Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Jarocin: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej
Numer ogłoszenia: 145560 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie , Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjarocin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.muzeumjarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje przygotowanie kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji wizualnej kampanii reklama na nośniki bilboard oraz citylight, która zostanie oceniona przez Zamawiającego w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i Zamawiający udzieli mu zamówienia, jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego do projektu koncepcji wizualnej kampanii i opracowania ostatecznej wersji koncepcji wizualnej kampanii w porozumieniu z Zamawiającym. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję wizualną kampanii, Wykonawca przeprowadzi kampanię outdoorową na następujących nośnikach: bilboardy o wymiarach 504 x 238 bilbordy 12 m2 w ilości 105 szt., citylight o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 120 x 180 w ilości 105 szt. W Jarocinie citylight mogą mieć mniejszą powierzchnię ekspozycyjną niż 120 x 180 +/- 10 cm. Kampania outdoorowa zostanie przeprowadzona w największych miastach w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz Jarocina, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. Zamawiający wymaga bezwzględnie przeprowadzenie kampanii w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. W miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 5 nośników billboard i 5 nośników citylight w każdym z wymienionych dziewięciu miast. W Jarocinie Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 3 nośniki billboard i 3 nośniki citylight, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli w okresie prowadzenia kampanii w Jarocinie będzie dostępnych mniej nośników, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wskaże miasto bądź miasta, w których wykorzystane będą pozostałe nośniki. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji wizualnej kampanii wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu koncepcji wizualnej kampanii oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: opracowanie koncepcji kampanii, druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor bilboard i citylight, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji. Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać przesłany mailem na adres Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi, polegające na przeprowadzeniu kampanii outdoorowej, w tym co najmniej jednej usługi o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Koncepcja wizualna reklamy promocyjnej - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w następujących przypadkach: dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w zakresie wprowadzenia zmiany wynagrodzenia odpowiadającej zmianie stawki podatku VAT, w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia; dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy; dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; dopuszczalna jest zmiana umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania Umowy. dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku przerwania dofinansowania projektu pn. Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie w ramach projektu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2014; dopuszczalna jest zmiana umowy w związku z koniecznością wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; uzasadnionej celami projektu konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej; wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania prac lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.