Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Warszawa: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz AGD w podziale na 6 części do Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 145681 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Mokotowska 17, 00-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4920505, faks 022 4920500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury prowadzonego przez m. st Warszawa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz AGD w podziale na 6 części do Centrum Nauki Kopernik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie Sprzętu wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi oraz bieżącej konserwacji, a także bezpłatne naprawy gwarancyjne Sprzętu dla potrzeb Centrum Nauki Kopernik, w podziale na następujące części: Część 1 Zamówienia Sprzedaż i dostarczenie sprzętu klasy AGD: 1.1. witryna chłodnicza AGD-1 sztuka, 1.2. zamrażalka wolnostojąca AGD-1 sztuka, 1.3.chłodziarka wolnostojąca AGD-1 sztuka, 1.4. zmywarka wolnostojąca AGD-1 sztuka; Część 2 Zamówienia 2.1. sprzedaż i dostarczenie zamrażarki do przechowywania suchego lodu-1 sztuka, 2.2. sprzedaż i dostarczenie szafy termostatycznej dwukomorowej-1 sztuka; Część 3 Zamówienia Sprzedaż i dostarczenie zmywarki laboratoryjnej-1 sztuka; Część 4 Zamówienia Sprzedaż i dostarczenie komory laminarnej (II klasa bezpieczeństwa typu Biohazard)-1 sztuka; Część 5 Zamówienia Sprzedaż i dostarczenie autoklawu laboratoryjnego-1 sztuka; Część 6 Zamówienia Sprzedaż i dostarczenie dwustopniowego systemu oczyszczania wody-1 sztuka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 39.70.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż: a) 8000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych) brutto polegające na dostawie sprzętu AGD, w przypadku ubiegania się o udzielenie 1 części zamówienia; b) 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto polegające na dostawie sprzętu laboratoryjnego, w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w jednej z pozostałych czyli 2, 3, 4, 5 lub 6 części zamówienia; przy ubieganiu się o zamówienie w więcej niż jednej części, o których mowa w lit b) warunek zostanie uznany za spełniony gdy łączna wartość co najmniej 3 dostaw sprzętu laboratoryjnego (każda za kwotę co najmniej 20 tys. zł) będzie iloczynem liczby części na które została złożona oferta i kwoty 60 000 zł Uwaga! W przypadku składania Oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 11.2. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wypełniony Formularz Techniczny, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. -pełnomocnictwo do podpisania Oferty, o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania Oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z Ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. -Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące udziału w Postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: a) zmianie miejsca dostarczenia Sprzętu na inne miejsce znajdujące się w granicach Warszawy, b) zmianie terminów dostawy Sprzętu na terminy późniejsze - przy czym zmiana może nastąpić wyłącznie z przyczyn, które nie były znane w chwili zawarcia umowy, a w szczególności z powodu opóźnień w wykonaniu budynku Zamawiającego przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl, http://www.kopernik.org.pl/bip/zamowienia_publiczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik
ul. Mokotowska 17 lokal 35
00-640 Warszawa, Polska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 14:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik pokój nr 1 (sekretariat) ul. Mokotowska 17 lokal 35 00-640 Warszawa, Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt klasy AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 witryna chłodnicza AGD-1 sztuka, 2 zamrażalka wolnostojąca AGD-1 sztuka, 3 chłodziarka wolnostojąca AGD-1 sztuka, 4 zmywarka wolnostojąca AGD-1 sztuka,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.10-0, 39.71.11.22-0, 39.71.11.30-9, 39.71.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarka do przechowywania suchego lodu, Szafa termostatyczna dwukomorowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zamrażarka do przechowywania suchego lodu-1 sztuka, 2 Szafa termostatyczna dwukomorowa-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmywarka laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka laboratoryjna-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.95.90.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komora laminarna (II klasa bezpieczeństwa typu Biohazard).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna (II klasa bezpieczeństwa typu Biohazard)-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Autoklaw laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw laboratoryjny-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dwustopniowy system oczyszczania wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwustopniowy system oczyszczania wody-1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.91.23.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.