Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-05
Kłobuck: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego
Numer ogłoszenia: 145301 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, faks 034 3172301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozklobuck.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego przez bank mający oddział/ filię/placówkę znajdującą się na terenie miasta Kłobuck , który będzie przygotowany do obsługi Zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia. 1. kompleksowa obsługa bankowa ZOZ Kłobuck w okresie od 01.12.2015 r. do 30.11.2019 r. obejmująca: 1.1 otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego od dn. 01.12.2015r, 1.2 otwarcia i prowadzenia rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 1.3 dokonywanie wypłat/wpłat gotówkowych (przewidywana kwota: 40 000 zł miesięcznie), 1.4 lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych lub długoterminowych dostępnych w ofercie banku odbywać się będzie na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, 1.5 Bank zapewni możliwość składania przynajmniej do godz. 15:00 poleceń przelewu do innych banków , których realizacja nastąpi w tym samym dniu , a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji, 1.6 dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat, 1.7 dokonywanie przelewów międzybankowych, 1.8 realizację przelewów w systemie elektronicznym (przewidywana liczba : 10 000 sztuk rocznie) wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego, 1.9 korzystanie z wpływów bieżących, dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: a. winny być sporządzone w formie elektronicznej; b. zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego, 1.10 wydawanie zaświadczeń i opinii na rzecz Zamawiającego bez dodatkowych opłat, 1.11 automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku bieżącym ZOZ w Kłobucku, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 7:30 następnego dnia. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID O/N +/- stała marża banku , z zastrzeżeniem: a. w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy, b. wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł c. Wykonawca przedstawi ofertę przy zastosowaniu stawki WIBID O/N z dnia 01.10.2015 r. = 1,44 %. 2 Udzielenie kredytu obrotowego , odnawialnego w rachunku bieżącym przeznaczonego na finansowanie bieżących potrzeb związanych z prowadzeniem działalności statutowej Zamawiającego do kwoty 1 500 000,00 zł. ( słownie: jednego miliona pięciuset tysięcy złotych, 00/100) od dn. 01.12.2015 r. do dn. 30.11.2019r., 2.1 Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt z polskich złotych ( PLN), w formie bezgotówkowej, 2.2 bez wymogu poręczenia Organu Założycielskiego, 2.3 Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w formie ustanowienia hipoteki na nieruchomości , której wartość przekracza kwotę kredytu wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej do wysokości 150% wartości kredytu, 2.4 prowizja od udzielonego kredytu pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu nie większa niż 1,00 % , 2.5 nie mogą wystąpić inne prowizje i opłaty związane z udzieleniem kredytu, 2.6 możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, 2.7 spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy lub kredytobiorca może sam dokonywać spłaty, 2.8 spłata odsetek na koniec każdego miesiąca w okresie korzystania z kredytu, 2.9 oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1- miesięcznych + stałą przez cały okres kredytowania marżę banku . 3. Na żądanie Wykonawcy celem przygotowania oferty Zamawiający udostępni : 3.1 Bilans oraz rachunek zysków i strat wraz z uchwałą zatwierdzająca sprawozdanie za rok 2012 , 2013 i 2014, 3.2 Zaświadczenie o nie zaleganiu z ZUS i US, 3.3 Pozytywną opinię Rady Społecznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wyrażoną Uchwałą nr II/12/2015 z dn. 09.06.2015r wyrażającą zgodę na zaciągnięcie zobowiązania w wysokości do 1 500 000,00zł. 3.4 Zgodę Zarządu Powiatu w Kłobucku z dn.14.07.2015r. wyrażoną Uchwała nr 147/2015 na ustanowienie hipoteki na nieruchomościach będących własnością Powiatu Kłobuckiego będących w nieodpłatnym użytkowaniu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- parafowane przez wykonawcę Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - całkowity koszt uzyskania i obsługi kredytu odnawialnego - 50
- 3 - oprocentowanie lokaty overnight - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zozklobuck.com.pl/220/79/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Pokój nr 8 ( Dział Administracyjno-Gospodarczy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku 11 Listopada 5 C 42-100 Kłobuck Sekretariat Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w Kłobucku o pomieszczenia żłobka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów prawa(użytki gruntowe), sporządzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu Kłobuckiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.