Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Ruda Śląska: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Święta Elżbieta w Rudzie Śląskiej przy ulicy Wolności 30 o Środowiskowy Dom Samopomocy dla osób z uszkodzeniem układu nerwowego - III etap
Numer ogłoszenia: 145729 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Katowickiej - Ośrodek Św. Elżbieta - Dom Pomocy Społecznej, ul. Wolności 30, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2436594 do 96, fax 032 2481055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swelzbieta.caritas.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Święta Elżbieta w Rudzie Śląskiej przy ulicy Wolności 30 o Środowiskowy Dom Samopomocy dla osób z uszkodzeniem układu nerwowego - III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trzeci etap rozbudowy Domu Pomocy Społecznej Święta Elżbieta o Środowiskowy Dom Samopomocy przewiduje: 1. Dostosowanie istniejącej części C Ośrodka do obowiązujących przepisów p.poż. polegających na : -wykonaniu biegu schodowego pomiędzy poziomem parteru 0 i I piętra wraz z oporęczowaniem przy biegach schodowych oraz w części dobudowanej (okna przy galeriach, przy drzwiach wyjściowych od strony ogrodu); -wymianie drzwi od poziomu piwnic po 1 piętro na drzwi odporności ogniowej EI 30, ze względu na wydzielenie odrębnej klatki schodowej przynależnej zarówno do części istniejącej C jak i dobudowanej części D; -wykonaniu okien oddymiających na poziomie I piętra wraz z automatyką; -modernizacja instalacji elektrycznych po wyburzeniu, demontażu ścian; -modernizacja instalacji CO ; -prace wykończeniowe spowodowane wyburzeniami a. posadzki - skucie, wykonanie, okładziny z płytek, b. ściany, sufity - demontaż, wykonanie nowych okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, c. prace tynkarskie, murowe, malarskie; 2. Montaż, instalacja centralki p.poż. (czujki dymowe) oraz montaż czujek dymowych w części dobudowanej D. 3. Wykonanie elewacji (styropian, tynk akrylowy). 4. Uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (należy złożyć stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2) do SIWZ. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na: budowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku/ów użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 100.000,- zł brutto każda. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej; - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych; - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale XII SIWZ w podrozdziale A. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 ustawy, o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (dot. porównywalnych robót budowlanych - rozdz. XI pkt 2 lit.a). 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawcy, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres/część zamówienia podwykonawcom - nazwy i adresy podwykonawców wpisać, o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. XI pkt 2. lit b). Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swelzbieta.caritas.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Święta Elżbieta w Rudzie Śląskiej przy ulicy Wolności 30, pokój nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 15:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Święta Elżbieta w Rudzie Śląskiej przy ulicy Wolności 30, pokój nr 202 (biro dyrektora).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.