Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Białystok: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 145089 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Adama Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74-39-362, fax 085 7439320, 7439254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku . 1) Zadanie 1 - długopisy, pióra, krawaty, koszulki, spinki; 2) Zadanie 2 - puchary, dyplomy, trofea; 3) Zadanie 3 - albumy; 4) Zadanie 4 - wizytowniki, okładki, torby. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Artykuły określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Wydział Organizacyjno-Administracyjny , ul. Mickiewicza 3 , 15-213 Białystok. 5. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 projekty każdego artykułu; 2) zamawiający zaopiniuje (zaakceptuje lub zwróci do poprawy) przedstawione projekty w terminie do 3 dni od dnia ich przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w terminie do 5 dni od dnia przekazania opinii przez Zamawiającego; 4) w przypadku kolejnych uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do projektów, uwagi i poprawione projekty muszą być przekazywane niezwłocznie, okres uzgodnień ostatecznych projektów nie ma wpływu na termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w rozdziale IV SIWZ; 5) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi po ostatecznej, pisemnej akceptacji projektów przez Zamawiającego; 6) Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów. 6. Wszystkie podane wymiary artykułów promocyjnych są wymiarami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów. Zakres tolerancji wynosi +/- 10%. 7. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. 3. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem (artykuły promocyjne) i wartością (każda dostawa co najmniej 15 000,00 PLN brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje); 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: opisy lub kolorowe zdjęcia ( kolorowe rysunki)-zdjęcia i rysunki nie muszą zawierać napisów i grawerów wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ds. Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. (085) 74 39 293, faks: (085) 74 39 254.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 49.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w kwestiach formalnych - Pani Joanna Pietrzak inspektor w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. (085) 74 39 293, faks: (085) 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: jpietrzak@bialystok.uw.gov.pl w kwestiach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia - Pani Agnieszka Połchowska inspektor w oddziale gospodarczym Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 39 tel. (085) 74 39 369, faks: (085) 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: apolchowska@bialystok.uw.gov.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - długopisy, pióra, krawaty, koszulki, spinki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku . 1) Zadanie 1 - długopisy, pióra, krawaty, koszulki, spinki; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Artykuły określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Wydział Organizacyjno-Administracyjny , ul. Mickiewicza 3 , 15-213 Białystok. 5. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 projekty każdego artykułu; 2) zamawiający zaopiniuje (zaakceptuje lub zwróci do poprawy) przedstawione projekty w terminie do 3 dni od dnia ich przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w terminie do 5 dni od dnia przekazania opinii przez Zamawiającego; 4) w przypadku kolejnych uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do projektów, uwagi i poprawione projekty muszą być przekazywane niezwłocznie, okres uzgodnień ostatecznych projektów nie ma wpływu na termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w rozdziale IV SIWZ; 5) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi po ostatecznej, pisemnej akceptacji projektów przez Zamawiającego; 6) Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów. 6. Wszystkie podane wymiary artykułów promocyjnych są wymiarami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów. Zakres tolerancji wynosi +/- 10%. 7. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - puchary, dyplomy, trofea;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku . 1) Zadanie 2 - puchary, dyplomy, trofea; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Artykuły określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Wydział Organizacyjno-Administracyjny , ul. Mickiewicza 3 , 15-213 Białystok. 5. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 projekty każdego artykułu; 2) zamawiający zaopiniuje (zaakceptuje lub zwróci do poprawy) przedstawione projekty w terminie do 3 dni od dnia ich przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w terminie do 5 dni od dnia przekazania opinii przez Zamawiającego; 4) w przypadku kolejnych uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do projektów, uwagi i poprawione projekty muszą być przekazywane niezwłocznie, okres uzgodnień ostatecznych projektów nie ma wpływu na termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w rozdziale IV SIWZ; 5) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi po ostatecznej, pisemnej akceptacji projektów przez Zamawiającego; 6) Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów. 6. Wszystkie podane wymiary artykułów promocyjnych są wymiarami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów. Zakres tolerancji wynosi +/- 10%. 7. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - albumy;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku . 1) Zadanie 3 - albumy; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Artykuły określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Wydział Organizacyjno-Administracyjny , ul. Mickiewicza 3 , 15-213 Białystok. 5. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 projekty każdego artykułu; 2) zamawiający zaopiniuje (zaakceptuje lub zwróci do poprawy) przedstawione projekty w terminie do 3 dni od dnia ich przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w terminie do 5 dni od dnia przekazania opinii przez Zamawiającego; 4) w przypadku kolejnych uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do projektów, uwagi i poprawione projekty muszą być przekazywane niezwłocznie, okres uzgodnień ostatecznych projektów nie ma wpływu na termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w rozdziale IV SIWZ; 5) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi po ostatecznej, pisemnej akceptacji projektów przez Zamawiającego; 6) Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów. 6. Wszystkie podane wymiary artykułów promocyjnych są wymiarami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów. Zakres tolerancji wynosi +/- 10%. 7. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - wizytowniki, okładki, torby..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku . 1) Zadanie 4 - wizytowniki, okładki, torby. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Artykuły określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Wydział Organizacyjno-Administracyjny , ul. Mickiewicza 3 , 15-213 Białystok. 5. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 projekty każdego artykułu; 2) zamawiający zaopiniuje (zaakceptuje lub zwróci do poprawy) przedstawione projekty w terminie do 3 dni od dnia ich przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w terminie do 5 dni od dnia przekazania opinii przez Zamawiającego; 4) w przypadku kolejnych uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do projektów, uwagi i poprawione projekty muszą być przekazywane niezwłocznie, okres uzgodnień ostatecznych projektów nie ma wpływu na termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w rozdziale IV SIWZ; 5) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi po ostatecznej, pisemnej akceptacji projektów przez Zamawiającego; 6) Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów. 6. Wszystkie podane wymiary artykułów promocyjnych są wymiarami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów. Zakres tolerancji wynosi +/- 10%. 7. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.