To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Białystok: DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 145818 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110748 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu. KOD CPV 30192000-1 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Zestawienie cenowe. 2.Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia : - Dostawa zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem dostaw określonym przez Zamawiającego do magazynu w 25 WOG przy ul. Kawaleryjskiej 70 budynek nr 32, pomieszczenie nr 3. Zamawiający informuje, iż usługa transportu i wniesienia spoczywa na Wykonawcy. Harmonogram dostaw stanowi załącznik do SIWZ (po zakończeniu postepowania będzie stanowił załącznik do umowy). - Dostawy będą realizowane do magazynu - pomieszczenie nr 3 w budynku nr 32, gdzie nie ma możliwości wjechania wózkiem widłowym. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. - Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. - Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia). - Wykonawca zobowiązany jest dostarczać określone artykuły transportem Własnym, na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. - Zamówiony towar należy dostarczyć do wskazanych magazynu od poniedziałku do czwartku (wyłącznie w dni robocze) od godz. 7:30 do godz. 11:00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie nr 727-040-665 na minimum 24 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Wykonawca wystawi faktury pro formy w wersji elektronicznej do każdej dostawy w przeciągu 7 dni od dnia podpisania umowy i prześle na podany adres e-mail. Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę po dostarczeniu każdej dostawy zgodnie z harmonogramem. - Dowodem zrealizowania całkowitej dostawy będzie protokół, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności artykułów oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także z zapisami oferty Wykonawcy. Projekt protokołu będzie stanowił załącznik do SIWZ (po zakończeniu postępowania będzie stanowił załącznik do umowy). - Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku: gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, termin ważności niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie, co zostanie potwierdzone wpisem w protokole. - W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od dnia dostawy. - W przypadku stwierdzenia ukrytych wad artykułów w trakcie ich użytkowania Zamawiający ma prawo do zwrotu wadliwego artykułu, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia. - Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne artykułów, jeśli takich udzielił producent oraz certyfikat potwierdzający jakość papieru w momencie dostawy. - Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. - W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów sprzętów czy też artykułów należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zastosowane przez Wykonawcę sprzęty i artykuły winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm.) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp. j., ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115452,16
Oferta z najniższą ceną: 115454,16 / Oferta z najwyższą ceną: 149838,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.