Ogłoszenie z dnia 2006-03-20
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Łódź: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 42 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Transportu, Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385837, fax +48 42 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 3) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczny przegląd dróg publicznych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 217 662,95 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczny przegląd obiektów mostowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.31.45. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Opracowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej, technicznej. Sporządzenie wielobranżowej koncepcji i projektów budowlano-wykonawczych. 131 147,54 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pięcioletni przegląd obiektów mostowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.31.45. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 40 163,93 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie rotacji pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.27.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 50 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na remont wiaduktu na ul. Śląskiej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.22.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 57 377,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulicy Dąbrowskiego-Anczyca, Obywatelska-Cieszkowskiego, Paderewskiego-Karpacka, Tomaszowska-Kolumny, Przybyszewskiego na wysokości posesji 177. 2) Nomenklaturas 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.22.50. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 130 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na demontaż sieci trakcyjnej z 7 budynków. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 25 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie materiałów stosowanie do ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, niezbędnym do złożenia wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla odcinków ulic wyszczególnionych w załączniku oraz aktualizacja studium korytarzy komunikacyjnych tych ulic w przypadku niezgodności przebiegu z trasą określoną w "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie miasta Łodzi" oraz obowiązującymi i projektowanymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.25.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 340 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowego na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 110 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę 4 dróg gminnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 200 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowego na budowę chodników. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 80 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Modrzewiowej wraz z odwodnieniem. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ekranów akustycznych w ul. Zgierskiej na odcinku od ul. Sikorskiego do posesji 243. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 40 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę 15 przystanków autobusowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 25 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację ul. Rudzkiej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 400 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację ul. Pabianickiej w Łodzi od km 61+350 do włączenia w układ dwujezdniowy (skrzyżowanie z ul. Rudzką). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 400 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje: 400 000,00 PLN.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację ul. Strykowskiej na odcinku od ul. Wycieczkowej do granic miasta - droga krajowa nr 72. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 150 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie wielobranżowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla I etapu zadania "Przebudowa drogi krajowej Nr 72 - I etap: Brzezińska na odcinku od ul. Projektowej do ul. Iglastej budowa południowej obwodnicy Nowosolskiej na odcinku od ul. Iglastej do granicy miasta i do zjazdu do węzła "Brzeziny" na autostradzie A1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 250 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja ul. Aleksandrowskiej na odc. od ul. Szczecińskiej do granicy miasta" - droga krajowa nr 14. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 680 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja ul. Rokicińskiej od węzła Andrzejów do granic miasta" - droga wojewódzka nr 713. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 820 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "budowa trasy Górna" - etap I od ul. Włókniarzy do ul. Rzgowskiej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 640 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Nowo-Śląskiej na odcinku od ul. Zakładowej do ul. Rokicińskiej". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 420 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie wielobranżowej koncepcji i wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Układ dróg komunikacyjnych Port Lotniczy Łódź Lublinek z podstawowym układem drogowym aglomeracji łódzkiej" budowa drogi powiatowej układu podstawowego miasta klasy "G" na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 710 (ul. Konstantynowska) do drogi krajowej Nr 14 (ul. Pabianicka), przedłużenie ulicy al. gen. Waltera-Janke od ul. Obywatelskiej do granicy miasta. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 480 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.