eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówDostawa oraz montaż czterech torów do gry w kręgle wraz z wyposażeniem kręgielni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Żyrardów: Dostawa oraz montaż czterech torów do gry w kręgle wraz z wyposażeniem kręgielni
Numer ogłoszenia: 145511 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 15 67, fax 046 858 15 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż czterech torów do gry w kręgle wraz z wyposażeniem kręgielni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie czterech torów do gry w kręgle w sekwencji po dwa tory przedzielone rzędem kolumn zgodnie z dokumentacją projektową pomieszczenia w którym zostanie zamontowana kręgielnia. 2. Wysokość podbudowy torów na całości kręgielni powinna wynosić 40 cm. 3. Kręgielnia powinna posiadać automatyczny, sznurowy system ustawiania kręgli. 4. Sterowanie automatyczne z możliwością wyświetlania wyników na kolorowych monitorach LCD 32 cale umieszczonych nad torami do gry (po jednym monitorze nad każdym torem( razem cztery sztuki). 5. Możliwość ustawiania parametrów gry w 12 językach na monitorach umieszczonych nad torami. 6. Przy torach powinien znajdować się ekran dotykowy LCD 15 cala umożliwiający sterowanie panelem gry (np. wpisywanie imion i nazwisk graczy). Po jednym na każdy z torów (w sumie cztery sztuki). 7. Tory, rozbiegi, kręgle oraz kule powinny posiadać efekt U-V. 8. Ściana przednia maszynowni do wysokości 2,60 m wykonana ze sklejki na szerokości torów. Malowanie ściany przedniej maszynowni powinno posiadać wybrany przez Zamawiającego rysunek z efektem U-V na całej szerokości torów. 9. Ściany usytuowane wzdłuż torów powinny również posiadać odpowiednie malowanie nawiązujące motywem do ściany przedniej maszynowni. 10. System powrotowy kul, dolny z wyciągarką kul na rozbiegu na 8 kul. Dwa komplety - po jednym na każde dwa tory. 11. Każdy z torów wyposażony będzie w komplet 10 kręgli. 12. W kręgielni powinny znaleźć się kule i obuwie w następujących ilościach: a. Kule: 20 sztuk (rozmiary/waga poszczególnych kul zostaną ustalone w momencie podpisania umowy z Wykonawcą) b. Buty do wypożyczalni (rozmiary zostaną ustalone w momencie podpisania umowy z Wykonawcą): - Damskie: 20 par - Męskie: 20 par c. Skarpety ochronne jednorazowe - 1000 sztuk 13. Środki czyszczące + oleje do konserwacji torów (w ilościach wystarczających na okres 3 miesięcy). 14. Maszyna padowa do czyszczenia i olejenia torów, zawierająca 6 padów, gdzie cykl mycia i olejenia toru zajmuje do 80 sekund - 1 szt. 15. Rynny boczne powinny być wykonane z PCV. 16. Kręgielnia powinna zostać wyposażona w system umożliwiający uruchamianie gier na torach oraz ich szczegółowe rozliczanie. W skład takiego systemu powinny wchodzić m.in.: komputer, monitor LCD 17 cali, drukarka, mysz, klawiatura, UPS, oprogramowanie do rozliczeń, oprogramowanie sterujące grami na poszczególnych torach. 17. W ramach oferty przetargowej powinna być zawarta dostawa (transport) oraz montaż elementów kręgielni, jak również uruchomienie zamontowanego sprzętu wraz z przeszkoleniem załogi (pracowników Zamawiającego, zajmujących się obsługą kręgielni) w zakresie pozwalającym na prawidłowe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie kręgielni. 18. Wymagany okres gwarancji i serwisu z niej wynikającego co najmniej 24 miesiące. Wykonawca w okresie gwarancyjnym będzie dokonywał bezpłatnych napraw wynikających z gwarancji na miejscu zainstalowania kręgielni (czyli u Zamawiającego) 19. Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od momentu zgłoszenia mu usterki przez Zamawiającego. 20. Wykonawca w ramach oferty przekaże Zamawiającemu szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania podłoża pod kręgielnie oraz rozmieszczenia zasilania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania kręgielni, uwzględniające warunki panujące w pomieszczeniu przeznaczonym pod montaż kręgielni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP w szczególności: e. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 dostawy sprzętu do wyposażenia kręgielni wraz z montażem o wartości, co najmniej 200.000 zł. brutto. f. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, stanowiące tym samym integralną część oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. Wykaz co najmniej 2 zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 3); g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Pozostałe a. Wypełniony Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b. Pisemne oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP. (załącznik nr 2 do SIWZ) c. Pełnomocnictwo, obejmujące umocowanie w zakresie niezbędnym do sporządzenia, podpisania i złożenia oferty (jeżeli oferta została sporządzona, podpisana lub złożona przez pełnomocnika) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit c, e, f i g składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości b. nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganiu się o zamówienie c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Pkt 1 lit d- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua.zyrardow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW Spółka z o.o., 96-300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, pokój nr 22, I -piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.