eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara KamienicaDostawa i montaż elementów małej architektury do wyposażenia 10 miejsc do wypoczynku o jednakowym module (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacje 3 betonowych słupów informacyjnych na terenie wsi Kopaniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Stara Kamienica: Dostawa i montaż elementów małej architektury do wyposażenia 10 miejsc do wypoczynku o jednakowym module (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacje 3 betonowych słupów informacyjnych na terenie wsi Kopaniec
Numer ogłoszenia: 145770 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów małej architektury do wyposażenia 10 miejsc do wypoczynku o jednakowym module (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacje 3 betonowych słupów informacyjnych na terenie wsi Kopaniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na dostawie wraz z transportem do miejsca ich usytuowania, wykonanie fundamentów i montaż elementów małej architektury tj. 10 modułów (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacja 3 słupów informacyjnych na terenie miejscowości Kopaniec . Zadanie realizowane będzie na działkach o numerach ewidencyjnych : 774 obręb Kopaniec, 384/2 obręb Kopaniec, 340 obręb Kopaniec, 112 obręb Nowa Kamienica, 53/5 obręb Stara Kamienica, 69/55 obręb Stara Kamienica, 389 obręb Mała Kamienica, 228/1 obręb Barcinek, 241 Rybnica: 652/124 obręb Kopaniec, 683/160 obręb Kopaniec, 778 obręb Kopaniec, 785/1 obręb Kopaniec. W ramach niniejszego zadania Zamawiający przewidział następujące prace: CZĘŚĆ A wykonanie 10 modułów miejsc do wypoczynku (ławy, stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) w wyznaczonych miejscach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport na miejsce usytuowania, wykonanie fundamentów oraz montaż. Każdy moduł składa się z: 1) dwóch ław z pół bali bukowych o średnicy około 30 cm i długości około 150 cm, wysokość około 40 cm od gruntu, umocowane na kotwach stalowych w betonowym fundamencie C16/20; 2) stołu z zadaszeniem (wg rysunku poglądowego) z drewna bukowego, wysokość blatu około 70 cm od gruntu, długość około 150 cm, szerokość około 100 cm, przy czym nogi stołu z drewna bukowego o średnicy około 25-30 cm umocowane na kotwach stalowych w betonowym C16/20 fundamencie stanowią jednocześnie konstrukcję nośną zadaszenia. Dach z pokryciem odeskowanym oraz naczółkami z pokryciem z łupka (dopuszcza się łupek syntetyczny) nie powinien przekraczać wysokości 300 cm liczonej od poziomu gruntu do kalenicy. Dach stanowi konstrukcja drewniana: bezpośrednio na dwukrotnie zaimpregnowanych materiałem przeciwgrzybicznym i zwiększającym odporność ogniową i pomalowanych w kolorze palisander, łatach ułożone deski na pióro i wpust imitujące pokrycie gontem. Konstrukcja musi przenieść obciążenia śniegiem jak dla I strefy klimatycznej i wiatru jak dla strefy III. Wszystkie elementy drewniane stykające się z podłożem gruntowym muszą być mocowane do podstawy (fundamentu) za pośrednictwem kotew stalowych wystających ponad poziom terenu 15 cm z dopuszczalną odchyłką ? 5 cm, 3) tablicy informacyjnej - na odeskowanej powierzchni o wymiarze około 100x130 cm, metalowa ocynkowana tablica o wymiarach 80x100cm w 90% zadrukowana z logotypami, pokryta folią UF, treść dwujęzyczna przygotowana przez Zamawiającego CZĘŚĆ B renowację trzech(3) betonowych słupów ogłoszeniowych pochodzących z około 1927 r. Renowacja trzech betonowych słupów ogłoszeniowych o średnicy ok. 85 cm i wysokości ok. 3,20 cm. Słupy zlokalizowane są w miejscowości Kopaniec w pobliżu budynków nr 32, 69 oraz 126. Słup ogłoszeniowy na rzucie kola, trzon cylindryczny, gładki z wyodrębnioną partią cokołu, zakończony w górze gzymsem. Całość zwieńczona zwężającym się ku górze czworobokiem, obwiedziony półwałkiem tworzącym pośrodku każdego boku łuk nadwieszony z rozetką w podłuczu, zakończony kolistą czapą zwieńczoną kulą na niskim słupku. Obecnie słupy są mocno skorodowane, popękane i porośnięte mchem. Słupy są wpisane w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac renowacyjnych obejmuje: 1) Zabezpieczenie słupa zlokalizowanego w pobliżu budynku nr 126 przed osuwaniem do rowu poprzez wybudowanie żelbetonowej ścianki oporowej oraz zarurowaniu odcinka rowu melioracyjnego - ok. 6m i średnicy 400 mm wraz ze ściankami czołowymi 2) Na wszystkich trzech (3) słupach: oczyszczenie elementów betonowych metodą piaskowania - powierzchnia ok. 35 m2. Zwietrzałe fragmenty słupa należy wymienić poprzez uzupełnienie łatami betonowymi zbliżonymi wyglądem do istniejących. Widoczne spękania należy dokładnie oczyścić, usunąć luźne fragmenty i uzupełnić ubytki. Słupy należy zaimpregnować w celu ochrony przed grzybami i zabrudzeniem. 3)Odtworzenie dekoracyjnych elementów słupa tj. 3 kul zwieńczających czapy, łącznie z uzupełnieniem zachowanych fragmentów gzymsu w ilości ok. 12 mb i szerokości 30 cm, listwy wyznaczającej łuki nadwieszane w ilości ok. 20 mb. oraz 12 rozet zlokalizowanych w podłuczu a także ok. 24 liści ozdobnych na gzymsie 4) Zastosowanie lakieru gruntującego, pomalowanie farbami akrylowymi na żywicach, pomalowanie cokołu kolorem dwutonowo intensywniejszym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 44.11.24.10-5, 39.11.33.00-0, 39.12.12.00-8, 71.31.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.stara-kamienica.bazagmin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urzęd Gminy w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica Nr 41. lub bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Gminy - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013, przy dofinansowaniu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Inwestujemy w waszą przyszłość ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: [A] moduły (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 10 modułów miejsc do wypoczynku (ławy, stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) w wyznaczonych miejscach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport na miejsce usytuowania, wykonanie fundamentów oraz montaż. Każdy moduł składa się z: 1) dwóch ław z pół bali bukowych o średnicy około 30 cm i długości około 150 cm, wysokość około 40 cm od gruntu, umocowane na kotwach stalowych w betonowym fundamencie C16/20; 2) stołu z zadaszeniem (wg rysunku poglądowego) z drewna bukowego, wysokość blatu około 70 cm od gruntu, długość około 150 cm, szerokość około 100 cm, przy czym nogi stołu z drewna bukowego o średnicy około 25-30 cm umocowane na kotwach stalowych w betonowym C16/20 fundamencie stanowią jednocześnie konstrukcję nośną zadaszenia. Dach z pokryciem odeskowanym oraz naczółkami z pokryciem z łupka (dopuszcza się łupek syntetyczny) nie powinien przekraczać wysokości 300 cm liczonej od poziomu gruntu do kalenicy. Dach stanowi konstrukcja drewniana: bezpośrednio na dwukrotnie zaimpregnowanych materiałem przeciwgrzybicznym i zwiększającym odporność ogniową i pomalowanych w kolorze palisander, łatach ułożone deski na pióro i wpust imitujące pokrycie gontem. Konstrukcja musi przenieść obciążenia śniegiem jak dla I strefy klimatycznej i wiatru jak dla strefy III. Wszystkie elementy drewniane stykające się z podłożem gruntowym muszą być mocowane do podstawy (fundamentu) za pośrednictwem kotew stalowych wystających ponad poziom terenu 15 cm z dopuszczalną odchyłką ? 5 cm, 3) tablicy informacyjnej - na odeskowanej powierzchni o wymiarze około 100x130 cm, metalowa ocynkowana tablica o wymiarach 80x100cm w 90% zadrukowana z logotypami, pokryta folią UF, treść dwujęzyczna przygotowana przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 44.11.24.10-5, 39.11.33.00-0, 39.12.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: [B] renowacja 3 betonowych słupów informacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja trzech betonowych słupów ogłoszeniowych o średnicy ok. 85 cm i wysokości ok. 3,20 cm. Słupy zlokalizowane są w miejscowości Kopaniec w pobliżu budynków nr 32, 69 oraz 126. Słup ogłoszeniowy na rzucie kola, trzon cylindryczny, gładki z wyodrębnioną partią cokołu, zakończony w górze gzymsem. Całość zwieńczona zwężającym się ku górze czworobokiem, obwiedziony półwałkiem tworzącym pośrodku każdego boku łuk nadwieszony z rozetką w podłuczu, zakończony kolistą czapą zwieńczoną kulą na niskim słupku. Obecnie słupy są mocno skorodowane, popękane i porośnięte mchem. Słupy są wpisane w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac renowacyjnych obejmuje: Zabezpieczenie słupa zlokalizowanego w pobliżu budynku nr 126 przed osuwaniem do rowu poprzez wybudowanie żelbetonowej ścianki oporowej oraz zarurowaniu odcinka rowu melioracyjnego - ok. 6m i średnicy 400 mm wraz ze ściankami czołowymi Na wszystkich trzech (3) słupach: oczyszczenie elementów betonowych metodą piaskowania - powierzchnia ok. 35 m2. Zwietrzałe fragmenty słupa należy wymienić poprzez uzupełnienie łatami betonowymi zbliżonymi wyglądem do istniejących. Widoczne spękania należy dokładnie oczyścić, usunąć luźne fragmenty i uzupełnić ubytki. Słupy należy zaimpregnować w celu ochrony przed grzybami i zabrudzeniem. Odtworzenie dekoracyjnych elementów słupa tj. 3 kul zwieńczających czapy, łącznie z uzupełnieniem zachowanych fragmentów gzymsu w ilości ok. 12 mb i szerokości 30 cm, listwy wyznaczającej łuki nadwieszane w ilości ok. 20 mb. oraz 12 rozet zlokalizowanych w podłuczu a także ok. 24 liści ozdobnych na gzymsie Zastosowanie lakieru gruntującego, pomalowanie farbami akrylowymi na żywicach, pomalowanie cokołu kolorem dwutonowo intensywniejszym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.