To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Cieszyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa, przebudowa (modernizacja) sieci cieplnej magistrali Południe w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 145656 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74408 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o., ul. Mostowa 2, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 8576700, faks 33 8576707.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z udziałem Gminy Cieszyn.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa, przebudowa (modernizacja) sieci cieplnej magistrali Południe w Cieszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa, przebudowa (modernizacja) sieci cieplnej magistrali Południe w Cieszynie w ramach projektu: Przebudowa sieci ciepłowniczych w Cieszynie. W zakres robót objętych nadzorem wchodzi: Budowa i przebudowa (modernizacja) sieci cieplnej magistrali Południe w Cieszynie oraz rozbiórka istniejącej napowietrznej sieci cieplnej magistrali Południe z podziałem na niżej wymienione etapy robót: a) Etap I robót w zakresie obejmującym: - budowę sieci cieplnej na odcinku od ul. Czarny Chodnik do ul. Bobreckiej, w zakresie średnic od DN40 do DN350 i łącznej długości 1081 m, - przebudowę sieci cieplnej odgałęzienia do Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bielskiej, w zakresie średnic od DN40 do DN125 i łącznej długości 212 m, - rozbiórkę napowietrznej sieci cieplnej na odcinku od ul. Czarny Chodnik do ul. Bobreckiej, w zakresie średnic od DN150 do DN500 i łącznej długości trasy 1222 m. b) Etap II robót w zakresie obejmującym: - budowę sieci cieplnej na odcinku od ul. Bobreckiej do GWC Podgórze przy ul. Siennej i zakładu FACH przy ul. Stawowej, w zakresie średnic od DN20 do DN250 i łącznej długości 2743 m, - demontaż kanałowej sieci cieplnej w rejonie ul. Sarkandra o średnicy DN150 i długości 41 m. c) Etap III robót w zakresie obejmującym rozbiórkę napowietrznej sieci cieplnej na odcinku od komory KV w rejonie ul. Sarkandra do komory KXI w rejonie ul. Stawowej, w zakresie średnic od DN32 do DN500 i łącznej długości trasy 1030 m. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które znajdują się do wglądu w siedzibie Energetyki Cieszyńskiej Sp. z o.o., ul. Mostowa 2, od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej dostępna jest również na stronie internetowej www.ec.cieszyn.pl w zakładce Zamówienia publiczne - Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci ciepłowniczych w Cieszynie - Budowa, przebudowa (modernizacja) sieci cieplnej magistrali Południe w Cieszynie. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1.wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), 2.reprezentowania zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem, 4.sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5.systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem i informowanie zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz zaproponowanie programów naprawczych, 6.kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7.stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, 8.wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9.potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokole odbioru robót, 10.wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 11.żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 12.potwierdzania swojego pobytu na budowie wpisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13.nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Jeżeli zajdzie taka konieczność nadzór nad realizacją zadania powinien być codzienny, 14.rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, problemów natury technicznej, powstałych toku wykonywania robót, 15.organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego po uzgodnieniu terminu, 16.udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, 17.uzgadniania sposobu postępowania z zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych i/lub uzupełniających (inspektor nadzoru ocenia przesłanki zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót), 18.występowania na piśmie z wnioskiem do zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem, 19.sporządzania Protokołu negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót - robót dodatkowych lub/i zamiennych, zawierające wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i/lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do Protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe lub/i zamienne wraz z Protokołem konieczności, Protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia - ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza zamawiający, 20.sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 21.zawieszenia/wstrzymywania robót, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 22.opracowywania dla zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów, rozliczeń, wniosków o płatność, itp., 23.potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy,przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych etapów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 24.sprawdzania kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 25.sprawdzania wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową, 26.kontroli wykonania dokumentacji powykonawczej, 27.dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na płycie CD do siedziby zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór za poszczególne etapy robót, 28.skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 29.udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, 30.oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody zamawiającego i powinny być konsultowane z zamawiającym, 31.opiniowania wykonanej dokumentacji zamiennej odcinków sieci cieplnej, w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy sieci cieplnej, na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi, 32.sprawdzanie kosztorysów ofertowych na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót, 33.przygotowanie rozliczenia końcowego zadania, 34.wykonywania wszystkich innych czynności, po uzgodnieniu z zamawiającym, a nie wymienionych w umowie z wykonawcą, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie Projektu przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Kleist, prowadzący działalność pn. Przedsiebiorstwo Obsługi Inwestycji Drogowych i Inżynierii Środowiska NORDA, ul. Czapli 18, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 269985,00
Oferta z najniższą ceną: 269985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 269985,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Termomodernizacja kompleksu rekreacyjnego Milenium w Kołobrzegu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.