Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Jarosław: odbiór, transport i utylizacja odpadów innych niż komunalne
Numer ogłoszenia: 145778 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 18, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 621-47-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozjaroslaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór, transport i utylizacja odpadów innych niż komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 18 01 03 Inne odpady , które zawieraj żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiałów genetycznych , o których wiadomo lub co do których itp. - 2 800 kg/rok 18 01 07 Chemikalia w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06 - 20 kg/rok 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 20 kg/rok 09 01 01 Wodne roztwory wywoływaczy - 700 l/rok 09 01 04 Roztwory utrwalacze - 700 l/rok 09 01 07 Zużyte błony RTG - 20 kg/rok 09 01 07 Ścinki błon RTG - 20 kg/rok 09 01 07 Błony RTG przeterminowane - 5kg/rok 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 500 kg/rok 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych - 10 kg/rok 15 01 10 Opakowania zawierające pozostałości chemii fotograficznej oraz zanieczyszczone / opakowania kaucjonowane/ - 70 kg /rok 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione 16 09 09 do 16 02 12 /np. sprzęt elektroniczny/ - 400 kg/rok 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione 16 09 09 do 16 02 12 /np. lampy fluoroscencyjne/ - 150 kg/rok 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - 400 kg/rok 16 06 04 Baterie alkaliczne / z wyłączeniem 16 06 03/ - 20kg/rok 16 06 01 Baterie i akumulatory ołowiowe - 200 kg/rok 06 04 04* Odpady zawierające rtęć - 5 kg/rok 07 02 13 Odpady z tworzyw sztucznych - 800 kg/rok 08 01 12 Odpady z farb , lakierów i inne niż wymienione w 08 01 11 - 10 kg/rok 08 03 18 Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17 - 10 kg/rok 15 02 03 Sorbenty , materiały filtracyjne , tkaniny do wycierania , ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 - 50 kg/rok 13 03 10* Inne oleje i ciecze stosowane jako elektrolizatory , oraz nośniki ciepła - 10 kg/rok 13 02 04 * Mineralne oleje silnikowe przekładniowe i smarowane zawierające związki chlorowoorganiczne - 10 kg/rok 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebez. elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 /np :urządzenia chłodnicze zawierające freonu/ - 50 kg/rok 16 01 03 Zużyte opony - 40 kg/rok 03 01 05 Trociny , wióra ścinki drewna , płyta wiórowa i fornir i inne niż wymienione w 03 01 04 - 500 kg/rok 16 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacyjne - 10 kg/rok.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu, zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych lub zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych - medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz. U. z 2010 r, Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). - ZADANIE NR 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen jednostkowych w wyniku zmiany stawki podatku VAT następuje z dniem, z którym zmianę wprowadza stosowny akt prawny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jarosław.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu
ul. Kościuszki 18; 37-500 Jarosław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat - budynek adminisatracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiór, transport i utylizacja odpadów szpitalnych o kodzie 18 01 03, 18 01 07, 18 01 09..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 01 03 Inne odpady , które zawieraj żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiałów genetycznych , o których wiadomo lub co do których itp. - 2 800 kg/rok 18 01 07 Chemikalia w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06 - 20 kg/rok 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 20 kg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodzie 09 01 01, 09 01 04, 09 01 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 10, 16 02 13, 16 02 13, 16 02 14, 16 06 04, 16 06 01..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 09 01 01 Wodne roztwory wywoływaczy - 700 l/rok 09 01 04 Roztwory utrwalacze - 700 l/rok 09 01 07 Zużyte błony RTG - 20 kg/rok 09 01 07 Ścinki błon RTG - 20 kg/rok 09 01 07 Błony RTG przeterminowane - 5kg/rok 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 500 kg/rok 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych - 10 kg/rok 15 01 10 Opakowania zawierające pozostałości chemii fotograficznej oraz zanieczyszczone / opakowania kaucjonowane/ - 70 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodzie 03 04 04, 07 02 13, 08 03 18, 15 02 03, 13 03 10, 13 02 04, 16 02 13, 16 01 03, 03 01 05, 16 80 01..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione 16 09 09 do 16 02 12 /np. sprzęt elektroniczny/ - 400 kg/rok 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione 16 09 09 do 16 02 12 /np. lampy fluoroscencyjne/ - 150 kg/rok 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - 400 kg/rok 16 06 04 Baterie alkaliczne / z wyłączeniem 16 06 03/ - 20kg/rok 16 06 01 Baterie i akumulatory ołowiowe - 200 kg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli tlenem z medyczny-pow
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.