Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Opole: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 i Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu
Numer ogłoszenia: 145375 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 i Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 i Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Opolu. Rodzaj i zakres prac: - roboty budowlane: rozbiórka istniejącej nawierzchni żwirowej, roboty ziemne, wykonanie podbudowy mineralno - syntetycznego (podkładu ET gr.35mm), wykonanie syntetycznej nawierzchni boiska SP 13mm, malowanie linii boisk, montaż bramek boiskowych i koszy, roboty brukarskie - chodnik z kostki betonowej gr.6cm, wykonanie ogrodzenia - roboty sanitarne: wykonanie drenażu - roboty elektryczne: oświetlenie zewnętrzne boiska, monitoring. Szczegółowy zakres robót określa szkicowa dokumentacja budowlana, przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: Opole, ul.Reymonta 43 Zadanie nr 2 Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu. Rodzaj i zakres prac: - roboty budowlane: rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej, roboty ziemne, wykonanie podbudowy mineralno - syntetycznego (podkładu ET gr.35mm), wykonanie syntetycznej nawierzchni boiska SP 13mm, malowanie linii boisk, montaż bramek boiskowych i koszy, roboty brukarskie - chodnik z kostki betonowej gr.6cm, wykonanie ogrodzenia - roboty sanitarne: wykonanie drenażu - roboty elektryczne: oświetlenie zewnętrzne boiska, monitoring. Szczegółowy zakres robót określa szkicowa dokumentacja budowlana, przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: Opole, ul.Małopolska 20
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych we wniosku Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1-a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie i dokument ma być złożone przez każdego Wykonawcę. 1-b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową boisk o nawierzchni syntetycznej o powierzchni każdego boiska min. 600m2. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania ofert częściowych na oba zadania przez jednego wykonawcę, Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca złoży jeden wykaz robót budowlanych. 3. W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże oddzielnie na każde zadanie (na odrębnych wykazach): a) kierownika budowy w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń b) kierownik robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. c)kierownik robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p.118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p.117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Opolu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Opolu. Rodzaj i zakres prac: - roboty budowlane: rozbiórka istniejącej nawierzchni żwirowej, roboty ziemne, wykonanie podbudowy mineralno - syntetycznego (podkładu ET gr.35mm), wykonanie syntetycznej nawierzchni boiska SP 13mm, malowanie linii boisk, montaż bramek boiskowych i koszy, roboty brukarskie - chodnik z kostki betonowej gr.6cm, wykonanie ogrodzenia - roboty sanitarne: wykonanie drenażu - roboty elektryczne: oświetlenie zewnętrzne boiska, monitoring. Szczegółowy zakres robót określa szkicowa dokumentacja budowlana, przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: Opole, ul.Reymonta 43.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.61.10-4, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boisk o sztucznej nawierzchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu. Rodzaj i zakres prac: - roboty budowlane: rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej, roboty ziemne, wykonanie podbudowy mineralno - syntetycznego (podkładu ET gr.35mm), wykonanie syntetycznej nawierzchni boiska SP 13mm, malowanie linii boisk, montaż bramek boiskowych i koszy, roboty brukarskie - chodnik z kostki betonowej gr.6cm, wykonanie ogrodzenia - roboty sanitarne: wykonanie drenażu - roboty elektryczne: oświetlenie zewnętrzne boiska, monitoring. Szczegółowy zakres robót określa szkicowa dokumentacja budowlana, przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: Opole, ul.Małopolska 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.61.10-4, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
- Zakup pojazdu o napędzie 100% elektrycznym
- D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.