, użytkowe, garaże i komórki oraz innych należności wynikających z umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie faktur najemcom. 10. Pobieranie opłat wynikających z zawartych umów oraz prowadzenie czynności windykacyjnych, dotyczących prowadzenia ewidencji zadłużeń, wezwań do uregulowania należności z wyznaczeniem dodatkowego miesięcznego terminu spłaty, ich skutecznego dostarczenia, a następnie powiadamianie zamawiającego i przekazywanie dokumentacji w tym zakresie, do prowadzenia czynności windykacyjnych zastrzeżonych dla Zamawiającego. 11. Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu planu rzeczowo - finansowego w zakresie remontów bieżących w oparciu o przeglądy budynków i uchwały wspólnot mieszkaniowych w terminie do 15 października każdego roku. 12. Prowadzenie i realizacja remontów bieżących, napraw, konserwacji oraz usuwanie awarii i ich skutków, zlecając te czynności podmiotom wyłonionym przez Gminę Biała, w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wyłączeniem robót obciążających najemcę. 13. Koordynacja robót konserwacyjno - remontowych wraz z nadzorem, pod względem rzeczowym i finansowym. 14. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. II. Finansowym, tj.: 1. Realizowanie płatności wynikających z funkcji zarządzania w tym również z tytułu ubezpieczenia budynków, podatków i innych opłat publicznych przypadających od zasobów przekazanych w zarząd. 2. Wykonawca na podstawie umowy upoważniony jest do pobrania wynagrodzenia z wpływów czynszowych po przedłożeniu sprawozdania finansowego Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca . 3. Rozliczanie z zawartej umowy po przekazaniu faktury w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 4. Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów dla każdego budynku oddzielnie prowadzenie bieżącej analizy kosztów utrzymania poszczególnych budynków. 5. Składanie miesięcznych sprawozdań i opracowań dotyczących zasobów w terminie: a) do 10-tego każdego miesiąca sprawozdanie Rb- 27S i Rb-28S b) do 22 każdego miesiąca deklaracji VAT-7 6. Pobrane należności czynszowe i odszkodowania wraz z odsetkami przekazywać na wyodrębniony rachunek otwarty na Urząd Miejski w Białej. 7. Prowadzić dokumentację finansowo-księgową oraz realizować świadczenie dodatkowe w tym zakresie , wynikające z odrębnych przepisów prawnych oraz ze sprawozdawczością i zobowiązaniem podatkowym . III. Prawnym, tj.: 1. Obsługa prawna związana z zarządzanymi zasobami. 2 Zarząd i administrowanie zasobem komunalnym należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.33.00.00 - 90.33.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38202 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BIAŁEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BIAŁEJ SP. Z O.O.
- Wodociągi i Kanalizacja w Białej, ul. Prudnicka 43, 48-210 Biała, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38 202,00
- Oferta z najniższą ceną: 38 202,00 / oferta z najwyższą ceną: 38 438,60
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
więcej: przetargi BIAŁA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.