eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRemont kuchni w Przedszulu Miejskim Nr 2 w Polkowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Polkowice: Remont kuchni w Przedszulu Miejskim Nr 2 w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 145773 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 2, ul. 11 Lutego 18, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 749 73 73, fax 0-76 749 73 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm2.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni w Przedszulu Miejskim Nr 2 w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchdzą: 1) roboty demontażowe obejmujące demontaż kuchni gazowej i taboretów gazowych, demontaż urzadzeń sanitarnych; 2) roboty rozbiórkowe obejmujace m. innymi rozebranie posadzek, rozebranie podłoża z betonu żwirowego, rozebranie okładzin ściennych, rozebranie ścianek z cegieł, wykucie z muru ościeżnic stalowych, transport gruzy; 3) roboty okładzinowe: wykonanie podkładów betonowychizolacje poziome i pionowe, ścianko działowe, osadzenie ościeżnic drewnianych, przecieranie istniejących tynków, licowanie ścian; 4) roboty instalacyjne: rurociagi miedziane, z PCV kanalizacyjne oraz w instalacjach gazowych, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, baseny jednokomorowe, kuchnia gazowa i taborety gazowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja warunki udziału w postępowaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w branży budowlanej; znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Z załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać,że w/ w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis s rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) Pełnomocnictwo dla osób nie wskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 4) Informacja dotycząca pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5) Kserokopia uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji kierownika budowy 6) Wykaz robót budowlanych popartych referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia - wymagana jedna robota budowlana; 7) Plisa lub inny dokument potwierdzający, że wykoanwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem o wartości nie niższej niż wartość wynikajaca z oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm2.polkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole miejskie nr 2 w Polkowicach ulica 11 Lutego 18 59-101 Polkowice - Gabinet Dyrektora.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sSedziba Zamawiającego - Polkowice ulica 11 Lutego 18, Gabinet Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.