eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Lubin: DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
Numer ogłoszenia: 145203 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin , Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 81 52, faks 076 840 81 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=32&r=r

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowozy i opiekę uczniów z terenu gminy Lubin do szkół w Lubinie wraz z powrotem do domu w roku szkolnym 2014/2015. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi - 12. Opiekun powinien sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz powinien doprowadzić ucznia do szkoły rano i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Planowane trasy: Trasa I - planowana długość trasy w jedną stronę - 68 km (planowana liczba przewożonych uczniów - 10) Krzeczyn Mały --- Chróstnik --- Wiercień --- Raszówka --- Miłoradzice --- Gogołowice --- Miłosna --- Osiek --- Lubin (Salezjańskie Liceum Ogólnokształcące w Lubinie, Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Lubinie, Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie, Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie). Trasa II - planowana długość trasy w jedną stronę - 12 km (planowana liczba przewożonych uczniów - 2) Szklary Górne --- Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie Planowana łączna dzienna liczba kilometrów dla obu tras (rano i powrót) wynosi - 160 km. Wykaz szkół objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych szkół, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na danych trasach. Zamawiający przewiduje, w razie potrzeb, zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego, tj.: zmiany tras, długości tras, miejscowości, szkół oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem, przy czym stawka za 1 km przewozów wynikająca z przedstawionej przez Wykonawcę oferty nie ulegnie zmianie. Zmiany w rozkładzie jazdy wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy opracowany na podstawie danych zawartych w niniejszej SIWZ. Dowozy uczniów do szkół odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące podczas przewozów. Pojazd wykonujący przewozy powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym o takich samych parametrach. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca powinien zapoznać się z trasami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przewozami uczniów niepełnosprawnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym liczby przewożonych uczniów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz pojazdów zdolnych do wykonania zadania z podaniem marki, typu, nr rejestracyjnego i liczby miejsc - nie mniej niż dwa pojazdy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki VAT na usługi objęte umową, zmiana ta wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 2. Zamawiający przewiduje, w razie potrzeb, zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego, tj.: zmiany tras, długości tras, miejscowości, szkół i godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w szkołach objętych niniejszym zamówieniem, przy czym stawka za 1 km przewozów wynikająca z przedstawionej przez Wykonawcę oferty nie ulegnie zmianie. Zmiany te wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje zmiany liczby przewożonych uczniów, w tym liczby przewożonych uczniów na danych trasach, które wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający przewiduje zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego dokonane przez Wykonawcę. Zmiany takie wymagają konsultacji oraz akceptacji Zamawiającego i wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej, tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy, 2) zmiany zakresu prac podwykonawcy, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany te wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=32&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin, 59-300 Lubin, Księginice 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin, 59-300 Lubin, Księginice 14, pok. nr 115..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.