Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Serock: Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 145093 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli , Rynek 4, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 62 98, faks 0-22 768 35 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl, www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dowożenia uczniów i wychowanków z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół, w dniach nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego 2013/2014. 2) Zakres usług obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowy harmonogram i pomiar tras dowozu i odwozu uczniów (godziny przyjazdów autobusów, miejsca przystankowe) zostaną ustalone i przekazane przez Dyrektorów poszczególnych szkół Przewoźnikowi, który wygrał przetarg na trasę, przed rozpoczęciem roku szkolnego 2013/2014. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia oraz może wystąpić konieczność zmiany tras. W roku szkolnym 2013/2014 przewidujemy maksymalnie 188 dni dowożenia. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 4) Wykonawca zapewnia autobus spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, w tym przewożenia osób niepełnosprawnych. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 6) Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami, z wyłączeniem trasy VI, gdzie opiekę nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym zapewnia przewoźnik. Zamówienie obejmuje 6 tras dowożenia: 1) Trasa I - dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku z miejscowości: Cupel- Kania Polska-Kania Nowa-Nowa Wieś -Łacha- Gąsiorowo- Wierzbica. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 210 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 39.480 km usługi; - planowany czas dowożenia w godzinach 6:30 - 10:00, - planowany czas odwożenia w godzinach 12:30 - 17:00. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 km usługi - 100% 2) Trasa II - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębe- Izbica- Jachranka- Karolino- Marynino-Ludwinowo Zegrzyńskie-Wola Kiełpińska- Bolesławowo- Guty- Stanisławowo- Ludwinowo Dębskie Święcienica- Zabłocie-Wola Smolana-Szadki. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 225 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 42.300 km usługi - planowany czas dowożenia i odwożenia w godzinach 6:30 - 17:30 (z dwiema przerwami 0,5h). Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 3) Trasa III - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Karolino- Stasi Las- Jadwisin- Borowa Góra- Dosin- Zegrze (podjazd pod szkołę). Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 125 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 23.500 km usługi. - planowany czas dowożenia w godzinach 6:30 - 9:00, - planowany czas odwożenia w godzinach 12:30 - 17:00. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 4) Trasa IV - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Wola Kiełpińska, Ludwinowo Dębskie, Stanisławowo, Zabłocie, Święcienica, Zalesie Borowe, Wola Smolana, Marynino, Karolino, Ludwinowo Zegrzyńskie, Szadki, Jachranka. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około. 220 km - wykonywanych w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 41.360 km usługi - planowany czas dowożenia i odwożenia w godz. 6:30 - 17:30 (z dwiema przerwami ok. 0,5h). Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 km usługi - 100% 5) Trasa V - dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, z miejscowości: Gąsiorowo-Wierzbica- Serock- Stasi Las- Jadwisin - Borowa Góra - Dosin -Bolesławowo - Dębe - Legionowo. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 80 km; wykonywana w jednym kursie dowożenia do szkoły oraz jednym kursie odwożenia ze szkoły. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 15.040 km usługi; - planowany czas dowożenia w godzinach 6:50 - 8:30, - planowany czas odwożenia w godzinach 14:00 - 17:30, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 6) Trasa VI - dowożenie jednego ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego w Serocku do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7 wraz z zapewnieniem opieki przewożonemu uczniowi. Zakres usługi obejmuje: rano dowóz z opieką ucznia z domu najkrótszą trasą bez przesiadek do ośrodka, gdzie realizuje obowiązek szkolny, po południu odwiezienie wraz z opieką do domu najkrótszą drogą bez przesiadek. Szczegółowy harmonogram dowozu zostanie ustalony w porozumieniu z rodzicami ucznia po ustaleniu planu zajęć ucznia w Ośrodku na rok szkolny 2013/2014. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 dzień usługi - 100% Podana ilość kilometrów usługi / dni usługi jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego ilości km / dni usługi podanej w pkt. 4.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Część zamówienia I, II, IV do 3% wartości zamówienia na daną część zamówienia, część zamówienia III, V do 10% wartości zamówienia na daną część zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegały na zwiększeniu ilości wykonywanych kilometrów usługi w stosunku do ilości szacunkowej, określonej w pkt 4 w oparciu o cenę podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie łącznie 10.100,00 zł w tym 2.000,00 zł tylko na trasę I, 2.200,00 zł tylko na trasę II, 1.800,00 zł tylko na trasę III, 2.100,00 zł tylko na trasę IV, 1.300,00 zł tylko na trasę V, 700,00 zł tylko na trasę VI i może być wnoszone w: a) pieniądzu: przelewem na rachunek nr 72801300062007001512940002. b) Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275); 2. Wadium powinno zostać wniesione do dnia 05.08.2013r. do godz. 13.00. W tym terminie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Serock w pok. Nr 24 muszą zostać złożone oryginały dokumentów dotyczące wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się w dniu otwarcia ofert do godz. 13:00 na koncie bankowym Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni liczone od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzenia złożenia wadium - kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji określonych w art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ww. ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy tylko V części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje zamówienia w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, usługi te wykonywane były w sposób ciągły tj. co najmniej 4 miesiące, a ich łączna wartość wynosi brutto minimum 50.000,00zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów czy zostały lub są wykonywane należycie. W przypadku usług(i) wykonywanych(-ej) podać wartość tej części usługi, która już została wykonana wraz z załączeniem dowodu czy została wykonana należycie, wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku usług zakończonych, dowód potwierdzający ich należyte wykonanie powinien być wystawiony po ich ukończeniu. Dowodami o których mowa w warunku są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. a) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli wskaże, że: na trasach I, II, III, IV dysponuje autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2000, którym będzie wykonywana usługa przewozowa. Na trasie V dowożenia uczniów niepełnosprawnych do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie dysponuje odpowiednio oznakowanym autobusem, o co najmniej 16 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo (adnotacja w dowodzie rejestracyjnym) tj. wyposażonym w szyny do mocowania wózka dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub najazdy ewentualnie windę umożliwiającą wjazd wózkiem z dorosłą osobą niepełnosprawną, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2003r, wyposażony na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa, na trasie VI dowożenie ucznia do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących w Warszawie, pojazd musi być odpowiednio oznakowany i przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (adnotacja w dowodzie rejestracyjnym), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2003r. Przewoźnik zapewnia opiekę uczniowi podczas przewozu przez opiekuna, który posiada przeszkolenie do udzielania pomocy medycznej lub przedmedycznej. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną trasę dowożenia uczniów z gminy Serock w roku szkolnym 2013/2014 - Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą autobusów, tzn. jeden autobus może być proponowany do obsługi tylko jednej trasy, a) pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu ( wpis w dowodzie rejestracyjnym), b) opłacone polisy ubezpieczenia: OC na pojazd zgłoszony do przewozu oraz polisę NNW ubezpieczenia kierowcy i pasażerów w pojeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierowcą autobusu z odpowiednimi uprawnieniami do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może być przedstawiony do obsługi tylko jednej trasy, oraz w przypadku trasy VI wykazania, że Wykonawca dysponuje osobą, która będzie sprawować opiekę nad przewożonym uczniem i jest przeszkolona w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanych pojazdów, jeżeli pojazd zamienny spełni postawiony warunek w zakresie dysponowania pojazdem oraz zmiany kierowcy, opiekuna o kwalifikacjach i uprawnieniach wymaganych w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku, ul. Rynek 4, 05-140 Serock..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku ul. Rynek 21, 05-140 Serock, pok. nr 24, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku z miejscowości: Cupel- Kania Polska-Kania Nowa-Nowa Wieś -Łacha- Gąsiorowo- Wierzbica. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 210 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 39.480 km usługi; - planowany czas dowożenia w godzinach 6:30 - 10:00, planowany czas odwożenia w godzinach 12:30 - 17:00. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębe- Izbica- Jachranka- Karolino- Marynino-Ludwinowo Zegrzyńskie-Wola Kiełpińska- Bolesławowo- Guty- Stanisławowo- Ludwinowo Dębskie -Święcienica- Zabłocie-Wola Smolana-Szadki. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 225 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 42.300 km usługi - planowany czas dowożenia i odwożenia w godzinach 6.30 - 17.30 (z dwiema przerwami 0,5h). Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Karolino- Stasi Las- Jadwisin- Borowa Góra- Dosin- Zegrze (podjazd pod szkołę). Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 125 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 23.500 km usługi. Planowany czas dowożenia w godzinach 6:30 - 9:00, - planowany czas odwożenia w godzinach 12:30 - 17:00. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TRASA IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Wola Kiełpińska, Ludwinowo Dębskie, Stanisławowo, Zabłocie, Święcienica, Zalesie Borowe, Wola Smolana, Marynino, Karolino, Ludwinowo Zegrzyńskie, Szadki, Jachranka. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około. 220 km - wykonywanych w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 41.360 km usługi; - planowany czas dowożenia i odwożenia w godz. 630 - 1730 (z dwiema przerwami ok. 0,5h). Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 km usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TRASA V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, z miejscowości: Gąsiorowo Wierzbica- Serock- Stasi Las- Jadwisin - Borowa Góra - Dosin -Bolesławowo - Dębe - Legionowo. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 80 km; wykonywana w jednym kursie dowożenia do szkoły oraz jednym kursie odwożenia ze szkoły. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 15.040 km usługi; - planowany czas dowożenia w godzinach 6:50 - 8:30, - planowany czas odwożenia w godzinach 14:00 - 17:30. Kryterium oceny oferty:Cena brutto za 1km usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TRASA VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie jednego ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego w Serocku do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7 wraz z zapewnieniem opieki przewożonemu uczniowi. Zakres usługi obejmuje: rano dowóz z opieką ucznia z domu najkrótszą trasą bez przesiadek do ośrodka, gdzie realizuje obowiązek szkolny, po południu odwiezienie wraz z opieką do domu najkrótszą drogą bez przesiadek. Szczegółowy harmonogram dowozu zostanie ustalony w porozumieniu z rodzicami ucznia po ustaleniu planu zajęć ucznia w Ośrodku na rok szkolny 2013/2014. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 dzień usługi - 100%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SEROCK
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Serocku w okresie od dnia 1.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.