Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Jędrzejów: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
Numer ogłoszenia: 145681 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, faks 041 3861171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczany piasek ma być stosowany do posypywania nawierzchni drogowych oraz sporządzania mieszanki piaskowo-solnej do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zapewnia dostawę piachu własnym transportem. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Zadanie 1: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na Obwód Drogowy w Małogoszczu. Zadanie 2: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na Obwód Drogowy w Wodzisławiu. Zamówienie podzielone jest na dwie partie: Zadanie 1: I partia w 2009 roku - 800 ton, II partia w 2010 roku - 800 ton Zadanie 2: I partia w 2009 roku - 1000 ton, II partia w 2010 roku - 1000 ton przy czym Zamawiający zastrzega, ze w 2010 roku zrealizuje nie mniej niż 80 % zamierzonych zamówień..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w oparciu o art. 22 ust 1 pkt. 1-3 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, zał. Nr 2 7.1.3. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 3; 7.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.5. w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl Jednostki Organizacyjne Powiatu/Zarząd Dróg /zamówienia publiczne/na dostawy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów
Dział Zamówień Publicznych; pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów Dział Zamówień Publicznych; pok. nr 4 / NIE SEKRETARIAT/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na Obwód Drogowy w Małogoszczu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 800 ton w 2009 roku, 800 ton w 2010 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na Obwód Drogowy w Wodzisławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1000 ton w 2009 roku, 1000 ton w 2010 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.