Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Szczecin: Pielęgnacja terenów zieleni w pasach drogowych w lewobrzeżnej części Szczecina
Numer ogłoszenia: 145066 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja terenów zieleni w pasach drogowych w lewobrzeżnej części Szczecina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Cięcia techniczne w koronach drzew z zabezpieczeniem ran. Wykonanie skrajni nad chodnikiem, nad jezdnią, odsłonięcie znaków drogowych i lamp wraz z wywozem gałęzi i ich unieszkodliwieniem. 2) Wycinka drzew z pasów drogowych, zgodnie z decyzjami Prezydenta Miasta. 3) Kompleksowa pielęgnacja drzew. 4) Podlewanie drzew. 5) Opryski drzew. 2. Realizacja zamówienia 1) Cięcia techniczne w koronach drzew z zabezpieczeniem ran wraz z wywozem gałęzi i ich unieszkodliwieniem oraz posprzątaniem terenu w obrębie prac natychmiast po zakończeniu cięć. W zakresie prac będzie wykonanie skrajni nad chodnikiem (nie mniejsza niż 2,5m), nad jezdnią (nie mniejsza niż 4,5m), odsłonięcie znaków drogowych, lamp i sygnalizatorów ulicznych. Wywóz gałęzi powinien nastąpić w tym samym dniu, w którym odbywają się cięcia. 2) Ścinanie drzew miękkich i twardych o średnicy pnia w przedziałach: 15-80 cm wraz z frezowaniem, wywiezieniem i unieszkodliwieniem pociętego drzewa (dodatek za każde dalsze 5cm średnicy pnia według katalogu norm). Wywóz pociętego drzewa oraz posprzątanie terenu powinno nastąpić tego samego dnia, w którym odbywają się prace. Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania drewnem pochodzącym z wycinki drzew, przeznaczonym w okresie zimowym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, w związku z czym Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć drewno pod wskazany przez Zamawiającego adres. 3) Kompleksowa pielęgnacja drzew - cięcia sanitarne, prześwietlające, korekcyjne i odmładzające - z zabezpieczeniem ran, wraz z wywozem gałęzi w dniu wykonywania cięć i ich unieszkodliwieniem. 4) Podlewanie drzew - w przypadku wystąpienia suszy glebowej - podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów. Wykonawca dokona podlewania z użyciem własnych środków i sprzętu. 5) Opryski drzew - w przypadku wystąpienia szkodników - wykonanie oprysków preparatami chemicznymi, kontaktowego i systemowego działania, w stężeniu zgodnym z przyjętymi normami oraz zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca dokona oprysków z użyciem własnych środków i sprzętu. 6) Prowadzenie dziennika robót, który będzie przedkładany Zamawiającemu ostatniego dnia każdego miesiąca w celu końcowego odbioru prac. 7) Na inne prace, nie wyszczególnione w formularzu cenowym a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca sporządzi kosztorys metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z zasadami kosztorysowania i średnią cen publikowanych w informatorach sekocenbudu z okresu wykonywania prac. 8) Zamawiający zlecać będzie zakres prac do wykonania w formie pisemnej w zależności od występujących potrzeb; 9) Realizacja zlecenia powinna nastąpić do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia; 10) W przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia nieprawidłowości należy usunąć w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego zamawiającego lub Dyspozytora Centrali Ruchu ZDiTM.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2000 zł. (słownie złotych: dwa tysiące) w terminie do dnia 08.07.2008 r. do godziny 08:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: - 1 osobę z kadry kierowniczej, która posiada dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunkach architektury krajobrazu, ogrodnictwa, rolnictwa lub leśnictwa i tytuł zawodowy magistra; - 4 pilarzy z uprawnieniami (ukończony kurs pilarzy); - 5 osób z wykształceniem co najmniej zawodowym rolniczym, ogrodniczym, leśnym (lub pokrewne) lub 5 osób posiadających co najmniej 2-letnią praktykę w konserwacji zieleni; Jedna z wymienionych osób musi posiadać aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do kierowania ruchem w zakresie prac w pasach drogowych (ważna zaświadczenie wydane przez Komendę Wojewódzką Policji o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym) zgodnie z ustawą o ruchu drogowym (Dz.U.nr 58 poz.515 z 2003 r. z późn. zmianami) b) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał: - minimum 1 pracę przy pielęgnacji drzewostanu miejskiego na kwotę nie mniejszą niż 20.000 zł.; oraz - minimum 1 pracę przy utrzymaniu zieleni miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł. c) dysponują następującym sprzętem: - 1 ciągnik z przyczepą; - 1 samochód ciężarowy; - podnośnik balkonowy (koszowy); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie będzie niższa niż 400.000,- zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj.: dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunkach architektury krajobrazu, ogrodnictwa, rolnictwa lub leśnictwa i tytuł zawodowy magistra, zaświadczenie o ukończonym kursie pilarzy, aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do kierowania ruchem w zakresie prac w pasach drogowych (ważna zaświadczenie wydane przez Komendę Wojewódzką Policji o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym) zgodnie z ustawą o ruchu drogowym (Dz.U.nr 58 poz.515 z 2003 r. z późn. zmianami). 5) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6) Wykaz sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 7) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8) Zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów wydane przez właściwy organ Gminy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Dz.U. nr 62 z dn. 20.06.2001 r. z późn. zmianami oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. z późn. zmianami. W przypadku braku zezwolenia na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów wykonawca dołączy umowę na unieszkodliwianie lub odzysk zawartą ze specjalistyczną firmą prowadzącą działalność w tym zakresie. W przypadku oferty wspólnej wystarczy, że jeden z Wykonawców spełni ww. warunek. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące że Wykonawca dysponuje potencjałem ludzkim: personel przeszkolony w ilości zapewniającej realizowanie umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin pok. 305.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w ZDiTM w Sekretariacie Zarządu Dróg i transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piętro III, w terminie do dnia 08.07.2008 r., do godz. 08:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Prace czerpalne w małych portach w 2025 r.
- Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie
- Izolacja pionowa pomieszczeń dyspozytorni medycznej w piwnicy budynku ZUW w Szczecinie wzdłuż ulicy Wawelskiej, polegająca na wykonaniu hydroizolacji, docieplenia ścian piwnicznych oraz ich osuszeniu
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Kompleksowa usługa stałego wsparcia technicznego dla systemu Symfonia ERP
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
- Usługi utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki
- Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.