eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z dostawą materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Warszawa: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 145270 - 2016; data zamieszczenia: 13.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149883 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu wraz z dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie. 2. Materiały biurowe wyszczególnione w tabeli - Rozdział III -Formularze i Załączniki, zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych danego artykułu. 3. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia ( nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z tabeli . Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w tabeli Rozdział III -Formularze i Załączniki. W przypadku oferowania części asortymentu wyszczególnionego w tabeli Rozdział III -Formularze i Załączniki , oferta zostanie uznana za niezgodną z SIWZ. 4. Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający w niektórych pozycjach posłużył się nazwą producenta lub produktu. Nazwa producenta lub produktu ma jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia (produkt wzorcowy), ponieważ Zamawiający dopuszcza jednocześnie składanie ofert o parametrach równoważnych innych producentów. 5. Zamawiający dopuszcza w pozycjach, o których mowa w pkt 4, zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, iż oferowane materiały będą zgodne z opisem Zamawiającego, a pod względem wszystkich parametrów technicznych oraz wymagań jakościowych będą takie same albo lepsze. 6. Każdy materiał będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać termin ważności przynajmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 7. Warunki realizacji zamówienia zostały określone również we wzorze umowy. 8. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę i rozładunek towaru do siedzib Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25 oraz Placówek Terenowych w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 81, Płocku ul. Otolińska 25, Ostrołęce ul. Kuklińskiego 3, Siedlcach ul. Brzeska 39 i Radomiu ul. Narutowicza 11/13. 9. Materiały biurowe mają zostać dostarczone do Oddziału Regionalnego i Podległych Placówek Terenowych w ilościach określonych w tabeli Rozdział III -Formularze i Załączniki. 10. Jeżeli dostarczone materiały biurowe będą uszkodzone lub nie będą spełniać minimalnych warunków określonych w tabeli - Rozdział III -Formularze i Załączniki, zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian właściwe materiały biurowe w czasie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem lub faksem. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIRUS Art. Piśmienne i Biurowe Robert Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87110,20

  • Oferta z najniższą ceną: 81816,46 / Oferta z najwyższą ceną: 103934,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.