eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej. NR SPRAWY ZP 5/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Opole: Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej. NR SPRAWY ZP 5/2014
Numer ogłoszenia: 145261 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej. NR SPRAWY ZP 5/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części: Zadanie nr 1 - Dostawa odczynników monoklonalnych do oznaczania antygenów krwinek czerwonych - technika szkiełkowa i probówkowa (układ ABO, Rh, inne układy grupowe) oraz technika mikrokolumnowa (układ Rh i antygen K z układu Kell) - odczynniki kompatybilne ze sprzętem jaki posiada Zamawiający: czytnik Banjo, inkubatory, wirówki i pipety firmy DiaMed. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 2 - Dostawa odczynników do testów serologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 3 - Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych - (ABO, Rh, inne układy grupowe), określania alloprzeciwciał naturalnych, odpornościowych oraz autoprzeciwciał - technika mikrokolumnowa. odczynniki kompatybilne ze sprzętem jaki posiada Zamawiający: czytnik Banjo, inkubatory, wirówki i pipety firmy DiaMed. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 4 - Dostawa krwinek wzorcowych do screeningu przeciwciał (zestaw 3 krwinek wzorcowych do PTA i testu NaCl i zestaw 3 krwinek wzorcowych papainowanych do testu enzymatycznego) oraz krwinki panelowe do identyfikacji przeciwciał (zestaw 11 krwinek panelowych do PTA i testu NaCl i zestaw 11 krwinek panelowych papainowanych do testu enzymatycznego) - krwinki z zastosowaniem do mikrometody, kompatybilnej ze sprzętem jaki posiada zamawiający: czytnik Banjo, inkubatory, wirówki i pipety firmy DiaMed. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 5 - Dostawa odczynników dodatkowych do testów serologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1E do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 6 - Dostawa zestawów do diagnostyki przeciwciał skierowanych do antygenów krwinki płytkowej oraz antygenów HPA KL.I - metoda immunoenzymatyczna (ELISA). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1F do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 7 - Dostawa odczynników umożliwiających właściwe przygotowanie próbek krwi do badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1G do niniejszej specyfikacji. Zadanie nr 8 - Dostawa inaktywatora przeciwciał skierowanych do antygenów z układu LEWIS oraz zestawu krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1H do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się on doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 5 zamówień dotyczących dostaw odczynników objętych przedmiotem zamówienia (tj. odczynników do diagnostyki in-vitro), w tym wykonawcy składający ofertę na zadania nr 1, 2, 3, 4 lub 8 muszą wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 zamówień dla Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)charakterystyki-opis oferowanych odczynników zawierające ich właściwości fizyko-chemiczne. b)oświadczenia, że oferowane odczynniki spełniają zalecenia IHiT dotyczące ich aktywności i swoistości, reaktywności, mocy oraz miana, opisane w publikacji -Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania, obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi- pod redakcją Magdaleny Łętowskiej, Warszawa 2011, wydanie II, oraz oświadczenie, że w przypadku, gdy walidacja odczynników tego nie potwierdzi Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z ich wysłaniem i kontrolą przeprowadzoną przez właściwą jednostkę nadrzędną, c)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (potwierdzające warunek, o których mowa w pkt. 3.2 ppkt.2 SIWZ - CE lub WE), d)oświadczenia wykonawcy, że oferowane odczynniki zostały zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., nr 107 poz.679 z późn. zmianami). Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie zamawiającego przedstawić dokument urzędowy potwierdzający spełnienie tego warunku.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b) wypełniony formularz ofertowy, c) wypełniony szczegółowy formularz ofertowy, d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), e) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do ofert),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)zmiana nazwy własnej przedmiotu umowy - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego w/w lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)zmiana terminu ważności odczynników - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy, opóźnieniem związanym ze zwalnianiem serii, możliwością wcześniejszego wykorzystania odczynników przez Zamawiającego, 3)zmiany cen - w następujących przypadkach: a)zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniża cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia, b)zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych, 4)zmiana asortymentu będącego przedmiotem umowy nie wynikłych po stronie Zamawiającego m.in. w przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie lub zmian wykonywanych procedur medycznych, 5)możliwość dostaw przedmiotu umowy nowszej generacji na skutek postępu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionych cenach jednostkowych, 6)zmiana terminu obowiązywania umowy - zmiana polegająca na wydłużeniu okresu trwania umowy do momentu całkowitego wykorzystania przedmiotu umowy, 7)zmiana danych Wykonawcy (np. siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej, 8)zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lib SIWZ. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji Umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 20% wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu 45-372 Opole, ul. Kośnego 55.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu 45-372 Opole, ul. Kośnego 55, POK. NR 4 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.