To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Białystok: Sprzedaż i dostarczenie krzeseł obrotowych, krzeseł, fotela dyrektorskiego
Numer ogłoszenia: 145750 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93744 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, jednostka Zamawiającego prowadząca postępowanie: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Białymstoku, ul. Kolejowa 26, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6623496, faks 85 6623544.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie krzeseł obrotowych, krzeseł, fotela dyrektorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie krzeseł obrotowych, krzeseł biurowych, krzeseł drewnianych tapicerowanych, fotela dyrektorskiego. -krzesła obrotowe - 163 szt. -krzesło biurowe - 49 szt. -krzesło drewniane tapicerowane - 2 szt. -fotel dyrektorski - 1 szt. 1. Krzesło obrotowe z podłokietnikami Krzesło obrotowe stanowiące wyposażenie stanowiska komputerowego powinno spełniać warunki określone w załączniku do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 01.12.1998 r. (Dz. U. 148 poz. 973) pkt 5.1 i 5.2. Charakterystyka krzesła obrotowego: 1. Podstawa krzesła - z kształtowników stalowych w osłonach nylonowych i z wymiennymi gniazdami mocowania kółek. 2.Kółka samohamowne do parkietów i powierzchni twardych - kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zadrapaniem powierzchni po której porusza się krzesło, kółka pod naciskiem siedzącego poruszają się swobodnie, a po podniesieniu się użytkownika z krzesła następuje automatycznie blokada kółek. 3Podnośnik pneumatyczny w osłonie. 4.Siedzisko - mocowanie podłokietników do szkieletu za pomocą śrub metalowych wkręcanych do tulejek metalowych mocowanych do sklejki, siedzisko osłonięte od spodu maskownicą wykonaną z tworzywa sztucznego, siedzisko z gąbki grubość formatki co najmniej 40 mm. 5.Oparcie - oparcie osłonięte maskownicą wykonaną z tworzywa sztucznego, oparcie z gąbki grubość formatki co najmniej 40 mm, oparcie ergonomiczne wyprofilowane (dodatkowa formatka z gąbki pod lędźwie). 6.Obicie materiał - tapicerka w kolorach podstawowych (granat, brąz, szary, zielony). Atest wytrzymałościowy krzesła (świadectwo badań wytrzymałościowych) z wynikiem pozytywnym. Dopuszczalne obciążenie dla podnośnika pneumatycznego do 120 kg. Dopuszczalne obciążenie dla podstawy siedziska (blacha) do 120 kg. Dostarczone krzesła mają być złożone lub w stanie transportowym przeznaczonym do samodzielnego montażu poprzez włożenie siłownika w podstawę i nałożenie siedziska . 2. Krzesło ISO Krzesło o metalowej ramie w kolorze czarnym z siedziskiem i oparciem tapicerowane materiałem odpornym na ścieranie w kolorach podstawowych (granat, brąz, szary, zielony). 3. Krzesło drewniane tapicerowane Krzesło o drewnianej ramie z siedziskiem i oparciem tapicerowane materiałem odpornym na ścieranie w kolorze czarnym 4. Fotel dyrektorski Charakterystyka fotela dyrektorskiego: - siedzisko i oparcie pokryte naturalną skórą w kolorze czarnym - tył fotela: dopuszczalne pokrycie wysokiej jakości imitacją skóry - profilowana sklejka drewniana użyta do konstrukcji gwarantująca długie użytkowanie - pokryty sprężystą pianką tapicerską - zastosowany mechanizm ruchowy TILT umożliwiający swobodne odchylanie, blokadę w pozycji do pisania i regulację siły odchylania - podnośnik pneumatyczny zapewniający miękkie resorowanie oraz płynną regulację wysokości - stabilna podstawa wyposażona w pięć kółek - podłokietniki metalowe, chromowane z miękkimi, tapicerowanymi nakładkami Dostarczony fotel ma być złożony..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
- Zakład Produkcji Mebli MEBLEX Grzegorz Obuchowicz, ul. Barczewskiego 18, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25336,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23973,93
Oferta z najniższą ceną: 23973,93 / Oferta z najwyższą ceną: 33098,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.