eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieBieżące utrzymanie dróg w 2009 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Zawiercie: Bieżące utrzymanie dróg w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 145480 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26088 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2009 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. W zakresie zadania nr 1 - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie: Zakres zamówienia: - łączna długość dróg 96 km, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi, - zabudowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu nawierzchni dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku powstania ubytków nawierzchni jezdni w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych robót budowlanych według aktualnego zapotrzebowania. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów stanowią załączniki do wzoru umowy. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni jezdni 2. W zakresie zadania nr 2 - Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie: Zakres zamówienia: - łączna długość dróg 145 km, - formowanie koron drzew rosnących w pasach drogowych, - usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych, - koszenie pasów zieleni. W przypadku powstania nieprzewidzianych zdarzeń w pasie drogowym tj. wywrócenie drzewa, złamany konar itp. - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych robót według aktualnego zapotrzebowania. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej stanowią załączniki do wzoru umowy. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew 77.31.41.00-5 Usługi w zakresie trawników 3. W zakresie zadania nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie - z wyłączeniem pielęgnacji zieleni, utrzymania poziomego i pionowego oznakowania oraz remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych: Zakres zamówienia: - łączna długość dróg 145 km, - remonty cząstkowe chodników, - wykonanie barier ochronnych, - czyszczenie kanalizacji deszczowej, - dowóz kruszywa na drogi gruntowe. W przypadku powstania nagłych uszkodzeń w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych robót według aktualnego zapotrzebowania. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej, wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz wykaz parkingów stanowią załączniki do wzoru umowy. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 44.13.00.00-0 Studzienki kanalizacyjne 45.23.24.10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4. W zakresie zadania nr 4 - Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie: Zakres zamówienia: - łączna długość dróg 96 km, - ustawienie pionowych znaków drogowych, - oznakowanie poziome jezdni. Oznakowanie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003r.). Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu oznakowania dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania, czy też jego braku - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i niezwłocznie odtworzyć brakujące lub zniszczone oznakowanie. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych robót według aktualnego zapotrzebowania. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej stanowią załączniki do wzoru umowy. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45.23.32.90-8 - Instalowanie znaków drogowych Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie (zadania od 1 do 4) zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Infrastruktury Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu. Samochód patrolowy Wykonawca winien oznaczyć w następujący sposób: nazwa (logo) Wykonawcy, logo Zamawiającego (dostarczy Zamawiający), ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej lub pomarańczowej, napis: służba drogowa(czcionka koloru czarnego na żółtym tle)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.41.00-5, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7, 44.13.00.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.90-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1276616.49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DUET Usługi Drogowo Mostowe Grzegorz Loranty, ul. Obr. Poczty Gdańskiej 20G, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 249162.26
  • Oferta z najniższą ceną: 249162.26 oferta z najwyższą ceną: 282420.41
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 195733.72
  • Oferta z najniższą ceną: 195733.72 oferta z najwyższą ceną: 195733.72
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercie - z wyłączeniem pielęgnacji zieleni, utrzymania poziomego i pionowego oznakowania oraz remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 183513.92
  • Oferta z najniższą ceną: 183513.92 oferta z najwyższą ceną: 204912.27
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48451.10
  • Oferta z najniższą ceną: 48451.10 oferta z najwyższą ceną: 69257.53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.