eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecBudowa dróg gminnych nr 003360 T Żuków i nr 373032 T Zawierzbie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Samborzec: Budowa dróg gminnych nr 003360 T Żuków i nr 373032 T Zawierzbie
Numer ogłoszenia: 145841 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych nr 003360 T Żuków i nr 373032 T Zawierzbie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Budowa dróg gminnych nr 003360 T Żuków i nr 373032 T Zawierzbie. Część nr 1 Budowa drogi gminnej nr 003360 T Żuków Zakres robót obejmuje wykonanie: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,55 km - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm, wraz z odwozem drewna do 10 km - 20 szt. - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66-75 cm, wraz z odwozem drewna do 10 km - 4 szt. - Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 31% do 60% powierzchni - 0,05 ha - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. warstwy średnio 15 cm do późniejszego wykorzystania - 1 731,95 m3 - Wykonanie nasypów z gruntu kat . I-VI z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. do 1km. Wykonanie nasypów z gruntu pochodzącego z dokopu, spełnijającego warunki określone w SST wraz z formowaniem i zagęszczeniem zgodnie z dokumentacją projektową i SST - 95,00 m3 - Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat . I-IV, na poszerzeniach. Wykop i odwóz nadmiaru gruntu - 651,80 m2 - Warstwa odsączająca zageszczona mechanicznie wykonana z piasku gr po zagęszczeniu 15 cm, na poszerzeniach - 651,80 m2 - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm, na poszerzeniach - 651,80 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o gr. w-wy śr.13,6 cm - 2 957,00 m2 - Warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t . Nawierzchnia na jezdni i na rozjazdach - 2 847,00 m2 - Warstwa wiążąca konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 grubość warstwy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t. Nawierzchnia na jezdni i rozjazdach - 2 847,00 m2 - Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 typu krata na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 i ławie z betonu B10. Płyty ażurowe ułożone na długości skarpy o pochyleniu 1:1. Założono umocnienie skarpy śr.2 płytami. Płyty obsypać ziemia. Wraz z formowaniem skarpy - 180,00 m2 - Profilowanie i wykonanie pobocza z tłucznia gr. 20cm/m2 Szerokość poboczy 0,75m;1,0m - 840,15 m2 - Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych SP-04 - 143,00 m - Sadzenie drzew liściastych na terenie płaskim. Wysokości drzewek min 1m. - 30 szt. - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,55 km Część nr 2 Budowa drogi gminnej nr 373032 T Zawierzbie Zakres robót obejmuje wykonanie: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym - 1,326 km - Roboty ziemne wykopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z odwozem nadmiaru gruntu na odległość do 10 km , grunt o normalnej wilgotności kat . III-IV - 3 295,00 m3 - Roboty ziemne wykopy wyk.na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr.kat . I-III - 84,80 m3 - Roboty ziemne nasypy wraz z formowaniem i zagęszczeniem z gruntu uzyskanego bezpośrednio z ukopu, grunt o normalnej wilgotności kat . I-III - 84,80 m3 - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych mechanicznie z odwozem urobku - 2 984,00 m2 - Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 20 cm z odwozem urobku - 2 984,00 m2 - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa gr.25 cm Rm=2,5Mpa - 6 950,20 m2 - Podbudowy z mieszanki betonowej B-10, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 20 cm - 6 950,20 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6 685,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych , grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6 685,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mastyksowo - grysowej (SMA), grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 918,00 m2 - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie gr.5cm - 918,00 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm - 291,000 m2 - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie gr. 5cm - 291,000 m2 - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo- piaskowej - 806,000 m - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 808,000 m - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym sortowanym grubości 20cm - 1 856,000 m2 - Nawierzchnia zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego sortowanego grubości 20cm - 480,000 m2 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1,326 km Ponadto zakres zamówienia dla każdego zadania obejmuje: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), - koszty wykonania pomiarów powykonawczych, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.00-1, 45.23.60.00-0, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł dla zadania nr 1, min. 1 500 000,00 zł dla zadania nr 2 i polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej oraz wykaże, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót budowlanych, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 300 000,00 zł, na jedno lub wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborzcu 27- 650 Samborzec Samborzec 43 pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborzcu 27- 650 Samborzec Samborzec 43 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 3.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej, osi 3- Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi gminnej nr 003360 T Żuków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,55 km - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm, wraz z odwozem drewna do 10 km - 20 szt. - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66-75 cm, wraz z odwozem drewna do 10 km - 4 szt. - Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 31% do 60% powierzchni - 0,05 ha - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. warstwy średnio 15 cm do późniejszego wykorzystania - 1 731,95 m3 - Wykonanie nasypów z gruntu kat . I-VI z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. do 1km. Wykonanie nasypów z gruntu pochodzącego z dokopu, spełnijającego warunki określone w SST wraz z formowaniem i zagęszczeniem zgodnie z dokumentacją projektową i SST - 95,00 m3 - Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat . I-IV, na poszerzeniach. Wykop i odwóz nadmiaru gruntu - 651,80 m2 - Warstwa odsączająca zageszczona mechanicznie wykonana z piasku gr po zagęszczeniu 15 cm, na poszerzeniach - 651,80 m2 - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm, na poszerzeniach - 651,80 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o gr. w-wy śr.13,6 cm - 2 957,00 m2 - Warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t . Nawierzchnia na jezdni i na rozjazdach - 2 847,00 m2 - Warstwa wiążąca konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 grubość warstwy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t. Nawierzchnia na jezdni i rozjazdach - 2 847,00 m2 - Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 typu krata na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 i ławie z betonu B10. Płyty ażurowe ułożone na długości skarpy o pochyleniu 1:1. Założono umocnienie skarpy śr.2 płytami. Płyty obsypać ziemia. Wraz z formowaniem skarpy - 180,00 m2 - Profilowanie i wykonanie pobocza z tłucznia gr. 20cm/m2 Szerokość poboczy 0,75m;1,0m - 840,15 m2 - Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych SP-04 - 143,00 m - Sadzenie drzew liściastych na terenie płaskim. Wysokości drzewek min 1m. - 30 szt. - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,55 km Ponadto zakres zamówienia obejmuje: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), - koszty wykonania pomiarów powykonawczych, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi gminnej nr 373032 T Zawierzbie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym - 1,326 km - Roboty ziemne wykopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z odwozem nadmiaru gruntu na odległość do 10 km , grunt o normalnej wilgotności kat . III-IV - 3 295,00 m3 - Roboty ziemne wykopy wyk.na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr.kat . I-III - 84,80 m3 - Roboty ziemne nasypy wraz z formowaniem i zagęszczeniem z gruntu uzyskanego bezpośrednio z ukopu, grunt o normalnej wilgotności kat . I-III - 84,80 m3 - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych mechanicznie z odwozem urobku - 2 984,00 m2 - Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 20 cm z odwozem urobku - 2 984,00 m2 - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa gr.25 cm Rm=2,5Mpa - 6 950,20 m2 - Podbudowy z mieszanki betonowej B-10, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 20 cm - 6 950,20 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6 685,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych , grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6 685,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mastyksowo - grysowej (SMA), grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 6 685,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 918,00 m2 - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie gr.5cm - 918,00 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm - 291,000 m2 - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie gr. 5cm - 291,000 m2 - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo- piaskowej - 806,000 m - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 808,000 m - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym sortowanym grubości 20cm - 1 856,000 m2 - Nawierzchnia zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego sortowanego grubości 20cm - 480,000 m2 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1,326 km Ponadto zakres zamówienia obejmuje: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), - koszty wykonania pomiarów powykonawczych, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.