To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Jarosław: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym:
Instalacja niekonwencjonalnych źródeł energii wspomagających system grzewczy MOSiR w Jarosławiu przy pomocy kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz ciepła odzyskanego z agregatu chłodniczego
Numer ogłoszenia: 145185 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121919 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 56 58, faks 0-16 621 56 58 wew. 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: Instalacja niekonwencjonalnych źródeł energii wspomagających system grzewczy MOSiR w Jarosławiu przy pomocy kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz ciepła odzyskanego z agregatu chłodniczego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m. in.: 1) Przygotowanie specyfikacji przetargowej , którego celem będzie wybór Wykonawcy zadania. 2) Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej w formie doradcy Zamawiającego. 3) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 4) Kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa budowy w toku realizacji, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zapisami w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Kontrola przebiegu robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym opracowanym przez Wykonawcę robót budowlanych i zaakceptowanym przez Inwestora oraz terminów wykonania robót budowlanych i dostaw, 6) Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót budowlanych z uwzględnieniem ewentualnych robót dodatkowych zaakceptowanych pisemnie przez Inwestora, 7) Nadzór nad prawidłowym wykonaniem obowiązków przez Wykonawcę robót budowlanych oraz podwykonawców (również w zakresie który został ewentualnie niedostatecznie określony lub pominięty w dokumentacji projektowej), 8) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 9) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców; 10) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji oraz w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), 11) Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem, 12) Sprawdzanie i odbiór (częściowy, końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 13) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 14) Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 15) Uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych, 16) Na żądanie Zamawiającego składanie pisemnych informacji z przebiegu robót budowlanych, 17) Uczestniczenie co najmniej raz w miesiącu w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, 18) Uczestniczenie w przygotowaniu kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 19) Niezależnie od obowiązków określonych powyżej, na każde żądanie Zamawiającego stawianie się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 24 godzin. 20) Sporządzanie wniosków o płatność 21) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich rozliczeń z Instytucją finansującą projekt, zgodnie z przepisami dotyczącymi rozliczenia projektów w ramach programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oraz zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-RPPK.02.02.00-18-007/12-00 z dnia 11 czerwca 2013 r. wraz z załącznikami. 22) Na każdym etapie realizacji inwestycji Wykonawca sprawdzał będzie składane przez Wykonawcę przedmiary, obmiary i kosztorysy w zakresie ich zgodności z umową o roboty budowlane i projektem. 23 ) Wykonawca sporządzi kosztorysy różnicowe w przypadku wprowadzenia prac zamiennych 24 ) Faktury wraz z protokołami odbiorów będą podlegały sprawdzeniu przez Wykonawcę, który w razie stwierdzenia prawidłowości ich wystawienia będzie je parafował i przedkładał Zamawiającemu do odbioru i podpisu. W razie stwierdzenia nieprawidłowości, dokona z Wykonawcą robót budowlanych odpowiednich ustaleń i zmian..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
a.b.w.- budownictwo, usługi Adam Wór
jakie przetargi wygrała firma
a.b.w.- budownictwo, usługi Adam Wór
- a.b.w. - budownictwo, usługi, Adam Wór, ul. Zielna 30, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31000,00
Oferta z najniższą ceną: 31000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów w 2025 r.
- Świadczenie usługi sprzątania budynków dydaktycznych PANS w Jarosławiu
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Jarosław i jednostek organizacyjnych
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Tworzenie miejsc opieki w Miejskim Żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu. Wykonanie projektu na: "Opracowanie dokumentacji dla Miejski Żłobek Radosny Zakątek w Jarosławiu".
- Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stare Rochowice - Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.