eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont kaplicy na cmentarzu w Wilczym Gardle przy ul. Begonii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Gliwice: Remont kaplicy na cmentarzu w Wilczym Gardle przy ul. Begonii
Numer ogłoszenia: 145779 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250820 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kaplicy na cmentarzu w Wilczym Gardle przy ul. Begonii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane, w tym: 1 odkopanie istniejących fundamentów, uzupełnienie tynków i wykonanie izolacji pionowej, 2 wymiana pokrycia dachu oraz zadaszenia nad wejściem wraz z obróbkami blacharskimi, 3 skucie tynków wewnętrznych ścian i sufitów i wykonanie nowych tynków, 4. odbicie tynków zewnętrznych i wykonanie nowej elewacji, 5 zerwanie starych posadzek i wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, 6 wymiana stolarki okiennej, parapetów, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz drzwi dwuskrzydłowych wejściowych, 7 wykonanie naświetla z pustaków szklanych, 8 montaż podokienników prefabrykowanych, 9 wykonanie opaski wokół budynku, 10 naprawa katafalku - obłożenie płytami granitowymi, 11 wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi i pomiarami, 12 malowanie ścian i sufitów, 13 wywóz ziemi i gruzu z rozbiórek, Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - opis techniczny - przedmiar robót Uwaga: Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, przedmiar robót i opis techniczny należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: - do wykonania robót należy stosować materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną, - wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, - odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z przedmiarem i opisem robót oraz uzgodnieniami z Zamawiającym, - z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót, - do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym, - przerwania robót podczas trwania ceremonii pogrzebowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49717.23 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRBU KRYSALEX Krystian Nurkowski, ul. Wita Stwosza 8/5, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 49717.23
  • Oferta z najniższą ceną: 49717,23 oferta z najwyższą ceną: 76417,30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.