To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Brwinów: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16
w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Numer ogłoszenia: 145645 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78779 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie w podziale na części: Cześć 1 - Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 03212200-2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15112000-6 drób Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 4 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15332100-5 przetworzone owoce; 15331170-9 warzywa mrożone Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 7 - Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15511000-3 produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 15512300-3 śmietana pełnotłusta; 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 10 - Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15871270-7 mieszanki przypraw; 15872300-4 zioła; 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 03221000-6 warzywa Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 - dla Części 10 - załącznik nr 1/10 - dla Części 11 - załącznik nr 1/11 - dla Części 12 - załącznik nr 1/12 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (~ 6.30-9.00). 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 8. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678). 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 03.21.22.00-2, 15.11.20.00-6, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9, 15.51.10.00-3, 15.54.21.00-0, 03.20.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.87.12.70-7, 15.87.23.00-4, 15.22.00.00-6, 03.22.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2286,10
Oferta z najniższą ceną: 2286,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3956,60
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3760,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2837,59
Oferta z najniższą ceną: 2837,59 / Oferta z najwyższą ceną: 3811,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Mięsny DUDA S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12527,40
Oferta z najniższą ceną: 12325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14291,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 780,00
Oferta z najniższą ceną: 780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Mięsny DUDA S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17426,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15944,71
Oferta z najniższą ceną: 15944,71 / Oferta z najwyższą ceną: 17133,21
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fokus Sp. z o.o., ul. Fleminga 21, 03-176 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3267,20
Oferta z najniższą ceną: 3267,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3267,20
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARLES Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14156,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8973,03
Oferta z najniższą ceną: 8973,03 / Oferta z najwyższą ceną: 13322,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARLES Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9655,80
Oferta z najniższą ceną: 9655,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10736,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Barbara Antoniak Piekarnia-Cukiernia sc Antoniak
jakie przetargi wygrała firma
Barbara Antoniak Piekarnia-Cukiernia sc Antoniak
- Piekarnia-Cukiernia s.c. Antoniak, ul. Rynek 25, 05-840 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7956,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5916,00
Oferta z najniższą ceną: 5916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6271,20
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2345,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1612,10
Oferta z najniższą ceną: 1612,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3290,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fokus Sp. z o.o., ul. Fleminga 21, 03-176 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9159,00
Oferta z najniższą ceną: 9159,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10267,80
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jan Figielski, Milęcin 51, 05-840 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12550,00
Oferta z najniższą ceną: 11734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14980,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2025 r.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.