To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Poznań: ZP.272.00051.2015, ZP.ZD-00325/15. Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 roku
Numer ogłoszenia: 145739 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136375 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.00051.2015, ZP.ZD-00325/15. Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczeń biurowych, znajdujących się na I piętrze w budynku położonym w Poznaniu, ul. Słowackiego 8. 2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Obiektu; 2) wszystkie prace, których poziom hałasu przekracza 45dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000) oraz roboty związane z rozbiórkami, wykuciami, bruzdowaniem pod instalację, wierceniami, prowadził od poniedziałku do piątku w godz. 16.00 - 22.00, w soboty w godz. 13.00 - 22.00 oraz w niedziele; 3) udzielił 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 4) udzielił 60 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenia; 5) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bomax S.A., ul. Chłapowskiego 55, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22747,00
Oferta z najniższą ceną: 22747,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22747,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W konsekwencji prac budowlanych wykonanych podczas realizacji umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczeń biurowych, znajdujących się na I piętrze w budynku położonym w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zadanie przewidziane do realizacji dotyczy powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i obejmuje swoim zakresem sporządzenie dokumentacji projektowej oraz rozbudowę wykonanej instalacji o jednostki chłodzące wewnętrzne wraz z jednostką zewnętrzną, a także montaż elementów niezbędnych dla czynnika chłodzącego i odprowadzenia skroplin. Prace zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach serwerowni, znajdujących się na parterze budynku (pok. 02) oraz na I piętrze (pok. 11). Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 22.747,00 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został Wykonawca, który przeprowadził roboty budowlane w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa żłobka w Siennie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: Instalowanie wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.