eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCzęściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach szkół we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Wrocław: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach szkół we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 145832 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, fax 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach szkół we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach szkół we Wrocławiu. 2.Zamówienie zostało podzielone na 8 niezależnych zadań: 1)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18, ul. Poznańskiej 28, 2)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Ścinawska 21, 3)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 61, ul. Skarbowców 8, 4)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 108, ul. B. Chrobrego 3, 5)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 109, ul. Inżynierska 54, 6)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 65 w Zespole Szkół Nr 20 , ul. Kłodnicka 36 7)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 21 , ul. Ignuta 28 8)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 7 , ul. Koszykarska 2/4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 5)dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a)kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 6)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaju robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 7)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. 8)Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2.Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - podpisany na każdej stronie, 2.Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, 5.Uprawnienia budowlane w/w osoby zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 6.Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8.Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10.Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót, 11.Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 (pokój 303) 53-135 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 (pokój 303) 53-135 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18, ul. Poznańskiej 28 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18, ul. Poznańskiej 28 we Wrocławiu. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h c)montaż parapetów zewnętrznych okiennych ocynkowanych powlekanych farbą, d)naprawa, oczyszczenie lub wyszlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g)utylizacja odpadów. 4)Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a)Typ okna: O-1, ilość:6, lokalizacja: sala nr 18, 19 na parterze, b)Typ okna: O-1, ilość: 4, lokalizacja: biblioteka, c)Typ okna: O-1, ilość: 19, lokalizacja: sala nr 44,45,46,47,48,49 na I piętrze, d)Typ okna: O-1, ilość: 28, lokalizacja: sala nr 54,55,56,61,62,63,64,65,66 na II piętrze. Ogółem 57 szt. okien typu O1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi, higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą, h)naprawa, oczyszczenie lub wyszlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, d)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f)utylizacja odpadów. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a)Typ okna: O-02, ilość:19 , lokalizacja: elewacja południowa, b)Typ okna: O-02, ilość: 31, lokalizacja: elewacja wschodnia, c)Typ okna: O-02, ilość: 8, lokalizacja: elewacja zachodnia, d)Typ okna: O-02, ilość: 19, lokalizacja: elewacja pólnocna. Ogółem 77 szt. okien typu O-2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 61, ul. Skarbowców 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 61 przy ul. Skarbowców 8 we Wrocławiu. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych, b) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanym o wydajności 50 m3/h, c) montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą kolor brązowy o gł. 22cm d) naprawa, oczyszczenie lub wyszlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g) utylizacja odpadów. 4)Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a)Typ okna: O-1, ilość: 1, lokalizacja: elewacja północno-zachodnia, b)Typ okna: O-1, ilość: 23, lokalizacja: elewacja południowo-wschodnia, c)Typ okna: O-5, ilość: 2, lokalizacja: mieszkanie służbowe, elewacja południowo-wschodnia, d)Typ okna: O-06, ilość: 1, lokalizacja: mieszkanie służbowe, elewacja południowo-zachodnia Ogółem: 24 szt. Okien typu O-1, 2 szt. okien typu O5, 1 szt. okien typu 0-06..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 108, ul. B. Chrobrego 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 108 przy ul. B. Chrobrego 3 we Wrocławiu. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a.demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych, b.montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h , c.montaż parapetów zewnętrznych nad- i pod-okiennych ocynkowanych powlekanych farbą kolor dolny brązowy o gł. 9 cm. i górny biały o gł.4 cm., d.naprawa, oczyszczenie lub szlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e.wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f.wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g.utylizacja odpadów. 4)Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a)Typ okna: O-1, ilość:12, lokalizacja: świetlica, parter, b)Typ okna: O-1, ilość: 2, lokalizacja: szatnia-parter, c)Typ okna: O-1, ilość: 27, lokalizacja: sala nr 13, 14 - parter Ogółem: 41 szt. okien typu O-1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 109, ul. Inżynierska 54..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 109 przy ul. Inżynierskiej 54 we Wrocławiu. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą kolor biały o gł. 30cm, h.naprawa, oczyszczenie lub szlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, d)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f)utylizacja odpadów. 4)Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a.Typ okna: O-1, ilość: 20, lokalizacja: gab. Nr 50, 51, 52, 53, 54 - parter b.Typ okna: O-1, ilość: 1, lokalizacja: pokój nauczycieli wf c.Typ okna: O-1, ilość: 24 , lokalizacja: gab. Nr 65, 66, 67, 75, 76, 77- I piętro d.Typ okna: O-1, ilość: 7, lokalizacja: korytarz - I piętro, e.Typ okna: O-1, ilość: 2, lokalizacja: gab. Nr 84 - II piętro Ogółem: 54 szt. okien typu O-1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 65 w Zespole Szkół Nr 20 , ul. Kłodnicka 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 65 w Zespole Szkół Nr 20 , ul. Kłodnicka 36 we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą kolor brązowy o gł. 25cm, d)naprawa, oczyszczenie lub szlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g)utylizacja odpadów. 4) Zakres prac obejmuje: a)Typ okna: O-1, ilość: 2, lokalizacja: seg. A parter - gab.dyrektora, sekretariat, b) Typ okna: O-1, ilość: 4, lokalizacja: seg. A I piętro- sala A-11, płace A-12, pedagog A-13, księgowość A-14, c)Typ okna: O-1, ilość:7 , lokalizacja: seg. A I piętro- stołówka, d) Typ okna: O-4, ilość: 1, lokalizacja: seg. A I piętro- stołówka, e)Typ okna: O-1, ilość:4, lokalizacja: seg. A I piętro- świetlica, szatnia, pok. kierownika gospodarczego, f)Typ okna: O-1, ilość: 1, lokalizacja: seg. B - I piętro pok. nauczycielski, g)Typ okna: O-1, ilość: 6, lokalizacja: seg. B- I piętro sale B- 13, 15, 16, 17, 18, h)Typ okna: O-1, ilość: 2, lokalizacja: seg. B - II piętro sale B- 26, 28 - gab. Dyrektora. Ogółem: 26 szt. okien typu O-1, 1 szt. okien typu O-4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 21 ul. Ignuta 28..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 21 , ul. Ignuta 28we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą kolor biały o gł. 18cm, d)naprawa, oczyszczenie lub szlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g)utylizacja odpadów. 4) Zakres prac obejmuje: a.Typ okna: O-1, ilość: 42, lokalizacja: sale nr 10,12,19,20,30,31,37,38,45,46,47,48,67,88, b.Typ okna: O-1, ilość: 14, lokalizacja: sale nr 8,9,23,24,33,34,55/56,86, c.Typ okna: O-1, ilość: 3 , lokalizacja: sale nr 7,11,29, Ogółem: 59 szt. okien typu O-1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 ul. Koszykarska 2/4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 ul. Koszykarska 2/4 we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami ramowymi higrosterowanymi o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych powlekanych farbą kolor srebrny o gł. 30cm, d)naprawa, oczyszczenie lub szlifowanie parapetów wewnętrznych z lastriko, e)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g)utylizacja odpadów. 4) Zakres prac obejmuje: a.Typ okna: O-1, ilość: 3, lokalizacja: parter - świetlica, b.Typ okna: O-1, ilość: 4, lokalizacja: I piętro- sala nr 24 i 19 gab.v-dyr. szkoły, c.Typ okna: O-1, ilość: 4 , lokalizacja: II piętro- sala nr 28 i zaplecze sali nr 25, d. Typ okna: O-1, ilość: 6, lokalizacja: II piętro- aula nr 35 (od strony wewnętrznej szyby bezpieczne), Ogółem: 17 szt. okien typu O-1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.