To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Radom: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu
Numer ogłoszenia: 145583 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85632 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3656900, faks 048 3654970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości prognozowanych, wskazanych w poszczególnych częściach od Nr 1 do Nr 6. 2.Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze nie są przeterminowane i posiadają minimalny termin ważności określony w SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: -ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 j.t. ze zm.); -ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U.2015.678 j.t. ze zm.); -ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 j.t. ze zm). 4.Wymagania w zakresie znakowania opakowań: Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: a.nazwa produktu, odmiana, b.termin przydatności do spożycia, c.masę netto, d.warunki przechowywania, e.nazwę i adres producenta. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne, Nr 2 - Warzywa, owoce i jaja, Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie Nr 4 - Różne artykuły spożywcze, Nr 5 - Pieczywo, Nr 6 - Wyroby cukiernicze, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka części lub na całość zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, zgodnie z wymogami Polskich Norm. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający nie dopuszcza: a.składania ofert wariantowych, b.zawarcia umowy ramowej, c.ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, d.wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, e.rozliczeń w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje: a.zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyłączeniem przypadków o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych b.udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, c.określenia wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych, 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie do 20% ilości i asortymentu artykułów spożywczych w danej części przedmiotu zamówienia. 10.Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie jednego dnia roboczego od telefonicznego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy. 11.Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób: Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 10.00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +/- 200 gram. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni od dnia dostawy. Nr 2 - Warzywa, owoce i jaja Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 10.00. Termin przydatności do spożycia jaj winien wynosić 28 dni od dnia dostawy. Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie, Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 10.00. W przypadku jogurtów i serków Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania dokładnej ilości towaru w dzień poprzedzający dostawę do godz. 14.30. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 10 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Nr 4 - Różne artykuły spożywcze Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 10.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym Wykonawcy. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Nr 5 - Pieczywo Dostawa pieczywa, bułek, będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym i odbywać się będzie do godziny 08:00 następnego dnia. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni. Nr 6 - Wyroby cukiernicze Dostawa wyrobów cukierniczych, słodkich bułek, będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym i odbywać się będzie do godziny 10:00 następnego dnia. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj: świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, (nie robaczywych - dotyczy warzyw i owoców, nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa), o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Jakość sprzedawanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm i UE. Towary będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13.Wskazane w załącznikach (1-6) do niniejszej SIWZ ilości poszczególnych artykułów są przybliżone i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego (ilości asortymentu mogą ulec zmniejszeniu do 20%). Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 03.21.22.00 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.10.00 - Warzywa 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.91.00.00 - Destylowane napoje alkoholowe 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Albo Sp. z o.o., ul. Lubelska 65, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13916,80
Oferta z najniższą ceną: 13916,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13933,55
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa, owoce i jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Seliga Centrum Usługowo-Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Seliga Centrum Usługowo-Handlowe
- Centrum Usługowo - Handlowe Dorota Seliga i Grzegorz Seliga, Przybyszew, ul. Gościniec 56, 26-803 Promna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9696,91
Oferta z najniższą ceną: 9696,91 / Oferta z najwyższą ceną: 9696,91
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Nabiał i produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adam Tkaczuk Firma Handlowa "STARMLECZ"
jakie przetargi wygrała firma
Adam Tkaczuk Firma Handlowa "STARMLECZ"
- Firma Handlowa STARMLECZ, ul. Zgodna 4b, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7625,20
Oferta z najniższą ceną: 7625,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7633,60
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Różne artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Almax-Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21162,90
Oferta z najniższą ceną: 21162,90 / Oferta z najwyższą ceną: 21657,95
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Radomia
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej dla urządzeń Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawy wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.