To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Ustrzyki Dolne: Dostawa materiałów biurowych .
Numer ogłoszenia: 145257 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121463 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Płyta CD TDK CD-R-80 700 mb 80 m 60 30234300-1 2. Dyskietka 3.5 TDK VERBATIN 60 3. Marker kolor czarny PENTEL 15 4. Segregator A4 75 ESSELTE 15 30199500-5 5. Teczka wiązana tektura 120 22850000-3 6. Koszulka groszkowa A4 100 ESSELTE 300 25247100-5 7. Skoroszyt zwykły tektura 120 22851000-0 8. Skoroszyt plastikowy A4 Maxi Bantem 30 22851000-0 9. Tusz do stempli czerwony NORIS poj. 25 ml 60 10. Poduszka do stempli NO2 LAKO czerwona 30 11. Identyfikator CT 123 600 30191140-7 12. Długopis SN100 kolor niebieski Mitsubishi Pencil 600 13. Papier ksero A4 1 ryza = 500 kartek, 80g m.2 białość 165 CIE lub większa 60 14. Klej w sztyfcie 36 g PRIT 60 24910000-6 15. Taśma klejąca 12x10 ESSELTE 60 25241100-3 16. Koperta C4 brąz ESK 250 180 30199230-1 17. Spinacz Trójkątny 25 mm 60 30197220-4 18. Pinezki srebrne S-50 szt. 60 30197100-7 19. Zszywki 2416 op. 1000 szt. LEIZ 60 30197100-7 20. Papier do drukarek 390x12-2 EMERSON 1 30199330-2 21. Taśma pakowa, brązowa 48-50 mm GRAND 75 22.Sznurek jutowy 3 dkg. 15 m. 60 23. Maczałka do palców 60mm. średnicy ICO 15 24. Papier pakowy szary 10 kg. 3 25. Reklamówka ucho mocne 60 26. Koperta C6 SK 1000 3 30199230-1 27. Kalka ołówkowa 50 arkuszy A4 DELFIN 15 28. Szpilki zwykłe 25 29. Papier Xero A3 1 ryza 5 30. Rolka do taśmy EMERSON 5 31. Koperty na CD bąbelkowe 60 32. Koperty na dyskietki bąbelkowe 60 33.Tusz HP DJ 840 C czarny oryg. 5 34. Tusz HP DJ 720 C 710 C czarny oryg. 5 35. Tusz HP DJ 3820 czarny oryg. 5 36. Tusz HP DJ 5740 czarny oryg. 5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Krosno sp. z o.o, ul.k.Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3999,00
Oferta z najniższą ceną: 3999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6736,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.