eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › przebudowa ulicy Bojanka wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14543

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodzisk Mazowiecki: przebudowa ulicy Bojanka wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Grodzisk Mazowiecki, do kontaktów: Stanisław Olkowski, Roman Rytel, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327, e-mail: urzad@grodzisk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.grodzisk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Obsługa Inwestycyjno-Techniczna Gminy Grodzisk Mazowiecki, Stanisław Olkowski, Roman Rytel, ul. Kościuszki 32 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 755 58 89, fax 022 755 79 89, e-mail: urzad-inwestycje@grodzisk.pl, www.grodzisk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Obsługa Inwstycyjno-Techniczna Gminy Grodzisk Mazowiecki, Roman Rytel, ul. Kościuszki 32 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 755 58 89, fax 022 755 79 89, e-mail: urzad-inwestycje@grodzisk.pl, www.grodzisk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C., Piotr Kuczyński, ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 755 57 69, fax 022 755 57 69, e-mail: kuczynski@notariusze.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Bojanka wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grodzisk Mazowiecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy , budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa oświetlenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Roboty drogowe - nawierzchnie: jezdni, chodników, placu, zjazdów i ścieków z kostki brukowej bet. i elementów betonowych - ok. 2660 m2 2. Roboty inżynieryjne sanitarne - przykanaliki deszczowe z rur PVC średnica 160 - ok. 14 m 3. Roboty elektryczne - oświetlenie uliczne - 9 punktów oświetleniowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WADIUM W WYSOKOSCI 7.000,- ZŁ. WNIESIONE DO DNIA 26.03.2006 DO GODZINY 1100 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz n/w warunki zawarte w niniejszej specyfikacji tj: 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Udokumentują doświadczenie poprzez wykazanie przynajmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ,wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat. Wykonawcy muszą podać wartość, datę ,miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 4. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy. 5. Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 6. Zaoferują wykonanie zamówienia w wymaganym przez Inwestora terminie. 7. Do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty n/w. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość ofert Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. Dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona /np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, umowa konsorcjum/ jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów. 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3.Wypełniona i podpisana tabela kosztowa /załącznik nr 4 do SIWZ/. 4.Informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Dokumenty stwierdzające , że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień /np. zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej OIIB oraz zaświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych/ 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p.9 ustawy PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl/?c=345. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 13:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ulica Kościuszki 32 A, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.