Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Wrocław: Wykonanie 7 kompleksów boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012.
Numer ogłoszenia: 145196 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 7 kompleksów boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 7 kompleksów boisk sportowych zlokalizowanych na terenie gmin wymienionych w rozdziale I. SIWZ. 2. Każdy z kompleksów boisk obejmuje: a) boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) o nawierzchni ze sztucznej trawy, z bramkami, ogrodzeniem i piłkochwytami. b) boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) o nawierzchni poliuretanowej, z wyposażeniem do gier zespołowych określonych w poszczególnych dokumentacjach projektowych. c) urządzenia towarzyszące: - ogrodzenie terenu, - oświetlenie terenu, - chodniki, - fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. d) roboty towarzyszące, odrębne dla każdego z kompleksów boisk zostały wyszczególnione w dokumentacjach projektowych właściwych dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu mogą składać oferty na dowolną ilość części zamówienia wg poniższego podziału: CZEŚĆ NR 1 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Bystrzyca Kłodzka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 3.1 do SIWZ CZEŚĆ NR 2 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Czernica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 3.2 do SIWZ CZEŚĆ NR 3 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Kamieniec Ząbkowicki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 3.3 do SIWZ CZEŚĆ NR 4 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Nowa Ruda Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 4.1 do SIWZ CZEŚĆ NR 5 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Oleśnica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 4.2 do SIWZ CZEŚĆ NR 6 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Podgórzyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 4.3 do SIWZ CZEŚĆ NR 7 - wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Wojcieszów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 określa dokumentacja techniczna zawarta w zał. 5.1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ i właściwych dla danej części zamówienia dokumentacjach technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 gr) na każdą z części na którą składa ofertę. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wzór gwarancji wadialnej stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 O/ Wrocław, nr: 47 1090 2398 0000 0006 0801 5979 2) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 3). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć wraz z ofertą w kopercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - gwarancji wadialnej (dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą) oraz kopię w/w dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. Termin wniesienia wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 2 lit a) i lit. b), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie niżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: b1) w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: zrealizował roboty budowlane polegające na wykonaniu: - przynajmniej jednego boiska do piłki nożnej lub innych gier otwartych z murawą z trawy syntetycznej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto. oraz - przynajmniej jednego boiska do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej EPDM o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto. b2) w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować osobą kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: c1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o min. sumie ubezpieczenia w wysokości 1 mln zł., d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również wymagania dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców wymagania te były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu, dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 lit. b1) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. 8) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje). 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające: a) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), b) posiadanie przez kierownika robót elektrycznych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiadanie przez kierownika robót sanitarnych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości wskazanej w rozdziale V pkt. 1 lit. c1). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców osobno składa dokumenty wymienione w pkt 1-6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4,6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) zamiast dokumentu, o których mowa pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a) i c) oraz 2) powinny być wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokument, o którym mowa w pkt 1)lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Celem potwierdzenia, że oferowane budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda on przedłożenia w ofercie: 1. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnią poliuteranową) : a) badanie na zgodność z normą PN-EN 14877 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni; d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 2. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa) a) badanie na zgodność z normą PN-EN 15330 -01 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport; b) Certyfikat FIFA (1Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; d) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni; e) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Zamawiający wymaga by wyżej wskazane elementy przedmiotu zamówienia spełniały wymogi określone we wskazanych normach, atestach i aprobatach itp. 4. Nie załączenie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt. 1-3 będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 1) Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a/ zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b/ wskazanie Pełnomocnika, c/ zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d/ zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14; 50 - 411 Wrocław pok. 322.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. nr 322.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Bystrzyca Kłodzka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Bystrzyca Kłodzka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Czernica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Czernica.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Kamieniec Ząbkowicki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Kamieniec Ząbkowicki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Nowa Ruda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Nowa Ruda.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Oleśnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Oleśnica.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Podgórzyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Podgórzyn.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Wojcieszów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksu boisk sportowych dla gminy Wojcieszów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa napojów alkoholowych do punktów gastronomicznych przy Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
- DOSTAWA OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO - UZUPEŁNIENIE
- Remont drogi wojewódzkiej nr 384 w miejscowości Jodłownik od km 9+400 do km 9+800
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- Oświetlenie uliczne w niektórych miejscowościach Gminy Grodków - Etap III - Poprawa infrastruktury oświetleniowej (Część 5)
- Przebudowa ul. Mickiewicza w Sierpcu
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.