Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Jarocin: Kurs księgowości z wykorzystaniem komputera.
Numer ogłoszenia: 145815 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747-35-79, fax 0-62 747-73-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.jarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs księgowości z wykorzystaniem komputera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia - Kurs księgowości z wykorzystaniem komputera. 2)Kurs ten ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku księgowy prowadzący księgowość dla małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem komputera. Uczestnik szkolenia pozna przepisy prawne w zakresie ustaw o rachunkowości, ordynacji podatkowej i innych rozporządzeń Ministra Finansów - związanych z prowadzeniem rachunkowości i rozliczeń przedsiębiorstw stosownie do potrzeb i zadań firmy. Cele ogólne: Przygotowanie uczestników w zakresie: - identyfikacji podstaw prawnych oraz zasad organizacji rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, - stosowania zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych, - przestrzegania zasad obiegu, kontroli, przechowywania i zabezpieczania dowodów księgowych, - rozliczania przedsiębiorcy z otoczeniem, ustalania wyniku finansowego i podstawowej sprawozdawczości obowiązującej małe i średnie firmy, - wykorzystania techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy. Oczekiwane rezultaty: Szkolenie ma się przyczynić się do nabycia niezbędnej wiedzy i umiejętności zawodowych wymaganych na stanowiskach pracowników prowadzących księgowość małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem komputera. Zakres tematyczny szkolenia ukierunkowany jest na zorientowanie uczestników w kompleksowym podejściu do zagadnień księgowości małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem komputera, w wyniku czego absolwent kursu będzie umiał: - zidentyfikować podstawowe przepisy dotyczące prowadzenia księgowości małych i średnich przedsiębiorstw stosownie do potrzeb i zadań danej firmy, - prowadzić dokumentację księgową i prawidłowo ją kwalifikować oraz ewidencjonować stosownie do metod realizowanych w danej firmie, - wykorzystywać podstawowe komputerowe programy do bieżącej pracy w księgowości małych i średnich przedsiębiorstw, - rozliczać przedsiębiorcę z otoczeniem, - gromadzić i przechowywać dowody księgowe oraz pozostałą dokumentację finansowo-księgową stanowiącą podstawę ewidencji i rozliczeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania szkolenia objętego zamówieniem, na które składana jest oferta, określone w dokumencie potwierdzającym prowadzenie działalności, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ). 4.Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji (SIWZ). 5.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r. ze zm.). 6.Wykonawca musi na czas trwania szkolenia ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia powyżej 25 roku życia, zgodnie z przedłożonym wykazem. 7.Szkolenie musi odbywać się 4 dni w tygodniu tylko w dni robocze nie więcej niż 7 godz. zegarowych dziennie z uwzględnieniem minimum 2 przerw 15 - 20 minut i zajęcia nie będą trwały dłużej niż do godz. 1700. 8.Wykonawca musi sprawować nadzór nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzić dziennik zajęć. 9.Sposób prowadzenia zajęć musi uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników kursu. 10.Absolwent musi otrzymać po zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku MEN. 11.Wykonawca musi zapewnić odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych dot. części teoretycznej i praktycznej stosowną do liczby uczestników, zaplecze sanitarne, materiały dotyczące przeprowadzonych szkoleń winny być oznakowane logo EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 12.Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. 13.Do praktycznej nauki Wykonawca musi zapewnić 10 komputerów (każdy uczestnik kursu musi mieć przydzielony jeden komputer), w które będzie wyposażona sala wykładowa. 14.Wykonawca przedmiot zamówienia musi wykonać sam, bez udziału podwykonawców, w części merytorycznej szkolenia. 15.Oceny spełniania powyższych warunków dokona po otwarciu ofert komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. 16.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dzień wcześniej przed rozpoczęciem szkolenia i podczas szkolenia. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) z dołączonym dokładnym programem oraz harmonogram kursu rozkład zajęć z uwzględnieniem tematyki szkolenia ilości godzin, daty, godziny szkolenia od - do w każdym dniu szkolenia -uwzględniając przerwy (załącznik nr 3 do oferty). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na (załącznik nr 1 do oferty). 3.Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia bez zysku. 4.Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 5.Kwalifikacje kadry wykładowców, którzy będą przeprowadzali powyższe szkolenie: wykształcenie, specjalność, staż pracy, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w realizacji szkoleń (załącznik nr 2 do oferty). - dokumenty potwierdzające kwalifikacje wykładowców. 6.Wpis do Rejestru Instytucji Szkolących wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę jednostki szkoleniowej z potwierdzeniem jego aktualizacji na rok bieżący (kserokopia zaświadczenia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 7.Listy referencyjne, jeśli takie posiada. 8.W przypadku, gdy dokumenty będzie podpisywała osoba upoważniona przez Wykonawcę, wtedy należy dołączyć do oferty oryginał tego upoważnienia lub kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, o którym mowa w pkt 10 i 11 SIWZ należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 13.Wybrany Wykonawca dostarczy w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu umowę dzierżawy z jednostką w której będą odbywały się zajęcia, jeśli siedziba jednostki szkolącej znajduje się poza Jarocinem a Wykonawca zamierza przeprowadzić szkolenie na terenie Jarocina. 14.Jeżeli wybrany Wykonawca nie przedłoży powyższej umowy w wyznaczonym terminie zostanie wybrana oferta druga w kolejności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość godzin szkolenia praktycznego - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gen. Hallera 8, 63 - 200 Jarocin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gen. Hallera 8, 63 - 200 Jarocin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Aktywna postawa szansą na zatrudnienie Priorytet VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania: 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.