eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa przepustu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widawa - Widoradz Górny w km 42+292 wraz z rozbiórką istniejącego przepustu w miejscowości Cisowa w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widoradz Górny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Łódź: Budowa przepustu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widawa - Widoradz Górny w km 42+292 wraz z rozbiórką istniejącego przepustu w miejscowości Cisowa w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widoradz Górny
Numer ogłoszenia: 145141 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widawa - Widoradz Górny w km 42+292 wraz z rozbiórką istniejącego przepustu w miejscowości Cisowa w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widoradz Górny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przepustu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widawa - Widoradz Górny w km 42+292 wraz z rozbiórką istniejącego przepustu w miejscowości Cisowa w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 481 Łask - Widoradz Górny. Zakres robót obejmuje: -Rozebranie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi i konstrukcji istniejącego przepustu -Wykonanie zasypki wykopów po rozbiórce istniejącego przepustu -Wykonanie wykopów pod nowy przepust -Wykonanie ławy z kruszywa pod nowy przepust -Montaż części przelotowej przepustu, stalowa konstrukcja z blach falistych o przekroju kołowym wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów stalowych -Wykonanie zasypki nowego przepustu -Wykonanie podbudowy i nawierzchni drogowej na odcinku 20,0+10,0 m -Umocnienia głowic przepustu kostką betonową -Umocnienia skarp elementami betonowymi i obudową roślinną -Opracowanie projektu oznakowania robót na czas budowy wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem -Wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu -Odtworzenie istniejącego oznakowania drogi Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do rozwiązania kolizji urządzeń melioracji wodnych oraz melioracji gruntów nieujętych w ewidencji wód kolidujących z realizowaną inwestycją w sposób zapewniający prawidłowy odpływ wód;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7400,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadania polegające na przebudowie, rozbudowie lub budowie obiektu inżynierskiego. Wartość każdego z zadań nie może być niższa niż 250 000,00 PLN (brutto). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone wyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zapewni oprócz niżej wymienionej kadry, pozostałą i niezbędną do realizacji całego zakresu przedmiotu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia. Wykonawca winien dysponować osobami o stosownych kwalifikacjach zawodowych i uprawnieniach, potwierdzonych oświadczeniem o uprawnieniach budowlanych oraz o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: a.Kierownik budowy w specjalności mostowej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub robót mostowych przy zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów inżynierskich, łącznie przez okres min. 24 miesięcy. b.Kierownik robót w specjalności drogowej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub robót drogowych przy zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg klasy technicznej min. G, łącznie przez okres min. 24 miesięcy. Wykonawca może przedstawić jedną osobę dla ww. funkcji, posiadającą odpowiednie uprawnienia i spełniającą wymagania, o których mowa w pkt a i b. Wykonawca może wykazać osoby posiadające uprawnienia odpowiadające wymaganym wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów w tym zakresie. Wykonawca może wykazać osoby będące obywatelami państw członkowskich, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 1-3 Ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j.: Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone wyżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny jednostkowe za roboty nie podlegają zmianom przez cały okres trwania umowy oprócz ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT (obniżenie lub zwiększenie), za elementy zamówienia wykonane/zafakturowane po dacie zmiany podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie netto powiększone/pomniejszone o kwotę podatku VAT w nowej wysokości. Zmianę stawki podatku VAT strony potwierdzą aneksem do niniejszej umowy. 2. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy, polecać Wykonawcy: a. zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót objętych kosztorysem ofertowym, b. zaniechanie części robót objętych kosztorysem ofertowym, c. wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót.; d. wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej. e. wykonanie robót uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wydane przez Zamawiającego ww. polecenia nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, jednak skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami umowy. 3. Zmiany w umowie będą możliwe w sytuacjach opisanych poniżej, przy czym zmiany terminu muszą być rozpatrywane w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo - finansowym: a. jeżeli będą następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, takich jak wystąpienie znalezisk archeologicznych, niewybuchów, niewypałów, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, geologiczne, hydrologiczne, nieprzewidziane kolizje z urządzeniami infrastruktury; b. jeżeli będą następstwem: - wprowadzenie przez Zamawiającego innych wykonawców, - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB, c. jeżeli będą następstwem działań organów administracji państwowej lub samorządowej: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, d. jeżeli będą następstwem okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy, tj. wystąpi konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy lub ograniczenia w jego użytkowaniu, udzielenia zamówień na roboty dodatkowe, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 4. Zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczalne również w sytuacji, gdy zmiany nie są istotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ul. Sienkiewcza 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ul. Sienkiewcza 3 sekretariat - IIp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.