Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Stara Kamienica: Dostawa i montaż elementów małej architektury do wyposażenia 10 miejsc do wypoczynku o jednakowym module (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica
oraz renowacje 3 betonowych słupów informacyjnych na terenie wsi Kopaniec
Numer ogłoszenia: 145770 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów małej architektury do wyposażenia 10 miejsc do wypoczynku o jednakowym module (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacje 3 betonowych słupów informacyjnych na terenie wsi Kopaniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na dostawie wraz z transportem do miejsca ich usytuowania, wykonanie fundamentów i montaż elementów małej architektury tj. 10 modułów (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) na terenie Gminy Stara Kamienica oraz renowacja 3 słupów informacyjnych na terenie miejscowości Kopaniec . Zadanie realizowane będzie na działkach o numerach ewidencyjnych : 774 obręb Kopaniec, 384/2 obręb Kopaniec, 340 obręb Kopaniec, 112 obręb Nowa Kamienica, 53/5 obręb Stara Kamienica, 69/55 obręb Stara Kamienica, 389 obręb Mała Kamienica, 228/1 obręb Barcinek, 241 Rybnica: 652/124 obręb Kopaniec, 683/160 obręb Kopaniec, 778 obręb Kopaniec, 785/1 obręb Kopaniec. W ramach niniejszego zadania Zamawiający przewidział następujące prace: CZĘŚĆ A wykonanie 10 modułów miejsc do wypoczynku (ławy, stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) w wyznaczonych miejscach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport na miejsce usytuowania, wykonanie fundamentów oraz montaż. Każdy moduł składa się z: 1) dwóch ław z pół bali bukowych o średnicy około 30 cm i długości około 150 cm, wysokość około 40 cm od gruntu, umocowane na kotwach stalowych w betonowym fundamencie C16/20; 2) stołu z zadaszeniem (wg rysunku poglądowego) z drewna bukowego, wysokość blatu około 70 cm od gruntu, długość około 150 cm, szerokość około 100 cm, przy czym nogi stołu z drewna bukowego o średnicy około 25-30 cm umocowane na kotwach stalowych w betonowym C16/20 fundamencie stanowią jednocześnie konstrukcję nośną zadaszenia. Dach z pokryciem odeskowanym oraz naczółkami z pokryciem z łupka (dopuszcza się łupek syntetyczny) nie powinien przekraczać wysokości 300 cm liczonej od poziomu gruntu do kalenicy. Dach stanowi konstrukcja drewniana: bezpośrednio na dwukrotnie zaimpregnowanych materiałem przeciwgrzybicznym i zwiększającym odporność ogniową i pomalowanych w kolorze palisander, łatach ułożone deski na pióro i wpust imitujące pokrycie gontem. Konstrukcja musi przenieść obciążenia śniegiem jak dla I strefy klimatycznej i wiatru jak dla strefy III. Wszystkie elementy drewniane stykające się z podłożem gruntowym muszą być mocowane do podstawy (fundamentu) za pośrednictwem kotew stalowych wystających ponad poziom terenu 15 cm z dopuszczalną odchyłką ? 5 cm, 3) tablicy informacyjnej - na odeskowanej powierzchni o wymiarze około 100x130 cm, metalowa ocynkowana tablica o wymiarach 80x100cm w 90% zadrukowana z logotypami, pokryta folią UF, treść dwujęzyczna przygotowana przez Zamawiającego CZĘŚĆ B renowację trzech(3) betonowych słupów ogłoszeniowych pochodzących z około 1927 r. Renowacja trzech betonowych słupów ogłoszeniowych o średnicy ok. 85 cm i wysokości ok. 3,20 cm. Słupy zlokalizowane są w miejscowości Kopaniec w pobliżu budynków nr 32, 69 oraz 126. Słup ogłoszeniowy na rzucie kola, trzon cylindryczny, gładki z wyodrębnioną partią cokołu, zakończony w górze gzymsem. Całość zwieńczona zwężającym się ku górze czworobokiem, obwiedziony półwałkiem tworzącym pośrodku każdego boku łuk nadwieszony z rozetką w podłuczu, zakończony kolistą czapą zwieńczoną kulą na niskim słupku. Obecnie słupy są mocno skorodowane, popękane i porośnięte mchem. Słupy są wpisane w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac renowacyjnych obejmuje: 1) Zabezpieczenie słupa zlokalizowanego w pobliżu budynku nr 126 przed osuwaniem do rowu poprzez wybudowanie żelbetonowej ścianki oporowej oraz zarurowaniu odcinka rowu melioracyjnego - ok. 6m i średnicy 400 mm wraz ze ściankami czołowymi 2) Na wszystkich trzech (3) słupach: oczyszczenie elementów betonowych metodą piaskowania - powierzchnia ok. 35 m2. Zwietrzałe fragmenty słupa należy wymienić poprzez uzupełnienie łatami betonowymi zbliżonymi wyglądem do istniejących. Widoczne spękania należy dokładnie oczyścić, usunąć luźne fragmenty i uzupełnić ubytki. Słupy należy zaimpregnować w celu ochrony przed grzybami i zabrudzeniem. 3)Odtworzenie dekoracyjnych elementów słupa tj. 3 kul zwieńczających czapy, łącznie z uzupełnieniem zachowanych fragmentów gzymsu w ilości ok. 12 mb i szerokości 30 cm, listwy wyznaczającej łuki nadwieszane w ilości ok. 20 mb. oraz 12 rozet zlokalizowanych w podłuczu a także ok. 24 liści ozdobnych na gzymsie 4) Zastosowanie lakieru gruntującego, pomalowanie farbami akrylowymi na żywicach, pomalowanie cokołu kolorem dwutonowo intensywniejszym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 44.11.24.10-5, 39.11.33.00-0, 39.12.12.00-8, 71.31.50.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.stara-kamienica.bazagmin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urzęd Gminy w Starej Kamienicy , 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica Nr 41. lub bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Gminy - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013, przy dofinansowaniu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Inwestujemy w waszą przyszłość ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: [A] moduły (ławki , stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 10 modułów miejsc do wypoczynku (ławy, stoły i dwujęzyczne tablice informacyjne) w wyznaczonych miejscach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport na miejsce usytuowania, wykonanie fundamentów oraz montaż. Każdy moduł składa się z: 1) dwóch ław z pół bali bukowych o średnicy około 30 cm i długości około 150 cm, wysokość około 40 cm od gruntu, umocowane na kotwach stalowych w betonowym fundamencie C16/20; 2) stołu z zadaszeniem (wg rysunku poglądowego) z drewna bukowego, wysokość blatu około 70 cm od gruntu, długość około 150 cm, szerokość około 100 cm, przy czym nogi stołu z drewna bukowego o średnicy około 25-30 cm umocowane na kotwach stalowych w betonowym C16/20 fundamencie stanowią jednocześnie konstrukcję nośną zadaszenia. Dach z pokryciem odeskowanym oraz naczółkami z pokryciem z łupka (dopuszcza się łupek syntetyczny) nie powinien przekraczać wysokości 300 cm liczonej od poziomu gruntu do kalenicy. Dach stanowi konstrukcja drewniana: bezpośrednio na dwukrotnie zaimpregnowanych materiałem przeciwgrzybicznym i zwiększającym odporność ogniową i pomalowanych w kolorze palisander, łatach ułożone deski na pióro i wpust imitujące pokrycie gontem. Konstrukcja musi przenieść obciążenia śniegiem jak dla I strefy klimatycznej i wiatru jak dla strefy III. Wszystkie elementy drewniane stykające się z podłożem gruntowym muszą być mocowane do podstawy (fundamentu) za pośrednictwem kotew stalowych wystających ponad poziom terenu 15 cm z dopuszczalną odchyłką ? 5 cm, 3) tablicy informacyjnej - na odeskowanej powierzchni o wymiarze około 100x130 cm, metalowa ocynkowana tablica o wymiarach 80x100cm w 90% zadrukowana z logotypami, pokryta folią UF, treść dwujęzyczna przygotowana przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 44.11.24.10-5, 39.11.33.00-0, 39.12.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: [B] renowacja 3 betonowych słupów informacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja trzech betonowych słupów ogłoszeniowych o średnicy ok. 85 cm i wysokości ok. 3,20 cm. Słupy zlokalizowane są w miejscowości Kopaniec w pobliżu budynków nr 32, 69 oraz 126. Słup ogłoszeniowy na rzucie kola, trzon cylindryczny, gładki z wyodrębnioną partią cokołu, zakończony w górze gzymsem. Całość zwieńczona zwężającym się ku górze czworobokiem, obwiedziony półwałkiem tworzącym pośrodku każdego boku łuk nadwieszony z rozetką w podłuczu, zakończony kolistą czapą zwieńczoną kulą na niskim słupku. Obecnie słupy są mocno skorodowane, popękane i porośnięte mchem. Słupy są wpisane w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac renowacyjnych obejmuje: Zabezpieczenie słupa zlokalizowanego w pobliżu budynku nr 126 przed osuwaniem do rowu poprzez wybudowanie żelbetonowej ścianki oporowej oraz zarurowaniu odcinka rowu melioracyjnego - ok. 6m i średnicy 400 mm wraz ze ściankami czołowymi Na wszystkich trzech (3) słupach: oczyszczenie elementów betonowych metodą piaskowania - powierzchnia ok. 35 m2. Zwietrzałe fragmenty słupa należy wymienić poprzez uzupełnienie łatami betonowymi zbliżonymi wyglądem do istniejących. Widoczne spękania należy dokładnie oczyścić, usunąć luźne fragmenty i uzupełnić ubytki. Słupy należy zaimpregnować w celu ochrony przed grzybami i zabrudzeniem. Odtworzenie dekoracyjnych elementów słupa tj. 3 kul zwieńczających czapy, łącznie z uzupełnieniem zachowanych fragmentów gzymsu w ilości ok. 12 mb i szerokości 30 cm, listwy wyznaczającej łuki nadwieszane w ilości ok. 20 mb. oraz 12 rozet zlokalizowanych w podłuczu a także ok. 24 liści ozdobnych na gzymsie Zastosowanie lakieru gruntującego, pomalowanie farbami akrylowymi na żywicach, pomalowanie cokołu kolorem dwutonowo intensywniejszym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja placu zabaw przy Stawach Kellera w Warszawie
- Wykonanie boiska wraz z placem zabaw i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Tęgoborzy
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja placu zabaw na skwerze Dessau w Gliwicach
- MODERNIZACJA BUDYNKU WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W KWILCZU
więcej: Ławy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.