Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Głogów: Organizacja kursów dla
uczestników projektu Aktywni i Efektywni
współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 145632 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów dla uczestników projektu Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - pomoc kuchenna (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 150 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zagadnienia teoretyczne związane z nauką zawodu, m.in. organizacja stanowiska pracy, podstawowe zasady żywienia, posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów, prowadzenie obróbki wstępnej surowców, wykonywanie rożnymi technikami i metodami zgodnie z normami surowcowymi asortymentów potraw, wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wyrobów kulinarnych, czynności porządkowe w kuchni, HAACAP, minimum sanitarne, przepisy BHP i ppoż., obsługa kas fiskalnych. - zajęcia praktyczne. 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu dwumodułowego - Kurs dwumodułowy - opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): A. I moduł - Kurs opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci dla 11 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zajęcia teoretyczne: -podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych, -podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, -zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; choroby Parkinsona, Alzhaimera, demencje starcze, zaburzenia psychiczne, -podstawy higieny i pielęgnacji, -podstawy rehabilitacji i aktywizacji, -opieka w domu pacjenta, -metodyka organizacji czasu wolnego dla osób starszych i niepełnosprawnych, -elementy fizjologii i patologii wieku dziecięcego, -zasady pielęgnacji dzieci, -zasady aktywizacji dzieci - gry i zabawy, -ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną, -nowe przepisy dot. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, -zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -higiena żywienia - diety, -przepisy bhp i ppoż. - zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. B. II moduł - Kurs masażu klasycznego dla 11 osób który powinien odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: a)anatomia człowieka, b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące: - techniki masażu i ich oddziaływanie, - wskazania i przeciwwskazania do masażu, - wpływ masażu na organizm człowieka, - metodyka stosowania masażu, - techniki masażu. c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała): - masaż kończyny górnej, - kończyny dolnej, - masaż grzbietu, - kręgosłupa, - karku i obręczy barkowej, - klatki piersiowej, - powłok brzusznych. d)część praktyczna II: - masaż całego ciała. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. Uczestnikami modułu I i II będą te same osoby/uczestnicy. 3.Organizacja i przeprowadzenie kursu dwumodułowego - Kurs dwumodułowy - magazynier A.I moduł - Kurs magazyniera (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób, które powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych, - technologie prac magazynowych, - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, - zabezpieczenie towarów, - minimum sanitarne, - przepisy bhp i ppoż, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa programu Subiekt, B.II moduł - Organizacja i przeprowadzenie Kursu operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 67 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zajęcia teoretyczne (m.in.): typy wózków jezdniowych, budowa i zasady działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, warunki towaroznawstwa, wiadomości z bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, wiadomości o dozorze technicznym. - zajęcia praktyczne. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. Uczestnikami modułów będą te same osoby/uczestnicy. 4. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - bukieciarz florysta (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (teoretycznych i praktycznych): - anatomia i fizjologia roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - florystyka ślubna, - florystyka żałobna, - florystyka okolicznościowa, - kompozycje z roślin suchych i preparowanych, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa terminala kart płatniczych, - przepisy bhp i ppoż. 5. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - kadry, płace i obsługa biura (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego, - dokumentacja kadrowa, - czynności związane z zatrudnianiem pracowników, - zasady urlopowe, - czas pracy, - dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń; - zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US, - świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego, - fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych - obsługa programów kadrowych, m.in. PŁATNIK, REWIZOR, SIGID LUB PERSON, PORTAL SPRAWOZDAWCZY GUS, - organizacja biura i prowadzenie dokumentacji, - wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych, - autoprezentacja, - zasady i przepisy BHP w biurze firmy. 6. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin zegarowych i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne. UWAGA! Na cenę kursu składać się będą: badania lekarskie, nauka jazdy, koszty egzaminu teoretycznego i praktycznego, w tym jeden poprawkowy praktyczny. 7. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - profesjonalny sprzedawca (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 11 osób powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawowe pojęcia ekonomiczne, -instrumenty marketingu, -fakturowanie, -psychologia sprzedaży, -kultura obsługi klienta, -podstawy obsługi komputera, -program Subiekt, -obsługa kas fiskalnych, -obsługa terminala kas fiskalnych, -minimum sanitarne, -przepisy bhp i ppoż. 8. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs malowania i szpachlowania (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin, w tym 20 godzin teoretycznych i 110 godzin praktycznych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (teoretycznego i praktycznego): -organizacji stanowiska pracy, -materiałoznawstwo, -przygotowanie powierzchni do malowania i szpachlowania oraz metod aplikacji, technologii prac malarskich i kładzenia gładzi szpachlowej, -przechowywanie farb i materiałów malarskich, odpadów i ochrony środowiska, -przepisy BHP i ppoż, -zajęć praktycznych. 9. Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - samodzielny księgowy bilansista (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 160 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Kurs składać się powinien z następujących bloków tematycznych: 1. Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu księgowości, w tym: - ogólne zasady rachunkowości, - krajowe i zagraniczne środki pieniężne, kredyty bankowe i inne krótkoterminowe aktywa finansowe, - klasyfikacja i ewidencja rozrachunków: z odbiorcami i dostawcami krajowymi i zagranicznymi, publiczno - prawne ( z budżetem, ZUS, Urzędem Celnym, itp.), z pracownikami z tytułu wynagrodzeń, pozostałe rozrachunki, - materiały i towary (rozliczenie zakupu), - aktywa trwałe (rzeczowe i finansowe, inwestycje długoterminowe, leasing), - koszty podstawowej działalności operacyjnej (rozliczenia międzyokresowe, kalkulacja jednostkowa), - wyroby gotowe, - przychody ze sprzedaży i koszty ich uzyskania, - przychody i koszty finansowe, - zyski i straty nadzwyczajne, - kapitały, rezerwy, rozliczenia międzyokresowe przychodów, - ustalanie wyniku finansowego (wynik podatkowy, rezerwy i aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego), - naliczanie podatków i ZUS - sporządzanie deklaracji, - konstrukcja i zasady sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, - sprawozdania finansowe. 2. Obsługa komputera w pracy samodzielnego księgowego, w tym: - obsługa komputera w zakresie podstawowym (środowisko Windows, Pakiet Microsoft Office, Internet); - arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach finansowo-księgowych; - obsługa programów placowych i programów komputerowych finansowo-księgowych (minimum dwa programy finansowo-księgowe i jeden program placowy - często stosowane przez firmy z sektora MSP oraz jednostki budżetowe) oraz obsługa programu Płatnik. 3. Zajęcia praktyczne na zasadzie firmy symulacyjnej prowadzone przez instruktorów - specjalistów w danej dziedzinie. Dodatkowe informacje/uwagi: - termin przeprowadzenia kursów (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - wrzesień - listopad 2011r., dokładny harmonogram musi być uzgodniony z Zamawiającym, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę wyposażoną w multimedia, materiały edukacyjne, catering w formie baru kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz zajęcia praktyczne w uzgodnionych z Zamawiającym miejscach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do +/- 20%, - Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, - Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: -konspektu zajęć zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin; -dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listy obecności; -wydania zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, w tym sporządzenia rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów, -przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu kursu, - Wykonawca zobowiązany jest do: -niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej zmianie organizacyjnej dotyczącej harmonogramu zajęć, w tym telefonicznego informowania o nieobecności w kursie uczestnika jeszcze w tym samym dniu, w którym miała miejsce nieobecność, -pisemnego poinformowania zamawiającego o nieukończeniu kursu przez osoby szkolone wraz z podaniem przyczyny, w terminie do 3-go dnia po upływie planowanego terminu kursu, -dostarczenia osobom szkolonym ankiet ewaluacyjnych (ex-ante i ex - post) otrzymanych od Zamawiającego i po wypełnieniu ankiet przez osoby szkolone przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni po rozpoczęciu i po planowym zakończeniu kursu, -oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL (4 luty 2009) dostępnych na stronie internetowej www.efs.gov.pl i logo Projektu dostarczonego przez Zamawiającego, -sporządzenia sprawozdania z przebiegu zajęć zgodnie z otrzymanym wzorem od Zamawiającego, -dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższy przetarg, -przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia kursu oraz wydanie książeczek zdrowia o ile przepisy odrębne tego wymagają, -ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu, zgodnie ze Wskazaniem na skierowaniu, -Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu programu zagadnień. -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, do wysokości nie więcej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość (z uwzględnieniem art. 140) wydłużenia terminu wykonania umowy ze względu na: -opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, -wystąpienie zamówień uzupełniających, -wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie korzystnych dla Zamawiającego, polegających na możliwości zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji zmniejszenia ilości osób, które będą brały udział w konkretnym kursie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Sikorskiego 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Sikorskiego 4, sekretariat, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu Pt.: Aktywni i Efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - pomoc kuchenna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - pomoc kuchenna (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 150 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zagadnienia teoretyczne związane z nauką zawodu, m.in. organizacja stanowiska pracy, podstawowe zasady żywienia, posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów, prowadzenie obróbki wstępnej surowców, wykonywanie rożnymi technikami i metodami zgodnie z normami surowcowymi asortymentów potraw, wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wyrobów kulinarnych, czynności porządkowe w kuchni, HAACAP, minimum sanitarne, przepisy BHP i ppoż., obsługa kas fiskalnych. - zajęcia praktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu dwumodułowego - Kurs dwumodułowy - opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu dwumodułowego - Kurs dwumodułowy - opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy): A. I moduł - Kurs opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci dla 11 osób, który powinien odbyć się w ciągu min. 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zajęcia teoretyczne: -podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych, -podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, -zachowanie osób chorych z wybranymi schorzeniami; choroby Parkinsona, Alzhaimera, demencje starcze, zaburzenia psychiczne, -podstawy higieny i pielęgnacji, -podstawy rehabilitacji i aktywizacji, -opieka w domu pacjenta, -metodyka organizacji czasu wolnego dla osób starszych i niepełnosprawnych, -elementy fizjologii i patologii wieku dziecięcego, -zasady pielęgnacji dzieci, -zasady aktywizacji dzieci - gry i zabawy, -ustalanie warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną, -nowe przepisy dot. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, -zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -higiena żywienia - diety, -przepisy bhp i ppoż. - zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. B. II moduł - Kurs masażu klasycznego dla 11 osób który powinien odbyć się w ciągu min. 50 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: a)anatomia człowieka, b)wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące: - techniki masażu i ich oddziaływanie, - wskazania i przeciwwskazania do masażu, - wpływ masażu na organizm człowieka, - metodyka stosowania masażu, - techniki masażu. c)część praktyczna I (masaż poszczególnych części ciała): - masaż kończyny górnej, - kończyny dolnej, - masaż grzbietu, - kręgosłupa, - karku i obręczy barkowej, - klatki piersiowej, - powłok brzusznych. d)część praktyczna II: - masaż całego ciała. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. Uczestnikami modułu I i II będą te same osoby/uczestnicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu dwumodułowego - Kurs dwumodułowy - magazynier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.I moduł - Kurs magazyniera(badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób, które powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych, - technologie prac magazynowych, - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, - zabezpieczenie towarów, - minimum sanitarne, - przepisy bhp i ppoż, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa programu Subiekt, B.II moduł - Organizacja i przeprowadzenie Kursu operatora wózka widłowego wszystkich typów (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 67 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - zajęcia teoretyczne (m.in.): typy wózków jezdniowych, budowa i zasady działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, warunki towaroznawstwa, wiadomości z bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, wiadomości o dozorze technicznym. - zajęcia praktyczne. UWAGA! Kurs A i B do przeprowadzenia przez jednego Wykonawcę. Uczestnikami modułów będą te same osoby/uczestnicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - bukieciarz florysta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - bukieciarz florysta (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób, które winno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (teoretycznych i praktycznych): - anatomia i fizjologia roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - florystyka ślubna, - florystyka żałobna, - florystyka okolicznościowa, - kompozycje z roślin suchych i preparowanych, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa terminala kart płatniczych, - przepisy bhp i ppoż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - kadry, płace i obsługa biura.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - kadry, płace i obsługa biura (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego, - dokumentacja kadrowa, - czynności związane z zatrudnianiem pracowników, - zasady urlopowe, - czas pracy, - dokumentacja płacowa; lista płac, karty wynagrodzeń; - zasad naliczania płac, rozliczanie z ZUS i US, - świadczenia na rzecz pracowników z ubezpieczenia społecznego, - fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń pracowniczych - obsługa programów kadrowych, m.in. PŁATNIK, REWIZOR, SIGID LUB PERSON, PORTAL SPRAWOZDAWCZY GUS, - organizacja biura i prowadzenie dokumentacji, - wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych, - autoprezentacja, - zasady i przepisy BHP w biurze firmy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs prawa jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin zegarowych i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne. UWAGA! Na cenę kursu składać się będą: badania lekarskie, nauka jazdy, koszty egzaminu teoretycznego i praktycznego, w tym jeden poprawkowy praktyczny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - profesjonalny sprzedawca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - profesjonalny sprzedawca (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 11 osób powinno odbyć się w ciągu min. 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: -podstawowe pojęcia ekonomiczne, -instrumenty marketingu, -fakturowanie, -psychologia sprzedaży, -kultura obsługi klienta, -podstawy obsługi komputera, -program Subiekt, -obsługa kas fiskalnych, -obsługa terminala kas fiskalnych, -minimum sanitarne, -przepisy bhp i ppoż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs malowania i szpachlowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs malowania i szpachlowania (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin, w tym 20 godzin teoretycznych i 110 godzin praktycznych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (teoretycznego i praktycznego): -organizacji stanowiska pracy, -materiałoznawstwo, -przygotowanie powierzchni do malowania i szpachlowania oraz metod aplikacji, technologii prac malarskich i kładzenia gładzi szpachlowej, -przechowywanie farb i materiałów malarskich, odpadów i ochrony środowiska, -przepisy BHP i ppoż, -zajęć praktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - samodzielny księgowy bilansista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kurs - samodzielny księgowy bilansista (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 160 godzin lekcyjnych (45 minut każda). Kurs składać się powinien z następujących bloków tematycznych: 1. Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu księgowości, w tym: - ogólne zasady rachunkowości, - krajowe i zagraniczne środki pieniężne, kredyty bankowe i inne krótkoterminowe aktywa finansowe, klasyfikacja i ewidencja rozrachunków: - z odbiorcami i dostawcami krajowymi i zagranicznymi, - publiczno - prawne ( z budżetem, ZUS, Urzędem Celnym, itp.), - z pracownikami z tytułu wynagrodzeń, - pozostałe rozrachunki, - materiały i towary (rozliczenie zakupu),- aktywa trwałe (rzeczowe i finansowe, inwestycje długoterminowe, leasing), - koszty podstawowej działalności operacyjnej (rozliczenia międzyokresowe, kalkulacja jednostkowa), - wyroby gotowe, - przychody ze sprzedaży i koszty ich uzyskania, - przychody i koszty finansowe, - zyski i straty nadzwyczajne, - kapitały, rezerwy, rozliczenia międzyokresowe przychodów, - ustalanie wyniku finansowego (wynik podatkowy, rezerwy i aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego), - naliczanie podatków i ZUS - sporządzanie deklaracji, - konstrukcja i zasady sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, - sprawozdania finansowe. 2. Obsługa komputera w pracy samodzielnego księgowego, w tym: - obsługa komputera w zakresie podstawowym (środowisko Windows, Pakiet Microsoft Office, Internet); - arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach finansowo-księgowych; - obsługa programów placowych i programów komputerowych finansowo-księgowych (minimum dwa programy finansowo-księgowe i jeden program placowy - często stosowane przez firmy z sektora MSP oraz jednostki budżetowe) oraz obsługa programu Płatnik. 3. Zajęcia praktyczne na zasadzie firmy symulacyjnej prowadzone przez instruktorów - specjalistów w danej dziedzinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup samochodu specjalnego dla straży pożarnej działającej na terenie Gminy Głogów
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postępowanie nr 2
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Budżet Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w Głogowie wraz z platformą oraz montażem w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Głogów - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.