To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Wrocław: Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice
Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13
Numer ogłoszenia: 145300 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123878 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 kg tj. 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji-Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2. 2)Przewidywana wielkość zakupionego do końca obowiązywania umowy siana wynosi: 300 000 kg tj. 300 ton. 3) Zakup siana będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości sprzedaży siana na potrzeby Zamawiającego. Pojedyncze zakupy realizowane będą na podstawie każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji sprzedaży siana w terminie do 4 dni od dnia pisemnego, telefonicznego lub przesłanego faksem złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5)Zamawiający odbierać będzie dostarczane siano własnym transportem i na własny koszt. 6)Odbiór siana odbywać się będzie w punkcie odbioru wskazanym przez Wykonawcę. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia siana przeznaczonego na sprzedaż spełniającego poniższe cechy: Siano : wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%. Siano musi być świeże, zielone lub bladozielone o świeżym przyjemnym zapachu. Włókna twarde i luźne. Siano powinno być wyleżakowane minimum 6 tygodni przed datą sprzedaży Zamawiającemu. .Siano musi być pozbawione takich cech jak m.in. widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, słomą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. W przypadku stwierdzenia, że przygotowane przez wykonawcę do odbioru siano nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej nie zostanie ono przyjęte, a Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej partii. 3. Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający preferuje aby siano dostarczane było w tzw. małych balach każdy o masie około 20 kg. Dopuszcza się ewentualnie dostawę w dużych balach o masie około 300 kg każdy. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość zakupu: to 1 raz w miesiącu w ilości ok. 54 000 kg. tj. 54 tony..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00 - Siano .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Niemiec Renata, Stary Wołów 59, 56-100 Wołów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129600,00
Oferta z najniższą ceną: 129600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.