Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Gdańsk: PN-50/2012/CDL/PDM/drobny sprzęt i odczynniki
Numer ogłoszenia: 145556 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-50/2012/CDL/PDM/drobny sprzęt i odczynniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą: - drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników do oznaczania narkotyków w moczu dla Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - zestawów odczynnikowych do wykonywania proteinogramów na żelach agarozowych w surowicy metodą w pełni automatyczną wraz z dzierżawą aparatu oraz zestawy odczynnikowe do wykonywania proteinogramów w surowicy, moczu, płynie mózgowo rdzeniowy, identyfikacji białka Bence-Jonesa w moczu i do immunofiksacji wraz z dzierżawą analizatora dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej - podłoży laboratoryjnych, odczynników i testów do diagnostyki serologicznej dla Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej, na potrzeby Szpitala Specjalistycznego św. Wojciecha Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Gdańsku. Zamówienie udzielane w niżej wymienionych częściach Pakiet 1 - Sprzęt laboratoryjny Pakiet 2 - Sprzęt laboratoryjny ze szkła i z tworzyw sztucznych Pakiet 3 - Test kasetkowy do narkotyków Pakiet 4 - Zestawy odczyników do wykonywania proteinogramów wraz z dzierżawą analizatorów Pakiet 5 - Testy lateksowe Pakiet 6 - Surowice dla oznaczania patogenów jelitowych Pakiet 7 - Testy do diagnostyki zakażeń inwazyjnych, testy manualne do identyfikacji wraz z odczynnikami Pakiet 8 - Krążki do identyfikacji bakterii Pakiet 9 - Oznaczanie wartości MIC metodą dyfuzyjną Pakiet 10 - Sporale do kontroli procesu sterylizacji Pakiet 11 - Podłoża gotowe na płytkach Petriego oraz w probówkach wraz z kontrolą firmy zewnętrznej na oferowane parametry. Pakiet 12 - Odczynniki do generowania warunków gazowych Pakiet 13 - Barwniki do barwienia metodą Grama, inne barwienia Pakiet 14- Testy immunochromatograficzne na wykrycia toksyny CL. Difficille Pakiet 15 - Testy do szybkiej identyfikacji - testy kroplowe Pakiet 16 - Odczynniki i wymazówki Pakiet 17 - Szybkie testy do oznaczania obecności antygenów. Pakiet 18 - Mycoplasma/Ueroplasma Pakiet 19 - Krążki antybiotykowe wraz z kontrolą firmy zewnętrznej na oferowane parametry. Pakiet 20 - Testy dla wykrycia antygenu Legionella pneumophila w moczu Pakiet 21 - Test potwierdzający szczepy MRSA Pakiet 22 - Podłoża dla Zespołu ds. Zakażeń Szpitalnych Pakiet 23 - Wykrywanie pałeczek G(-) ujemnych KPC.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.43.40.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia opisanego w SEKCJI II. 1.3. w zakresie pakietu, na który Wykonawca składa ofertę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: Pakiet 1 - 2.300,00 zł Pakiet 2 - 3.000,00 zł Pakiet 3 - 48.200,00 zł Pakiet 4 - 85.000,00 zł Pakiet 5 - 2.600,00 zł Pakiet 6 - 3.500,00 zł Pakiet 7 - 21.000,00 zł Pakiet 8 - 3.500,00 zł Pakiet 9 - 12.000,00 zł Pakiet 10 - 1.400,00 zł Pakiet 11 - 36.000,00 zł Pakiet 12 - 7.000,00 zł Pakiet 13 - 850,00 zł Pakiet 14 - 10.000,00 zł Pakiet 15 - 1.700,00 zł Pakiet 16 - 2.500,00 zł Pakiet 17 - 8.000,00 zł Pakiet 18 - 1.800,00 zł Pakiet 19 - 10.000,00 zł Pakiet 21 - 1.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pakiet 3 A aktualne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej B karta charakterystyki towaru C wpis do rejestru wyrobów medycznych Pakiet 4 A materiały opisowe potwierdzające wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia dla analizatora nr 1 i nr 2 - instrukcja w języku polskim lub wyciąg z instrukcji użytkownika wraz z charakterystyką, katalog, foldery, dokumentacja prezentująca parametry techniczne urządzenia, oświadczenie producenta. B deklaracja zgodności dla oferowanych analizatorów C materiały szkoleniowe dla oferowanych analizatorów D wypełniony formularz wymagań granicznych analizatorów stanowiących przedmiot zamówienia E karty charakterystyki odczynników Pakiet 6 A próbki w ilości po 1 opakowaniu do wyszczeólnionych pozycji pakietu Pakiet 5,7,14,17,18,20,21 A Instrukcje wykonania testów B karta charakterystyki towaru C wpis do rejestru wyrobów medycznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha
SZOZ Al. Jana Pawła II nr 50
80-462 Gdańsk
Zespół ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój 91-93
dokumentacja odpłatna w cenie 25,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II nr 50 80-462 Gdańsk Sekretariat dyrektora pok. 044.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1,2,3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników do oznaczania narkotyków w moczu dla Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej Pakiet 1 - Sprzęt laboratoryjny Pakiet 2 - Sprzęt laboratoryjny ze szkła i z tworzyw sztucznych Pakiet 3 - Test kasetkowy do narkotyków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą zestawów odczynnikowych do wykonywania proteinogramów na żelach agarozowych w surowicy metodą w pełni automatyczną wraz z dzierżawą aparatu oraz zestawy odczynnikowe do wykonywania proteinogramów w surowicy, moczu, płynie mózgowo rdzeniowy, identyfikacji białka Bence-Jonesa w moczu i do immunofiksacji wraz z dzierżawą analizatora dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 5-23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą podłoży laboratoryjnych, odczynników i testów do diagnostyki serologicznej dla Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej, na potrzeby Szpitala Specjalistycznego św. Wojciecha Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Gdańsku, Pakiet 5 - Testy lateksowe Pakiet 6 - Surowice dla oznaczania patogenów jelitowych Pakiet 7 - Testy do diagnostyki zakażeń inwazyjnych, testy manualne do identyfikacji wraz z odczynnikami Pakiet 8 - Krążki do identyfikacji bakterii Pakiet 9 - Oznaczanie wartości MIC metodą dyfuzyjną Pakiet 10 - Sporale do kontroli procesu sterylizacji Pakiet 11 - Podłoża gotowe na płytkach Petriego oraz w probówkach wraz z kontrolą firmy zewnętrznej na oferowane parametry. Pakiet 12 - Odczynniki do generowania warunków gazowych Pakiet 13 - Barwniki do barwienia metodą Grama, inne barwienia Pakiet 14- Testy immunochromatograficzne na wykrycia toksyny CL. Difficille Pakiet 15 - Testy do szybkiej identyfikacji - testy kroplowe Pakiet 16 - Odczynniki i wymazówki Pakiet 17 - Szybkie testy do oznaczania obecności antygenów. Pakiet 18 - Mycoplasma/Ueroplasma Pakiet 19 - Krążki antybiotykowe wraz z kontrolą firmy zewnętrznej na oferowane parametry. Pakiet 20 - Testy dla wykrycia antygenu Legionella pneumophila w moczu Pakiet 21 - Test potwierdzający szczepy MRSA Pakiet 22 - Podłoża dla Zespołu ds. Zakażeń Szpitalnych Pakiet 23 - Wykrywanie pałeczek G(-) ujemnych KPC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.