eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa zorganizowania wyjazdu studyjnego do Francji i Niemiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gdańsk: usługa zorganizowania wyjazdu studyjnego do Francji i Niemiec
Numer ogłoszenia: 145236 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 37801 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, fax 058 3263930, 3090945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania wyjazdu studyjnego do Francji i Niemiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do organizatora wyjazdu studyjnego dla 55 osób należy przewóz uczestników, zapewnienie noclegów, wyżywienia, pilota, pokrycia kosztów związanych z przejazdami, wstępów do gospodarstw rolnych i firm, oraz ubezpieczenia uczestników w czasie przewozu i w czasie pobytu. Wymagania dotyczące przewozu - autokar winien posiadać klimatyzację oraz miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. Autokar winien być podstawiony w dniu wyjazdu przed budynek Zamawiającego - PODR we wczesnych godzinach rannych. Zakwaterowanie - pokoje 1, 2 i 3 osobowe. Każdy pokój winien posiadać łazienkę z ciepłą wodą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Oryginalny kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 231277,5 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; PROW 2007- 2013, OŚ 3 - Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej oraz Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży AREATOUR Andrei Kalantai, ul. Piotrkowska 31, 90-410 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 258666
  • Oferta z najniższą ceną: 258666 / oferta z najwyższą ceną: 258666
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.