eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą we wskazanych pomieszczeniach budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - II edycja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Łódź: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą we wskazanych pomieszczeniach budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - II edycja
Numer ogłoszenia: 145323 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89629 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, ul. Matejki 16, 91-402 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6317955, faks 42 6317982.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą we wskazanych pomieszczeniach budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - II edycja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7.07.1994 r. (Prawo budowlane) w budynku siedziby biura RDLP w Łodzi (II edycja), polegających na: a) sporządzeniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129); b) wykonaniu robót budowlanych związanych z realizacją kompletnej instalacji klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych i usługowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi, Łódź ul Matejki 16 dz. nr ewid. 31/4 obręb S 3 Łódź Śródmieście; c) objęciu w dokumentacji projektowej i STWiORB - w zakresie robót dotyczących wykonania instalacji klimatyzacji - również przebudowy układu zasilania i dostosowania go do potrzeb zasilania nowoprojektowanej instalacji klimatyzacji wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem wszelkich niezbędnych prac budowlanych, w tym: rozebrania i ponownego montażu obudów i mebli wbudowanych, wykonania przebić przez przegrody budowlane i ich zaprawienia, malowania i odtworzenia wykładzin w miejscach wykonywanych prac, usunięcia kolizji z istniejącymi instalacjami. Projekt i wykonanie instalacji klimatyzacji obejmuje również wykonanie wsporników i wieszaków oraz instalacji odprowadzania skroplin w zakresie niezbędnym dla wykonania i funkcjonowania układu. Zakres obejmuje także przeprowadzenie prób i sprawdzeń, pomiary, uruchomienie i rozruch wraz ze szkoleniem personelu (użytkowników pomieszczeń, w których zainstalowana została klimatyzacja) w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji; d) uzyskaniu wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień, bądź dokonanie odpowiednich zgłoszeń. 2. W ujęciu szczegółowym zakres zadań do wykonania jest określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, (zwanym dalej PFU), który jest załącznikiem nr 2 do nin. SIWZ. 3. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), mające zastosowanie do opisu przedmiotu zamówienia są jak niżej: 1) 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 2) 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 3) 45331221-1 - Instalacja urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 4. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji: 1) mając na uwadze, iż w niniejszym postępowaniu przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem uzyskania wszelakich informacji niezbędnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym; 2) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie części robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że - zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Pzp - nie będą one obejmowały wykonania instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą, które to roboty wykonawca winien wykonać osobiście. W pozostałych przypadkach gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest on zobowiązany wskazać na formularzu oferty (Zał. nr 1 do SIWZ) zakres prac który zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, jest obowiązany w trakcie realizacji zamówienia, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy; 4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; ponadto, 5) Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo a do umowy o podwykonawstwo już zawartej - prawo zgłoszenia sprzeciwu w terminie 14 dni od dnia przedłożenia zamawiającemu projektu umowy bądź zawartej umowy; 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców; 7) Całość przedsięwzięcia przewidziana jest do realizacji jako jedno zadanie inwestycyjne z podziałem na trzy etapy, odrębne dla każdej kondygnacji z przynależnymi jednostkami wewnętrznymi, przy czym poszczególne etapy stanowią zakresy robót jak niżej: - jako etap I zdefiniowano wykonanie dokumentacji projektowej i STWiORB oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień a także wykonanie wyodrębnionej instalacji jednostki zewnętrznej, określonej w punkcie 1.8. Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla całości etapu I, II i III oraz wykonanie systemu klimatyzacji dla piętra II budynku; - jako etap II wykonania robót zdefiniowane zostało wykonanie systemu klimatyzacji dla I piętra budynku, - jako etap III wykonania robót zdefiniowane zostało wykonanie systemu klimatyzacji dla parteru budynku; 8) Realizacja robót budowlanych powinna przebiegać zgodnie z w/w i przyjętym w PFU etapowaniem, tj warunkiem rozpoczęcia i dalszego wykonywania zakresu kolejnego etapu jest pełne zakończenie robót etapu poprzedniego wg schematu: ETAP I - ETAP II - ETAP III 9) Wykonawca winien uwzględnić fakt, że roboty budowlane będzie musiał wykonywać w funkcjonującym obiekcie biurowym, od Pn do Pt w godz. zwłaszcza od 7:00 do 15:00 lub innych indywidulanie uzgodnionych z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIRCO Sp. z o.o., Lędziny, ulica Oficerska 4, 43-143 Lędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325942,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381905,16

  • Oferta z najniższą ceną: 381905,16 / Oferta z najwyższą ceną: 448950,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.