Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Biskupiec: Dostawa stymulatorów serca
Numer ogłoszenia: 145674 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu , ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, faks 089 7156208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stymulatorów serca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) stymulatorów dwujamowych - DDDR z elektrodami - 50 kpl., b) stymulatorów jednojamowych - SSIR z elektrodami - 50 kpl., c) wkłuć podobojczykowych - 110 szt. wraz z utworzeniem u Zamawiającego banku tych materiałów i szkoleniem personelu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Arkusze Informacji Technicznych, stanowiące Załączniki do SIWZ. Arkusze zawierają wymagane parametry techniczne, użytkowe i gwarancyjne z podaniem wymaganych wartości granicznych. Zaproponowanie materiałów o parametrach gorszych niż graniczne lub nie posiadających parametrów określonych w Arkuszach Informacji Technicznych spowoduje odrzucenie oferty. 3. CPV 33182210-4 Rozruszniki serca, 33182240-3 Części i akcesoria do rozruszników serca. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679) oraz przepisów wykonawczych. 5. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi stanowić kompletny zestaw gotowy do pracy bez konieczności zakupu dodatkowego wyposażenia. 6. Pierwsza dostawa musi obejmować wszystkie wyszczególnione powyżej rodzaje stymulatorów w ilości po 4 szt. z każdego rodzaju, wkłucia podobojczykowe w ilości: 7F - 6 szt., 8F - 3 szt., 9F - 1 szt. oraz odpowiednią ilość elektrod. Następne dostawy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego i będą stanowić uzupełnienie zestawu o wykorzystane materiały. Ostateczna specyfikacja dotycząca ilości konkretnych stymulatorów i wkłuć w ramach ilości wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia zostanie uzgodniona z Koordynatorem Oddziału Kardiologicznego. Wykonawca będzie wystawiał faktury za dostarczone materiały sukcesywnie, dopiero po zgłoszeniu przez Zamawiającego informacji o ich wykorzystaniu. Razem z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy materiały firmowe dla użytkownika (Oddział Kardiologiczny), na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów (zdjęcia, opisy i rozmiarówka). 7. Wykonawca dostarczający stymulatory zapewni szkolenia dla personelu operującego tj. dla trzech lekarzy oraz pielęgniarek i techników, w zakresie obsługi stymulatora, technik operacyjnych i różnych rodzajów wszczepów dotyczących przedmiotu zamówienia. Szkolenia mogą odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub innej jednostce organizacyjnej, np. w centrum edukacyjnym w kraju lub za granicą. Szkolenia zakończą się sprawdzeniem wiedzy i umiejętności. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiety: a) Pakiet 1: Stymulatory dwujamowe - DDDR z elektrodami, b) Pakiet 2: Stymulatory jednojamowe - SSIR z elektrodami, c) Pakiet 3: Wkłucia podobojczykowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4, 33.18.22.40-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia oferowanych wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na materiały objęte umową, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Zmienia się stosownie do tego cena brutto. 2. Strony dopuszczają możliwość zamiennego dostarczenia w cenie określonej w umowie stymulatorów innych niż objęte umową w przypadku pojawienia się na rynku odpowiedników w nowszej, lepszej wersji o tym samym przeznaczeniu. Dostarczenie zamiennika nastąpi za zgodą Zamawiającego. 3. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej materiałów objętych ofertą przetargową, Wykonawca jest zobowiązany do sprzedawania Zamawiającemu tych materiałów po cenach promocyjnych, jeżeli są niższe od przetargowych, przez cały okres trwania promocji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stymulatory dwujamowe - DDDR z elektrodami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulatory - 50 szt; elektrody - 110 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4, 33.18.22.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stymulatory jednojamowe - SSIR z elektrodami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulatory - 50 szt; elektrody - 55 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4, 33.18.22.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłucia podobojczykowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia - 110 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.