Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Opatów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Opatowie
Numer ogłoszenia: 14526 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8682706, 8682466 w.123, faks 015 8682817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.opatow.ids.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Opatowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu jednorazowego użytku, materiałów medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Opatowie przez okres 12 miesięcy liczba zadań 33.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadiumw wysokości 3% wartości zamówienia dla każdej części 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach; 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 6)wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: B PKO S.A. Opatów R- k depozytowy - 75 1240 2773 1111 0000 3679 1859 7)wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. II. Wysokość wadium dla każdej części zamówienia. Zadanie 1 - 13 680,00 PLN Zadanie 2 - 756,00 PLN Zadanie 3 - 220,00 PLN Zadanie 4 - 61,00 PLN Zadanie 5 - 162,00 PLN Zadanie 6 - 216,00 PLN Zadanie 7 - 180,00 PLN Zadanie 8 - 324,00 PLN Zadanie 9 - 54,00 PLN Zadanie 10 - 54,00 PLN Zadanie 11- 20,00 PLN Zadanie 12 - 252,00 PLN Zadanie 13 - 72,00 PLN Zadanie 14 - 33,00 PLN Zadanie 15 - 90,00 PLN Zadanie 16 - 54,00 PLN Zadanie 17 - 104,00 PLN Zadanie 18 - 76,00 PLN Zadanie 19 - 83,00 PLN Zadanie 20 - 83,00 PLN Zadanie 21 - 155,00 PLN Zadanie 22 - 540,00 PLN Zadanie 23 - 220,00 PLN Zadanie 24 - 328,00 PLN Zadanie 25 - 198,00 PLN Zadanie 26 - 40,00 PLN Zadanie 27 - 36,00 PLN Zadanie 28 - 36,00 PLN Zadanie 29 - 47,00 PLN Zadanie 30 - 540,00 PLN Zadanie 31 - 162,00 PLN Zadanie 32 - 72,00 PLN. Zadanie 33 - 108,00 PLN. III. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli; 1.1upłynął termin związania ofertą 1.2zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. 1.3zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszeniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Warunki wymagane przy złożeniu oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcjum, spółka cywilna): a)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentanta w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. c)Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art.44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)oświadczenie, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: b)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys zł. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Oświadczenie mówiące o tym, że oferowane produkty posiadają świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia lub oświadczenie o dopuszczeniu produktów do obrotu na podstawie decyzji wydanej przez Komisję Wspólnot Europejskich. zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz 896 z późn. zm ): Wykonawca zobowiąże się dostarczyć kopie dokumentów na każde żądanie zamawiającego. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 16 październik 2008r.) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.opat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ Opatów ul. Szpitalna 4 - Sekcja Administracyjna Gospodarcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Słowackiego 13 SEKRETARIAT, 27- 500 Opatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Medycyna ogólna - drobny sprzęt medyczny w różnym asortymencie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Medycyna ogólna - drobny sprzęt medyczny w różnym asortymencie liczba pozycji 248.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laboratoryjny liczba pozycji 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.