Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Lądek-Zdrój: Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza - zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 145529 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza - zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: 1.Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu: - Dokumentacji projektowej w zakresie odbudowy kładki dla pieszych z możliwością dopuszczenia ruchu pojazdów osobowych, ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Przedmiarem Robót oraz uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać roboty budowlane, - Robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego. 2.Charakterystyczne parametry określające wielkość istniejącego obiektu i zakres robót budowlanych. Kładka dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza . Opis konstrukcji: - rok budowy przed 1945 r. - długość całkowita obiektu - 27,45 m - rozpiętość teoretyczna-rozpiętość w świetle podpór - 12,86-10,80 m - rozstaw podpór - 7,20 + 12,86 + 5,65 m - liczba przęseł - 3 - kładka na prostym odcinku drogi - schemat statyczny obiektu - swobodnie podparty - konstrukcja nośna - belki walcowane - szerokość całkowita obiektu - 1,22 m - rodzaj konstrukcji pomostu - płytowa drewniana - materiał konstrukcji pomostu - drewno - rodzaj nawierzchni jezdni - drewniana - balustrady - stalowe - przyczółki - żelbetowe - posadowione bezpośrednio - system odwodnienia - powierzchniowy bez wpustów Opis stanu technicznego kładki: Kładka zniszczona podczas powodzi, do całkowitej odbudowy. Cel i zakres przedmiotu zamówienia: Celem i efektem inwestycji jest uzyskanie obiektu kładki dla pieszych i uzyskanie obiektu o pełnej wartości użytkowej całej konstrukcji. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą: - Wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy kładki dla pieszych. Pozyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych wg właściwości wraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami robót. Dokumentacja powinna być sprawdzona zgodnie z prawem budowlanym przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia oraz doświadczenie w projektowaniu tego typu obiektów. - odbudowa kładki o zadanych parametrach i technologii wykonania - wykonanie wszystkich innych robót niezbędnych dla zapewnienia zamierzonego efektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 24 września 2009 r. do godz.11:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym wypisem-odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość minimalna robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (budowa obiektów w takiej technologii , konstrukcji i parametrach techniczno - użytkowych jak projektowana kładka) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynosi 200 000,00 zł. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -oświadczenie o braku zaległości podatkowych (US) -oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ZUS).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium - zał. nr 1: 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta - zał. nr 2: 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3: 5. oświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - zał. nr 4: 6. oświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - zał. nr 5: 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia - zał. nr 6: 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 7: 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 8; 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń - zał. nr 9: 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości - zał. nr 10: 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - zał. nr 11: 14. wykaz sprzętu - zał. nr 12:.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Budowa, przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Morzeszczyn I etap
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 956 w km 1+020 do 1+173,2 w miejscowości Palcza"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.