Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Łaskarzew: Przebudowa ulic - dróg gminnych w mieście Łaskarzew
Numer ogłoszenia: 145510 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łaskarzew , ul. Rynek Duży 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 25 6845250, faks 25 6845097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolaskarzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic - dróg gminnych w mieście Łaskarzew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic - dróg gminnych Nr 130518W tj. ul. Jagiełły, Nr 130533W tj. ul. Kopernika, Nr 130533W tj. ul. B-pa Łaskarza, Nr 130531W tj. ul. Lipowej, Nr 1305554W tj. ul. Solidarności, Nr 130551W tj. ul. 15 Sierpnia, Nr 130529W tj. ul. 550 Lecia, Nr 130542W tj. ul. Pamięci Wanat, Nr 130528W tj. ul. Kwiatowej, Nr 130522W tj. ul.Klonowej w Łaskarzewie. Zamówienie realizowane będzie w trzech częściach a mianowicie: Część I obejmować będzie wykonanie przebudowy ciągu ulic Jagiełły, Kopernika, B-pa Łaskarza i Lipowej, Część II obejmować będzie przebudowę dróg gminnych ulic Solidarności, 15 Sierpnia, 550 Lecia, Pamięci Wanat i Kwiatowej. Część III obejmować będzie przebudowę drogi gminnej w miejscowości Łaskarzew -ul. Klonowej. Zakresy robót opisany szczegółowo w kosztorysach stanowiących załączniki do SIWZ oraz opisach poszczególnych części zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Część I - 30000,00 PLN Część II - 6000,00 PLN Część III - 5000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie ze SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie ze SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie ze SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie ze SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie ze SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) poświadczenia, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolaskarzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Łaskarzewie, ul. Rynek Duży 32, 08 - 450 Łaskarzew, II piętro, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Łaskarzewie, ul. Rynek Duży 32, 08 - 450 Łaskarzew, I piętro, pokój nr 6 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Jagiełły, Kopernika, B-pa Łaskarza i Lipowej w Łaskarzewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmować będzie wykonanie przebudowy ciągu ulic Jagiełły, Kopernika, B-pa Łaskarza i Lipowej o następującym zakresie robót: ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE - Roboty pomiarowe, wyznaczenie trasy - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 15 m2 - Roboty ziemne ODWODNIENIE: - Roboty ziemne w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. do 1 km - 178 m3 - Wykonanie wykopu pod projektowane studzienki ściekowe, studnie chłonne i przykanaliki ilość studzienek ściekowych - szt.8, ilość studni chłonnych - szt.6, długość przykanalików - 24m - Zasypanie wykopów - 131 m3 Umocnienie powierzchni przy studniach ściekowych - 74 m2 - Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi - 62,8 m2 PODBUDOWA: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 6540 m2 - Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 6540 m2 - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych w ilości 6540 m2 NAWIERZCHNIA: - Ława pod krawężnik betonowe z oporem - 25,26 m3 - Ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 377 m - Ława pod krawężnik betonowe z oporem - 116,78 m3 - Ułożenie oporników drogowych o wymiarach 12x30 cm - 1743 m - Nawierzchnia z brukowca kamienia narzutowego o wym. 16-20 cm - 25 m2 - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 122 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 6540 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 w ilości ~100 kg/m2 - 6393 m2, - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 12786 m2 - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 12786 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 3 cm, KR-2 w ilości 6393 m2, - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych 40 szt. - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 10 szt. - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych - 25 szt. - Oznakowanie pionowe i poziome, pionowe znaki drogowe słupki z rur stalowych - 45 szt. - Pionowe znaki drogowe drogowskazy jednoramienne - 50 szt. Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysie ślepy stanowiących załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych - ulic Solidarności, 15 Sierpnia, 550 Lecia, Pamięci Wanat i Kwiatowej w Łaskarzewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmować będzie przebudowę ulic Solidarności, 15 Sierpnia, 550 Lecia, Pamięci Wanat i Kwiatowej. Zakres robót obejmować będzie: ul. Solidarności: - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 800 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 800 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 100kg/m2 - 800 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN w-wa ścieralna gr. 3 cm KR 2 - 800 m2 - Regulacja zaworów wodociągowych usytuowanych w jezdni - 6 szt. - Regulacja pokryw studni kanalizacyjnych - 3 szt. ul. 15 Sierpnia: - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 770 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 770 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 100kg/m2 - 770 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN w-wa ścieralna gr. 3 cm KR 2 - 770 m2 - Regulacja zaworów wodociągowych usytuowanych w jezdni - 7 szt. - Regulacja pokryw studni kanalizacyjnych - 1 szt. ul. 550 Lecia: - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 720 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 720 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 100kg/m2 - 720 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN w-wa ścieralna gr. 3 cm KR 2 - 720 m2 - Regulacja zaworów wodociągowych usytuowanych w jezdni - 8 szt. - Regulacja pokryw studni kanalizacyjnych - 4 szt. ul. Pamięci Wanat: - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 647,5 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 647,5 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 100kg/m2 - 647,5 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN w-wa ścieralna gr. 3 cm KR 2 - 647,5 m2 - Regulacja zaworów wodociągowych usytuowanych w jezdni - 7 szt. - Regulacja pokryw studni kanalizacyjnych - 2 szt. ul. Kwiatowa: - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 708 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 708 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 100kg/m2 - 708 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN w-wa ścieralna gr. 3 cm KR 2 - 708 m2 Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysach ślepych stanowiących załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaskarzew - ul. Klonowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmować będzie przebudowę drogi gminnej w miejscowości Łaskarzew -ul. Klonowej. Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE i PRZYGOTOWAWCZE - Rozebranie krawężników - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - Rozebranie przepustów i remont przepustów - Roboty ziemne ODWODNIENIE: Roboty ziemne w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. do 1 km - 31 m3 - Wykonanie przepustów pod zjazdami - 8 m - Wykonanie ścianek czołowych dla rur o śr. 60 cm (przy przepustach) - szt. 7 - Wykonanie studni rewizyjnej szt.1 - Wykonanie studzienek ściekowych - szt. 2, - Wykonanie przykanalików - 9 m PODBUDOWA: - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni - 2151,6 m2 - Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 108 t NAWIERZCHNIA: - Ułożenie krawężników - 444 m - Ułożenie obrzeży - 256 m - Wykonanie przepustów pod zjazdami - 8 m - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (chodniki) - 318,4 m2 - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 2151,6 m2 - Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 2151,6 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 w ilości ~100 kg/m2 - 108 Mg, - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 3 cm, KR-2 w ilości 2151,6 m2, - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 6 szt. - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt. - Oznakowanie pionowe i poziome Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.