Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Bydgoszcz: Dostawa i montaż dźwigu osobowego, drzwi wejściowych automatycznych oraz dźwigu i 2 platform pionowych dla osób niepełnosprawnych w budynku UKW przy ul. Ogińskiego 16 w Bydgoszczy z robotami budowlanymi towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 145777 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego , ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego, drzwi wejściowych automatycznych oraz dźwigu i 2 platform pionowych dla osób niepełnosprawnych w budynku UKW przy ul. Ogińskiego 16 w Bydgoszczy z robotami budowlanymi towarzyszącymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dźwigu osobowego, drzwi wejściowych automatycznych oraz dźwigu i 2 platform pionowych dla osób niepełnosprawnych w budynku UKW przy ul. Ogińskiego 16 w Bydgoszczy z robotami budowlanymi towarzyszącymi. 1.1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy i montaż dźwigu osobowego, drzwi wejściowych automatycznych oraz dźwigu i 2 platform pionowych dla osób niepełnosprawnych w budynku UKW przy ul. Ogińskiego 16 w Bydgoszczy z robotami budowlanymi towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2. Szczegółowy zakres oraz technologie i wielkość prac opisuje dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zawarte w tej dokumentacji warunki i uzgodnienia techniczne. Dokumentacja ta (załączona jako pliki .pdf) stanowi integralną część niniejszej SIWZ i przy sporządzaniu oferty obowiązujący jest zawarty w niej zakres projektowanych i przewidywanych robót. 1.3. Przedmiotem zamówienie jest wykonanie następującego zakresu: a. likwidacja istniejących 2 wind osobowych w istniejącym szybie windowym, b. likwidacja istniejących drzwi wejściowych stalowych wraz z częścią okien na długości 3,75 m ( 2 kpl ), c. dostawa i montaż dźwigu osobowego, spełniającego min. wymagania określone w Tabeli nr 1, d. dostawa i montaż dźwigu osobowego noszowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz osób niewidomych, spełniającego min. wymagania określone w Tabeli nr 2, e. dostawa i montaż platformy pionowej wewnętrznej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, spełniającej min. wymagania określone w Tabeli nr 3, f. dostawa i montaż platformy pionowej zewnętrznej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, spełniającej min. wymagania określone w Tabeli nr 4, g. dostawa i montaż przeszklonego wejścia z drzwiami automatycznymi ( 2 komplety)- profile aluminiowe, ciepłe, kolor brązowy do uzgodnienia z Zamawiającym, h. wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, elektrycznych i ppoż. towarzyszących związanych z montażem dźwigów, platform i przeszklonych wejść z drzwiami automatycznymi, i. wymianę istniejącej ściany z płyt GK+F na ściankę szkieletowa KNAUF- REI 60 pomiędzy holem windowym a klatką schodową wraz z demontażem i ponownym montażem istniejących drzwi, j. wykonanie dojścia do platformy pionowej zewnętrznej, k. zainstalowanie na parterze schodów ruchomej barierki uniemożliwiającej omyłkowe zejście do piwnic w przypadku ewakuacji, l. wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej dźwigi, platformy i drzwi automatyczne, m. wykonanie oddymiania maszynowni dźwigu - w tym celu należy zaadaptować na klapę dymową istniejące okno w maszynowni dźwigu, otwieranie do wewnątrz, oś obrotu pozioma, siłownik łańcuchowy KA 34/800 (firmy D+H) na napięcie 24V DC, zasilanie siłownika wykonać przewodem 3x1,5 w izolacji odpornej przez co najmniej 90 minut na oddziaływanie ognia z istniejącej centralki oddymiania zainstalowanej w maszynowni która zasila klapy dymowe na klatce K1 uruchomienie klapy w każdym przypadku przez sygnał z czujki dymowej lub przyciskiem ręcznym z portierni łącznie z istniejącymi klapami, n. rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru : - dostawa i montaż dodatkowych jonizacyjnych czujek dymu szeregu 2196 np. typu DIO 2196 w holu przy windzie na każdej kondygnacji w klatce schodowej K1 oraz w klatce schodowej K2 na parterze, V piętrze i X piętrze, czujki montować w gniazdach adresowalnych G-90 (kpl. 14) - dobudowane gniazda włączyć w istniejące linie dozorowe związane z każdą kondygnacją - nowe odcinki linii dozorowych wykonać przewodem YTKSYekw 1x2x1 w listwach - w istniejącej centralce pożarowej typu CSP-T 2104/1997 należy zaktualizować pamięć oraz oprogramowanie tak aby umożliwiła obsługę czujek szeregu 2196, wymagana jest dostawa i montaż nowego oprogramowania: MGA-2 wersja min 5.0 (ostatnie 6.0), PST-2 v 5.0 (6.0), MLA-1,1 v 2.0 (2.1) - wykonać powykonawczy schemat instalacji sygnalizacji pożaru łącznie a tabelą elementów adresowalnych w oparciu o istniejący projekt techniczny - montaż i testowanie oprogramowania oraz próby systemu alarmowego wykonać pod nadzorem konserwatora instalacji p-poż. UWAGA: Dostawa i montaż dźwigu osobowego oraz przeszklonego wejścia z drzwiami automatycznymi (2kpl) wraz z robotami towarzyszącymi i rejestracją w/w urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskaniem decyzji pozwalającej na ich użytkowanie musi zostać wykonana do dnia 30-09-2012roku. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykonać do 31-12-2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 44.22.12.30 - Drzwi przesuwane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie dźwigu na wysokość min. 5 kondygnacji z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami (kadrą kierowniczą) zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową lub robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243, poz. 1623) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, - instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, - telekomunikacyjnej, bez ograniczeń Wymagane osoby muszą wykazać się min. 2-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz legitymować się przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony na czas realizacji zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 tys. zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień umowy za wyjątkiem: 1.1. zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić wyłącznie z powodu okoliczności przewidzianych w § 2 ust. 4 umowy, 1.2. zmiany osoby kierującej realizacją przedmiotu umowy przedstawionej w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadkach: a) niewywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy z Wykonawcą, b) jeżeli ww. zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.) 1.3 zmiany podwykonawcy zgodnie z postanowieniami § 5 niniejszej umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej. 3. Prawa i obowiązki wynikające z umowy, a w szczególności zobowiązania finansowe, nie mogą być przekazane na rzecz osób trzecich, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Biuro ds. Zamówień Publicznych ul. Chodkiewicza 30, budynek E, pokój 04.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza 30, Sekretariat Kanclerza, pokój 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów w piwnicy budynku nr 36 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej
- Odnowa nawierzchni DW Nr 412 na odc. Przedbojewice-Rożniaty od km 2+312 do km 4+800, dł. 2,488 km
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Realizacja robót budowlanych w ograniczonym zakresie (III etap branży elektroenergetycznej) dla zadania 11609 pn.: "Budowa instalacji i sieci zewnętrznych wod. - kan. i co., Etap I" w m. Grupa.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ROZBUDOWY DRÓG GMINNYCH UL. KOŚCIELNEJ I UL. KANAŁOWEJ W PAPOWIE TORUŃSKIM - OSIEKI
- Rozbudowa Żłobka w Zbąszyniu w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029, edycja 2.
- Remont latarni elektrycznych w ul. Wiśniowej na terenie m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.